اپل علامت تجاری «متفاوت فکر کن» را در اتحادیه اروپا از دست داد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل کمپین معروف خود را «متفاوت بیندیشید» را در سال 1997 راه اندازی کرد، سپس این عبارت را به عنوان یک علامت تجاری در اتحادیه اروپا به ثبت رساند. در سال 1998 و 2005 مجدداً ثبت شد. این ثبت شامل محصولاتی مانند رایانه، پایانه های رایانه، صفحه کلید، سخت افزار، نرم افزار و محصولات چند رسانه ای بود.

در سال 2016، ساعت‌ساز سوئیسی سواچ، سه درخواست به دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به امید لغو این علامت تجاری ارائه کرد. این شرکت این کار را به این دلیل انجام داد که در کمپین های بازاریابی خود از عبارت “Tick Different” استفاده می کند. ادعای سواچ این است که اپل پنج سال است از عبارت Think Different استفاده نکرده است.

در سال 2018، بخش لغو EUIPO امتیازات مورد اعتراض از سال 2016 را باطل کرد. درخواست های اپل علیه تصمیمات بخش لغو توسط چهارمین هیئت تجدید نظر رد شد. سپس، در ژانویه سال گذشته، شرکت کوپرتینویی سه شکایت را در دادگاه عمومی اتحادیه اروپا ارائه کرد که بعداً امروز رد شد.

دیوان دادگستری اتحادیه اروپا درخواست اپل برای لغو تصمیم EUIPO مبنی بر لغو علامت تجاری «متفاوت فکر کن» در اتحادیه اروپا را رد کرد. این شرکت از این عبارت برای کمپین های بازاریابی خود از سال 1997 تا 2002 استفاده کرد.

به طور کلی، دادگاه دریافته است که «متفاوت فکر کن» بیش از 10 سال قبل از این پرونده استفاده معناداری نداشته است. همچنین، این اولین ردیف اپل با سواچ نیست، زیرا قبلاً نام تجاری “One More Thing” را به خود اختصاص داده بود.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی دادگاه خاطرنشان می کند که برخلاف آنچه اپل ادعا می کند، نتیجه گیری هیئت استیناف در مورد ویژگی متمایز علائم مورد بحث با مجموعه ای از شواهد با هدف اثبات اینکه آنها مورد استفاده جدی قرار گرفته اند، در تضاد نیست.