اپل واچ S8 پیش بینی کاهش محموله های S7 را دارد. اپل همچنان پادشاه است

چین که در سه ماهه قبل در جایگاه دوم قرار داشت، با کاهش 10 درصدی محموله‌ها در مقایسه با سال گذشته، به دلیل کاهش تقاضای مصرف‌کننده به دلیل قرنطینه‌های مرتبط با کووید-19 و رشد اقتصادی منفی، به جایگاه سوم بازگردانده شد.

اروپا که در سه ماهه قبل در جایگاه سوم قرار داشت، در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین با کاهش 13 درصدی نسبت به سال قبل به جایگاه چهارم بازگردانده شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که برای اپل واچ سری 3، آن را انجام می دهد در نهایت به نظر می رسد که قرار است تولیدش متوقف شود، زیرا از watchOS 9 پشتیبانی نمی کند.

سامسونگ با افزایش سهم خود از 7.4 درصد به 9.2 درصد توانست جایگاه دوم را از هواوی بگیرد.

در مقابل، محموله‌های اپل واچ در سه ماهه دوم با نرخ رشدی که در کل بازار ساعت‌های هوشمند دیده می‌شود، همگام نبود. کل بازار 13 درصد رشد کرد، در حالی که فروش اپل واچ 8 درصد افزایش یافت.

آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار ساعت‌های هوشمند باقی ماند، اما هند به اندازه‌ای رشد کرد که چین را در رتبه دوم پشت سر گذاشت. با این حال، این به دلیل هجوم مدل های بسیار ارزان و اولیه بود.

عکس: Raagesh C/Unsplash

تحقیقات Counterpoint آخرین برآوردهای خود را منتشر کرده است.

بازار قابل توجه در این سه ماهه هند بود که 347 درصد نسبت به سال قبل رشد کرد تا چین را به مقام دوم برساند. در طول سه ماهه، 30 درصد از مدل‌های ارسال شده به بازار هند به قیمت کمتر از 50 دلار فروخته شد و برندهای بزرگ محلی مدل‌های سودآوری را عرضه کردند که موانع ورود مصرف‌کنندگان را کاهش داد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از جنبه مثبت، اپل تسلط خود را در بازار حفظ کرد و تنها کاهش اندکی در سهم خود مشاهده کرد. سهم اپل از بازار ساعت های هوشمند از 30.6 درصد در سه ماهه دوم سال 2021 به 29.3 درصد در سه ماهه مشابه امسال کاهش یافت. این امر باعث می‌شود اپل بیش از سه برابر نزدیک‌ترین رقیب خود، سامسونگ، دستگاه‌های خود را بفروشد.

باید دید که آیا انتظار اپل واچ اس 8 موجه است یا خیر. تا اینجای کار، انتظار هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی و تقریباً بدون تغییر پردازنده نداریم. اعتقاد بر این است که بسیاری از امکانات هیجان‌انگیز حسگرها، مانند اندازه‌گیری فشار خون و قند خون، هنوز خیلی فاصله دارند.

علاوه بر این، سری 7 کاهش خود را ادامه داد که اولین بار در سه ماهه اول مشاهده شد، با تغییر تعادل فروش به نفع مدل های قدیمی تر و ارزان تر، به ویژه اپل واچ که از بین نمی رود.

با توجه به اینکه اپل واچ اس 8 احتمالاً در کنار سری آیفون 14 در 7 سپتامبر عرضه می شود، جای تعجب نیست که با نزدیک شدن به جایگزینی آن، عرضه سری 7 همچنان کاهش یافته است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

گزارش جدید امروز حاوی ترکیبی از خبرهای خوب و بد برای اپل بود…

تنها چیزی که این بار ممکن است ببینیم یک سنسور دما است که در درجه اول بر روی ردیابی باروری و عملکرد بهتر ردیابی خواب متمرکز شده است – اگرچه این می تواند بر مدل های قدیمی تر نیز تأثیر بگذارد.