بررسی اولیه آیفون 14 ؛ وقتی اپل محتاطانه پیش می‌رود گجت نیوز

IPhone 14 Pro Max، محصول برجسته اپل در رویداد Far Out توانست نظر بیشتر مخاطبان را به خود جلب کند. همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم، آیفون 14 پرو مکس از نظر طراحی و وبلاگ 9to5mac.ir شکل ظاهری تفاوت چندانی با 13 پرو مکس سال گذشته و حتی 12 پرو مکس دو سال پیش ندارد. تفاوت‌های‌ این گوشی‌ها از ظاهر فراتر رفته و در بخش‌های دیگر به وضوح ملموس است.

  • ✔️ از نظر تئوری لنز بکار رفته در هر دو یکی است، اما با توجه به اینکه تراشه بکار رفته در هر دو متفاوت است قطعاً عملکرد متفاوتی خواهند داشت، در ویدئو موجود در متن سلفی هر دو در موقعیت‌های مختلف مقایسه شده‌اند.
  • شایعاتی که به نظر جدی است و از سری بعدی آيفون بدون پورت لایتنینگ عرضه می‌شود.
  • در تصویر نمونه می توانید عکس زنی را ببینید که با وجود نور کم هنگام عکاسی، جزئیات لباس او پیداست.
  • آیفون جدید قادر است با ارتباط ماهواره‌ای حتی بدون داشتن سرویس سیم کارت یا اینترنت SMS ارسال کنید.
  • شایعه‌هایی در رابطه با افزایش قیمت مدل‌های پرو و پرو مکس وجود دارد و بر اساس آن‌ها قیمت پرچمداران این نسل افزایش خواهد یافت.

این ناچ به شکل قرص طراحی شده و فضای کمتری را در مقایسه با ناچ آیفون ۱۳ پرو مکس به خودش اختصاص می‌دهد. گرافیک اختصاصی آیفون 14 اکنون به جای 4 هسته به 5 هسته ارتقا یافته است. باید منتظر ماند تا گوشی هوشمند آیفون 14 در عمل چگونه خود را ثابت خواهد کرد.

آخرین اخبار علم و فناوری

این پیش بینی درباره حداقل یکی از نسخ آیفون 14 زده می شود که احتمالا طراحی آیفون 14 پرو است. این طراحی پیشرفته برای دوست داران آیفون پرومکس و پرو جالب و جذاب است. برخی از صاحبنظران حدس می زنند که در میان نسخ آیفون 14، نسخه مینی حذف می شود و این در حالی است که پنل های 4/5، 1/6 و 7/6 اینچی برای نسخه های گوشی معمولی، پرو و پرومکس آیفون 14 در نظر گرفته می شود. در این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعات و شایعاتی که تا اکنون از سری جدید گوشی­های اپل یعنی آیفون 14 در دسترس است را در اختیار شما قرار دهیم. طبق بررسی­های صورت گرفته، این گوشی با افزایش قیمت نسبتاً کم، پیشرفت­های خوبی داشته و ارزش خرید بالایی دارد. با این حال با توجه به تغییرات وسیعآیفون 14نسبت به مدل­های قبلی، باز هم باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی در تاریخ 7 سپتامبر باشیم.

سایر ویژگی‌­های آیفون 14

بنچمارک تری‌دی‌مارک مرجعی تخصصی و معتبر برای به‌چالش کشیدن توان گرافیکی محسوب می‌شود و حتی برای سنجش عملکرد سیستم‌های گیمینگ نیز کاربرد دارد. برای مقایسه عملکرد پردازنده گرافیکی این سه گوشی، تست‌های Wide Life Unlimited و Wide Life Extreme Unlimited را روی آن‌ها اجرا کردیم. در تست‌های آنلیمیتد، رزولوشن نمایشگر تأثیری روی نتیجه بنچمارک ندارد و می‌توان از نتایج حاصل برای مقایسه کارآیی پردازشگر گرافیکی استفاده کرد.

دلایلی برای خریدن آیفون 14 پرو و پرو مکس

علت اصلی افزایش قیمت این دسته از پرچمداران اپل پشتیبانی از فناوری‌های جدید و جذاب اعلام شده و این موضوع می‌تواند دلیل منطقی برای افزایش قیمتی ۱۰۰ دلاری هر کدام از نسخه‌های پرو و پرو مکس باشد. نسل قبلی این گوشی‌های هوشمند یعنی سری آیفون 12 همگی در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ معرفی شدند و دلیل این موضوع همه گیری ویروس کرونا بود؛ زیرا دیگر این کمپانی توانایی تولید گجت را نداشت. این تاخیر در معرفی در نسل بعدی یعنی سری iPhone 13 جبران شد و به همین دلیل است که می‌توان گفت اپل این گوشی‌های هوشمند جدید را در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد کرد. ویدئو مقایسه دوربین ایفون ۱۴ پرو مکس و ایفون ۱۳ پرو مکس را ببینید و نظر خود را در رابطه با این دو مدعی عکاسی با ما در میان گذارید. اپل برای تمام دو مدل پرو آیفون ۱۴ از چیپست تازه‌نفس A16 استفاده کرده که مبتنی بر لیتوگرافی ۴ نانومتری است و به نظر می‌رسد از نظر عملکردی، تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد.