اپل کارت: گلدمن احتمالا مسدود شده است، نامزد بعید آمکس، تیم کوک یک بار تکذیب شد

به گفته چهار نفر از آشنایان، سیستم پذیره نویسی گلدمن در نتیجه آن را رد کرد. گلدمن بالاخره توانست یک بار استثنا قائل شود و کوک کارت خود را گرفت.

اطلاعات همچنین گزارش می دهد که اپل کارت تنها در ایالات متحده در آغاز سال 2023 حدود 10 میلیون کاربر داشت. اگرچه گلدمن ساکس ظاهراً می خواست از تجارت مالی مصرف کننده خارج شود، بانک سرمایه گذاری ممکن است برای مدتی با این 10 میلیون مشتری گیر کند.

مطمئناً، منابع مالی کوک نسبتاً قوی است، اما او همچنین یک هدف برجسته برای کلاهبرداری است. در نهایت، گلدمن ساکس مجبور شد پشت صحنه کار کند تا مدیر عامل اپل یک کارت اپل را دریافت کند.

افراد آشنا به این موضوع گفتند که اپل امریکن اکسپرس را برندی با اعتبار مشابه گلدمن می داند. اما نه امریکن اکسپرس و نه جی پی مورگان چیس، یکی دیگر از شرکای بالقوه، روی کارت‌های با برند مشترک متمرکز نیستند. آنها همچنین احتمالاً در شراکت کارتی از نظر نام تجاری، کمانچه دوم را بازی نمی کنند.

چرا بهترین ها را برای آخر حفظ کنیم؟ گوهر واقعی سکه جدید اطلاعات این است که تیم کوک، مدیر عامل اپل، نمی توانست مراحل درخواست اپل کارت را قبل از اعلام آن طی کند.

این گزارش در مورد احتمال نجات American Express گلدمن ساکس از Apple Card تردید ایجاد می کند:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

اگر Amex یا Chase نیست، پس چه کسی؟ اطلاعات با ذکر این نکته که یک نام کمتر شناخته شده در بانکداری می تواند قرارداد گلدمن با اپل را تصاحب کند، به “افراد آشنا با تفکر و گزینه های بالقوه این تجارت” اشاره می کند:

گلدمن ساکس دارد به نوعی توانسته است پول را از دست بدهد در سهم خود از کسب و کار اپل کارت، و American Express بود شناور شد به عنوان یک خواستگار بالقوه برای جایگزینی شریک صادرکننده اپل.

مهندسان غول دره سیلیکون و تایتان وال استریت چند ماه قبل از راه‌اندازی یک شب را سپری می‌کردند و در تلاش برای یافتن راه‌حلی برای مشکلی بودند که به وجود آمده بود: تیم کوک نمی‌توانست برای اپل کارت تأیید شود.

این غول فناوری می‌تواند بانکی را انتخاب کند که به اندازه کافی بزرگ باشد تا از سهم Apple Card از سبد کارت اعتباری 17 میلیارد دلاری گلدمن و حساب‌های پس‌انداز مربوطه پشتیبانی کند و می‌تواند هر کاری را که به دلایل نظارتی لازم است انجام دهد، اما در غیر این صورت برای مشتری نامرئی می‌ماند. اپل می‌تواند در جنبه‌های کسب‌وکاری که اکنون گلدمن مدیریت می‌کند، مانند تصمیم‌گیری‌های پذیره‌نویسی، پیشگیری از کلاهبرداری و خدمات مشتری، بیشتر درگیر شود.

با این حال چیزها خود را با اپل کارت تکان دهید، به نظر نمی رسد به این زودی ها به نتیجه ای برسد. هر چند گزارش اشاره می کند که اینطور است بعید است که گلدمن ساکس تصمیم بگیرد که از اپل کارت استفاده کندهمچنین بر پیچیدگی انتقال که ممکن است یک سال و نیم طول بکشد، تاکید می کند.

با این حال، یک مقاله طولانی توسط اطلاعات پیچیدگی هایی را که یک تغییر در شرکای بانکی نیاز دارد را باز می کند … و همچنین اطلاعات بسیار خوبی در مورد اپل.

گزارش کامل پرداختی در دسترس است اطلاعات.