باغ دیواری اپل کلید جذابیت ضد تراست Epic Games است

اپل استدلال می کرد که اکوسیستم برای محافظت از کاربران آیفون در برابر بدافزارها و کلاهبرداری ها طراحی شده است، در حالی که Epic استدلال می کرد که سازنده آیفون به سادگی از رقابت می ترسد.

زمینه

تصمیم سال گذشته اپیک گیمز علیه اپل، هر دو طرف را از نتیجه ناراضی کردند و هر کدام درخواست تجدیدنظر خود را ارائه کردند. جلسه استیناف روز دوشنبه برگزار شد و هدف و تأثیر اکوسیستم اپل – با نام مستعار “باغ دیواری اپل” – در مرکز رسیدگی بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تکنیک Ars گزارش می دهد که هدف و هدف باغ دیواری اپل – که اپ استور بخش اصلی آن است – در قلب بحث های متضاد قرار داشت.

آنها اکنون دلایل را بررسی خواهند کرد و تصمیم نهایی را در سال آینده ارائه خواهند کرد. همانطور که در مورد خود تصمیم، قضات هیچ اشاره ای نکردند که دقیقا چه زمانی تصمیم خود را اعلام خواهند کرد.

پری گفت اپ استور از دارندگان آیفون در برابر «کلاهبرداران، پورنسترها، هکرها، بدافزارها، نرم افزارهای جاسوسی و دولت های خارجی» محافظت می کند.

دادگاه حکم داد که اپل باید به توسعه دهندگان اجازه دهد تا کاربران برنامه را به پلتفرم های پرداخت خارجی هدایت کنند، اما دریافت که این شرکت معیارهای قانونی را برای انحصار در نظر گرفتن ندارد – و بنابراین به فروشگاه های برنامه رقابتی برای برنامه های iOS اجازه نمی دهد. اپل و اپیک گیمز در مورد جنبه‌های مختلف این تصمیم اعتراض کرده‌اند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

علاوه بر این، دادستان های کل از 35 ایالت ایالات متحده نیز برای ارائه خلاصه ای دوستانه که بار دیگر استدلال می کند که اپل دارای اختیارات انحصاری است، متحد شده اند.

هدف از باغ دیواری سیب

گلدشتاین به اپل اجازه داده است تا اپ استور «باغ دیواری» خود را ارائه دهد و حتی ممکن است کاربران را به استفاده از امنیت و حفاظت از حریم خصوصی آن ترغیب کند. گلدشتاین استدلال کرد که کاری که اپل نباید انجام دهد این است که از «قرارداد و فناوری» استفاده کند تا «حتی اجازه جایگزینی رقابتی» را برای آن اپ استور در آیفون‌ها ندهد.

Epic در حال اعتراض به این حکم است که App Store یک انحصار نیست و استدلال می کند که هیچ راه دیگری برای توسعه دهندگان برای فروش برنامه های آیفون به جز از طریق اپل وجود ندارد. سازنده آیفون به نوبه خود استدلال می کند که دادگاه هنگام بررسی موضوع ضد جهت گیری اشتباه قانونی کرده است.

تکنیک Ars گفت که داوران هیچ نشانه ای مبنی بر قانع کننده تر بودن هر یک از این استدلال ها ارائه نکردند و از اپل و اپیک سؤالات دقیقی پرسیدند.

اپل اذعان کرد که اپ استور “اثرات ضدرقابتی جزئی” ایجاد کرده است، اما گفت که نگرانی های امنیتی بیشتر از آن است.

با این حال، از دیدگاه Epic، منطق امنیتی سیاست App Store اپل چیزی نیست جز یک «عذرخواهی برای حذف همه رقابت‌ها» در بازار معاملات برنامه‌های iOS. . تام گلدشتاین، وکیل Epic توضیح داد که این بهانه ای است که به راحتی به اپل اجازه می دهد تا ده ها میلیارد دلار “سود فوق العاده رقابتی” از یک میلیارد کاربر آیفون به دست آورد.

فروشگاه های برنامه های رقابتی نه تنها ممکن است معاملات بهتری را به توسعه دهندگان و مصرف کنندگان ارائه دهند، بلکه حتی ممکن است افزایش دادن امنیت. Epic مثالی از یک فروشگاه برنامه فرضی را ارائه کرد که توسط دیزنی اداره می شود، که می تواند محتوای ناقص را بیشتر محدود کند. طبق گفته گلدشتاین، دارندگان آیفون باید در انتخاب فروشگاهی که به بهترین وجه با نیازهایشان مطابقت دارد، آزاد باشند.

هنوز هیچ اشاره اولیه و تاریخ تصمیم گیری وجود ندارد

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپیک گیمز از اپل به دلیل عدم استفاده از پلتفرم پرداخت خود به جای خریدهای درون برنامه ای از طریق اپ استور شکایت کرد و اپل 30 درصد کاهش داد.

بخش ضد انحصار وزارت دادگستری آنچه را که خلاصه نامه دوستانه نامیده می شود ارائه کرده است – بیانیه ای از طرف غیرمجاز که قرار است به دادگاه در تصمیم گیری صحیح کمک کند. اگرچه از نظر فنی خنثی است و به عنوان “از هیچ یک از طرفین حمایت نمی کند” برچسب گذاری شده است، اما ارسالی DOJ به استدلال Epic مبنی بر اینکه اپل کنترل انحصاری بازار برنامه های iOS را در اختیار دارد، تقویت می کند.

در دفاع از موضع اپل، مارک پری، وکیل دادگستری، استدلال کرد که محدودیت‌های این شرکت در توزیع برنامه‌های iOS از همان ابتدا برای محافظت از کاربران آیفون اعمال شد. اپل بر اساس تجربه خود در مدیریت امنیت نرم‌افزار و حریم خصوصی در مک، تصمیم گرفت که «نمی‌خواهد گوشی شبیه یک رایانه باشد. کامپیوترها باگ هستند، خراب می شوند، مشکل دارند. آنها می خواستند گوشی بهتر شود.