تصاویر دوربین اصلی آیفون 14 پرو به سه برابر فضای بیشتر نسبت به نسخه پایه نیاز دارند تکفارس

همچنین طبق گفته­ هاقیمت آیفون 14مکس 899 دلار است و نسخه­های پرو این گوشی نیز با افزایش قیمت مواجه خواهند بود؛ به طوری که برای خرید آیفون 14 پرو باید 1099 دلار و برای مدل آیفون 14 پرو مکس 1199 دلار باید هزینه کنید. قابل ذکر است که با ثابت ماندنقیمت آیفون 14، این گوشی ارزش خرید بالایی خواهد داشت و می­تواند در میان کاربران بسیار پر طرفدار واقع شود. علاوه بر موارد ذکر شده، با توجه به امکانات iOS 16 به نظر می­رسد حداقل نسخه­های پرو و پرو مکس از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برخوردار باشند. البته این قابلیت قبلاً شایعه­ای بیش نبود در حالی که چندین سال است که اندروید و ویندوز فون از آن بهره می­برند.

  • از نظر رزولوشن و جزئیات نمی‌توان گفت که تفاوت چشمگیری با هم دارند؛ اما همین قابلیت به تنهایی کافیست که کیفیت کلی به مراتب متفاوت باشد.
  • حالت اکشن مود – Action Mode هم برای فیلمبرداری طراحی شده تا حتی وقتی با سرعت بالا در حرکت هستید، بتوانید ویدیوهای پایدارتری را ضبط کنید.
  • در واقع A16 Bionic باید حدود 20 درصد انرژی کمتری را نسبت به نسل قبلی خود مصرف کند.
  • البته قبل از عرضه آیفون 14، برخی شایعات حاکی از این بود که مدل‌های Pro از سرعت شارژ سیمی 30 واتی برخوردار خواهد بود که نسبت به سرعت شارژ 20 واتی سری آیفون 13 بهبود یافته است.
  • و این موضوع سبب می شود تا این سری از ایفون ها تا عمق 6 متری برای مدت زمان 30 دقیقه در برابر آب مقاوم شوند.

این گوشی هم طراحی بسیار خوبی دارد و هم از صفحه نمایش بزرگی استفاده می‌کند. البته اگر به دنبال گوشی کوچکتری هستید، می‌توانید آیفون ۱۴ پرو را خریداری کنید. از طرف دیگر آیفون ۱۴ پرو مکس و حتی آیفون ۱۴ پرو در رنگ‌ جدیدی راهی بازار شده که توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. در بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس قصد داریم شما را با این گوشی اپل بیشتر آشنا کنیم. اگر به دنبال یک گوشی آیفون با دوربین‌های بسیار خوب و عملکرد سخت‌افزاری عالی می‌گردید که صفحه نمایش بزرگی داشته باشد، قطعا آیفون ۱۴ پرو مکس یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که می‌توانید آن را خریداری کنید.

بهترین باتری قرار گرفته روی آیفون‌ها تا امروز

دلیل این موضوع علاقه‌مندی کاربران به خرید گوشی‌های هوشمند مجهز شده به صفحه نمایش بزرگ‌تر از ۶ اینچ است. در بالا به این موضوع اشاره کردیم که آیفون 12 مینی به دلیل 9to5mac پشتیبانی از صفحه نمایش ۵.۴ اینچی نتوانست توجه افراد را به خود جلب کند. بزرگ‌ترین شایعه‌ای که در اینترنت منتشر شده مربوط به گوشی آیفون 14 پرو مکس می‌شود.

مقایسه دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو مکس + ویدیو

فناوری‌هایی مانند True Tone و Haptic Touch نیز وجود دارند و پشتیبانی از اچ دی آر نیز مانند سایر گوشی های پرچمدار و بالارده‌ی بازار ارائه می‌شود. در حالی که فکر می‌کردیم ممکن است نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی را در آیفون 14 ببینیم، اما امسال این اتفاق رخ نداد. آیفون 14 مانند آیفون 13 از رفرش ریت استاندارد 60 هرتزی برخوردار است و ویژگی‌های تازه‌ای که در نسخه‌های پرو ارائه می‌شوند، مثل نمایشگر همیشه روشن یا داینامیک آیلند نیز وجود ندارند. این نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 2532 در 1170 پیکسل و تراکم پیکسلی 460 پی پی آی خواهد بود.

گوشی موبایل آیفون 14 پرو مکس 1 ترابایت اپل نات اکتیو

در این میان، آیفون 14 پرو مکس را می‌توان محصول برجسته و جذاب این رویداد تلقی کرد. این گوشی از نظر ظاهری به نسل قبلی خود شباهت زیادی دارد؛ اما در بخش‌های مختلفی بهینه‌سازی شده‌ است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و توانایی‌های منحصر به فرد این دستگاه در بررسی اولیه آیفون 14 پرو مکس همراه ما باشید. آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس به ترتیب امتیازاتی برابر با ۱۲۳۶۱ و ۱۱۷۰۲ به‌ثبت رسانده‌اند.