یکی از دلایلی که اپراتورها تا این حد محبوب هستند احتمالاً این است که خریداران تصور می کنند باید با اپراتور خود تعامل داشته باشند تا سرویس خود را به یک آیفون جدید منتقل کنند، بنابراین فرآیند را با خرید مستقیم از اپراتور ساده می کنند.
شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون
اپراتورها همچنین در تبلیغات یک آیفون جدید، به ویژه در مورد تبلیغات، تهاجمی تر هستند. در حالی که اپل معمولاً تبلیغات مشابهی را اجرا می کند، اپراتورها راه های دیگری برای هدف قرار دادن خریداران بالقوه آیفون از طریق ایمیل و متن دارند.
داده های جدیدی که توسط تحلیلگران CIRP منتشر شده است، یک تفکیک جالب از جایی که اکثر مصرف کنندگان در ایالات متحده واقعاً برای آیفون خرید می کنند، ارائه می دهد. اگرچه ممکن است تصور کنید که اکثر آیفونها از فروشگاههای اپل خریداری میشوند، اما در واقع اینطور نیست…
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
این داده ها به چند دلیل شگفت آور هستند. اول، من انتظار داشتم اپل استور و اپل استور آنلاین درصد بسیار بیشتری از فروش را نسبت به ظاهراً به خود اختصاص دهند.
[ad_2]
Source link
بخش appl 9to5mac فارسی
طبق داده ها، فروشگاه های حامل، چه فیزیکی و چه آنلاین، بیشترین فروش آیفون را در ایالات متحده به خود اختصاص داده اند. اپل استور دومین جایی است که مردم آیفون را خریداری می کنند، در حالی که خرده فروش شخص ثالث Best Buy درصد کمتری از فروش را به خود اختصاص می دهد. در اینجا تفکیک کامل است:
- فروشگاه های آنلاین و اپراتور تلفن همراه: 67%
- تجارت اپل: 24%
- سایر: 5%
- بهترین خرید 4%
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.