اپل مدل های استون مارتین و MINI را به لیست رسمی خودروهای CarPlay اضافه می کند

برند بریتانیایی MINI قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد CarPlay را در خودروهایی که از این ماه به تولید می‌رسند ادغام کند و امروز اپل تأیید کرد که Clubman 2018 و Countryman 2018 هر دو دارای پشتیبانی خواهند بود.

به عنوان اولین خودروهای CarPlay در خط تولید MINI، این شرکت قبلاً تأیید کرده بود که این خودروها در طول تولید در سه ماهه سوم سال جاری از طریق گزینه‌های تریم «Media Pack XL» یا «Tech Pack» و یک صفحه 8.8 اینچی این ویژگی را دریافت خواهند کرد. صفحه نمایش گنجانده شده است (عکس بالا).

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

مثل همیشه اپل فهرست جامعی را حفظ می کند از بیش از 200 مدل و در حال رشد که در حال حاضر از CarPlay پشتیبانی می کنند یا به زودی پشتیبانی می کنند.


اپل امروز صفحه وب CarPlay خود را به روز کرد استون مارتین و MINI را رسماً به لیست شرکای خود اضافه کنید که قبلاً از این پلتفرم پشتیبانی می کنند یا به زودی پشتیبانی خواهند کرد.

برای استون مارتین، این شرکت قبلا تایید کرده بود که پشتیبانی از CarPlay برای خودروهای منتخب به زودی ارائه خواهد شد، و امروز اپل رسماً Vantage 2017، 2017 Vanquish، 2017 Rapide و 2017 DB9 Volante را لیست کرده است. شارژ این مدل های منتخب استون مارتین توسط جدید سیستم اطلاعات سرگرمی AMi III (تصویر بالا)، اگرچه خود استون مارتین هنوز پشتیبانی CarPlay را به عنوان “به زودی” برای سیستم فهرست می کند.