برای تعطیلات، Apple Card 6٪ بازگشت نقدی را برای تمام خریدهای سخت افزاری Apple Store ارائه می دهد

اپل می‌گوید که تبلیغ دوگانه Daily Cash تا 31 دسامبر ادامه دارد. اگر امروز یک Mac Pro جدید می‌خرید و در ایالات متحده زندگی می‌کنید (تنها کشوری که Apple Card در آن موجود است)، ممکن است بخواهید از این پس‌انداز استفاده کنید و 6٪ تخفیف خرید خود را > 5000 دلار دریافت کنید.

اپل اکنون با خرید سخت‌افزار اپل، ۶ درصد وجه نقد روزانه را به کاربران کارت اعتباری اپل کارت ارائه می‌کند و نرخ برگشت نقدی معمول در خرید اپل با اپل کارت را دو برابر می‌کند. با این حال، محدودیت هایی وجود دارد.

خرید سرویس‌های اپل مانند فضای ذخیره‌سازی iCloud یا Apple Music واجد شرایط نیست و همچنان 3 درصد درآمد روزانه دارد. 6٪ نقدی روزانه را نیز نمی توان در طرح های پرداخت مانند برنامه ارتقاء آیفون بازخرید کرد. خرید خدماتی مانند AppleCare+ نیز واجد شرایط نیست.

روزانه نقدی همچنان با 3 درصد برای خرید با Apple Pay از نایک، اوبر، والگرینز و T-Mobile و همچنین 2 درصد برای هر تراکنش Apple Pay دیگر ارائه می شود. خرید با کارت فیزیکی تیتانیوم، 1٪ وجه نقد را ارائه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش هاب Hyper USB-C


[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پیشنهاد 6% بازپرداخت فقط برای خرید سخت افزار اپل در فروشگاه یا آنلاین موجود است. این به معنای خرید مستقیم آیفون، ایرپاد یا مک جدید است. 6% بازگشت نقدی یک تبلیغ خوب است برای اپل، اما اگر به دنبال بهترین معامله هستید، احتمالا هنوز هم هستید بهتر است به جای دیگری نگاه کنید.