اپل iOS 15.0.1 را با پچ «Apple Watch Unlock» در آیفون 13 و بالاتر منتشر کرد.

[ad_1]

یک هفته پس از عرضه آیفون 13 و آی او اس 15، اپل در حال ارائه به روز رسانی رفع اشکال با برخی بهبودهای قابل توجه است. iOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 با اصلاحی برای «باز کردن قفل با اپل واچ» و موارد دیگر در حال عرضه هستند. برای یادداشت های انتشار کامل به زیر سر بزنید.

آنچه اپل می گوید در نسخه فعلی iOS 15.0.1 رفع شده است:

  • باز کردن قفل آیفون با اپل واچ ممکن است در مدل های آیفون 13 کار نکند
  • ممکن است برنامه تنظیمات به اشتباه هشداری مبنی بر پر بودن فضای ذخیره‌سازی نمایش دهد
  • مدیتیشن های صوتی می تواند به طور غیرمنتظره تمرینی را در Apple Watch برای برخی از مشترکین Fitness+ شروع کند.

قابل توجه ترین راه حل در اینجا مربوط به باگ باز کردن قفل اپل واچ است. همانطور که هفته گذشته گزارش دادیم، اپل این مشکل را در یک سند پشتیبانی تایید کرد و قول داد که به زودی راه حلی برای آن در دسترس خواهد بود. اپل در آن زمان گفت:

اپل مشکلی را شناسایی کرده است با اپل واچ قفل را باز کنید ممکن است با دستگاه‌های iPhone 13 کار نکند. اگر بخواهید قفل آیفون خود را در حالی که ماسک صورت دارید باز کنید، ممکن است «عدم ارتباط با اپل واچ» را ببینید، یا ممکن است نتوانید باز کردن قفل را با اپل واچ تنظیم کنید.

اشکالات دیگری در iOS 15 از جمله مشکلات پاسخگویی صفحه لمسی و موارد دیگر گزارش شده است. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا نسخه فعلی iOS 15.0.1 این مشکل را برطرف می کند یا خیر. همچنین مشخص نیست که آیا به‌روزرسانی امروز باگ مربوط به صفحه نمایش ProMotion آیفون 13 پرو و ​​برنامه‌های شخص ثالث را برطرف می‌کند یا خیر.

می‌توانید آیفون یا آی‌پد خود را به iOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 با رفتن به برنامه تنظیمات، انتخاب General و سپس انتخاب Software Update به‌روزرسانی کنید.

بیشتر بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی