اپل Laserlike، یک استارت آپ هوش مصنوعی را خریداری می کند که توسط یک کارمند سابق گوگل تاسیس شده و بر موضوعات داغ زیر تمرکز دارد.

سخنگوی اپل این خرید را تایید کرد اطلاعات. این معامله منطقی است زیرا اپل سرویس اشتراک اخبار خود را در رویدادی در 25 مارس اواخر این ماه راه اندازی خواهد کرد.

Laserlike توسط مهندسان سابق گوگل، Anand Shukla، Srinivasan Venkatachary و Steven Baker چهار سال پیش تاسیس شد. این برنامه برای ایجاد یک “علاقه یاب” شخصی طراحی شده است که اخبار، وب، ویدئوها و موارد دیگر را به کاربران نشان می دهد.

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، اپل اخیراً استارتاپ Laserlike را خریداری کرده است اطلاعات این شرکت توسط مهندسان سابق گوگل تأسیس شده است و پیگیری اخبار در موضوعات مختلف را برای کاربران آسان تر می کند.

Giannandrea اکنون تلاش‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اپل از جمله سیری را رهبری می‌کند. فناوری LaserLike می‌تواند به دستیار دیجیتالی کمک کند تا موضوعاتی را براساس علایق شما در برنامه‌هایی مانند Apple News، Apple Music یا برنامه تلویزیون پیشنهاد دهد.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

Laserlike همچنین به دلیل تلاش‌های خود در زمینه هوش مصنوعی یا AI شناخته می‌شود که می‌تواند برای اپل مفید باشد، زیرا این شرکت اخیراً با استخدام جان Giannandrea از Google علاقه خود را به هوش مصنوعی تجدید کرده است.

این یکی از مواردی است که ما می خواهیم در اینترنت اصلاح کنیم. ماموریت اصلی Laserlike ارائه اطلاعات با کیفیت بالا و دیدگاه های متنوع در مورد هر موضوعی از سراسر وب است. ما مشتاقیم که به مردم کمک کنیم علایق خود را دنبال کنند و با دیدگاه های جدید درگیر شوند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

شارژرهای هایپر بی سیم


با خرید اپل، LaserLike در وب سایت خود بیان می کند که به حفظ جنبه شخصی سازی در قلب نگرانی های خود ادامه می دهد:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی