اپل تهدید کرد که فروشگاه پرچمدار خود در کانادا را به دلیل تاخیرهای مداوم لغو می کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فروشگاه اپل که توسط Foster + Partners طراحی شده است دارای “هفت لایه شیشه نشکن” خواهد بود.

ظاهراً یک بند در قرارداد اصلی به اپل این امکان را می‌دهد که «اگر توسعه‌دهنده ضرب‌الاجل‌های خاصی را از دست داد، بدون جریمه خارج شود». با این حال، Mizrahi Developments ادعا می‌کند که «مهلت‌ها را از دست نداده» و اپل «دیگر گزینه فسخ اجاره‌نامه را ندارد».

امروز گزارش جدیدی از گلوب و میل در کانادا می‌گوید اپل تهدید می‌کند که از برنامه‌های توسعه یک فروشگاه خرده‌فروشی پرچم‌دار جدید خارج می‌شود. طبق این گزارش، اپل قرارداد اجاره ای برای بیش از 15000 فوت مربع از فضای خرده فروشی در توسعه امضا کرده بود، اما اکنون تهدید می کند که تاخیرهای ساخت و ساز را معکوس کند.

گفته می شود این ساختمان در حال ساخت «بلندترین ساختمان مسکونی» در کانادا با طراحی 85 طبقه است. این ساختمان که “The One” نام دارد، توسط سام میزراحی در حال توسعه است و فروشگاه اپل در طبقه همکف قرار دارد. گزارش امروز می‌گوید که این «فروشگاه پرچم‌دار» اپل در تورنتو خواهد بود و دارای «معماری شیشه‌ای خیره‌کننده و سقف بلند» خواهد بود.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اپل در مورد این وضعیت اظهار نظری نکرده است، بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که آیا این شرکت تهدید خود را مبنی بر خروج از توسعه دنبال خواهد کرد یا اینکه دادگاه حتی به آن اجازه خواهد داد.

اجاره شرکت فناوری بیش از 15000 فوت مربع شامل بیش از 9000 فوت مربع در طبقه همکف بود. میزراهی در اظهارات خود به دادگاه گفت: به عنوان بخشی از این معامله، میزراهی موافقت کرد که هزینه طراحی فروشگاه را که تا اواسط اکتبر 6.24 میلیون دلار بود، به معمار اپل بپردازد.

در یک پرونده قضایی، میزراهی نوشت که تهدید اپل برای وثیقه قراردادن اجاره “در تضاد با واقعیت های تجاری و عملی ساخت یک پروژه است.” از طریق حکم دادگاه، توسعه دهنده به دنبال جلوگیری از خروج اپل از اجاره آن است.

مانند سایر پروژه های تجاری املاک و مستغلات، The One از محدودیت های مربوط به همه گیری COVID-19 رنج می برد که ساخت و ساز را کند کرده است. علاوه بر این، میزراهی گفت که باید منتظر بماند تا اپل طرحی را برای شیشه ویترین انتخاب کند و باید با تاخیرهای دیگری که خارج از کنترل او بود، از جمله اعتصاب لوله کش ها در سراسر استان در سال 2019 مقابله کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.