اکثر مردم از کجا آیفون می خرند؟

یکی از دلایلی که اپراتورها تا این حد محبوب هستند احتمالاً این است که خریداران تصور می کنند باید با اپراتور خود تعامل داشته باشند تا سرویس خود را به یک آیفون جدید منتقل کنند، بنابراین فرآیند را با خرید مستقیم از اپراتور ساده می کنند.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

اپراتورها همچنین در تبلیغات یک آیفون جدید، به ویژه در مورد تبلیغات، تهاجمی تر هستند. در حالی که اپل معمولاً تبلیغات مشابهی را اجرا می کند، اپراتورها راه های دیگری برای هدف قرار دادن خریداران بالقوه آیفون از طریق ایمیل و متن دارند.

داده های جدیدی که توسط تحلیلگران CIRP منتشر شده است، یک تفکیک جالب از جایی که اکثر مصرف کنندگان در ایالات متحده واقعاً برای آیفون خرید می کنند، ارائه می دهد. اگرچه ممکن است تصور کنید که اکثر آیفون‌ها از فروشگاه‌های اپل خریداری می‌شوند، اما در واقع اینطور نیست…

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این داده ها به چند دلیل شگفت آور هستند. اول، من انتظار داشتم اپل استور و اپل استور آنلاین درصد بسیار بیشتری از فروش را نسبت به ظاهراً به خود اختصاص دهند.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

طبق داده ها، فروشگاه های حامل، چه فیزیکی و چه آنلاین، بیشترین فروش آیفون را در ایالات متحده به خود اختصاص داده اند. اپل استور دومین جایی است که مردم آیفون را خریداری می کنند، در حالی که خرده فروش شخص ثالث Best Buy درصد کمتری از فروش را به خود اختصاص می دهد. در اینجا تفکیک کامل است:

  • فروشگاه های آنلاین و اپراتور تلفن همراه: 67%
  • تجارت اپل: 24%
  • سایر: 5%
  • بهترین خرید 4%
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مطمئناً، یک فروشنده یا وب‌سایت شرکت مخابراتی، مشتریان را به سمت لوازم جانبی و ضمانت‌های طولانی‌تر هدایت می‌کند، اگرچه احتمالاً آن‌طور که اپل قطعاً این کار را می‌کند، به پیشنهادات اپل ترجیح نمی‌دهد.

گرفتن 9to5Mac

تحلیلگران CIRP می گویند بیش از 75 درصد از فروش آیفون در ایالات متحده که از «جهان خرده فروشی اپل» خارج می شود، باید «نقطه نرمی برای اپل» در نظر گرفته شود.

این دسته «سایر» شامل خرده فروشان شخص ثالث مانند Walmart و Best Buy و همچنین خرده فروشان مستقل است.

آیفون جدید خود را معمولا از کجا می خرید؟ آیا این داده های CIRP همان چیزی است که شما انتظار دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بیش از 75 درصد از فروش آیفون در ایالات متحده خارج از دنیای خرده فروشی اپل است و این یک نقطه ضعف برای اپل است. هنگامی که مشتری آیفون جدید خود را انتخاب می کند – مدل، ظرفیت ذخیره سازی و حتی رنگ – رویدادی که فقط هر دو یا سه سال یکبار برای اکثر مصرف کنندگان اتفاق می افتد، بیشتر فروش ها توسط فروشنده یک شرکت مخابراتی انجام می شود یا در وب سایت شرکت مخابراتی پردازش می شود. همه آنها خارج از کنترل دقیق اپل هستند.