گوشی شیائومی خرید موبایل شیائومی گوشی های به روز شیائومی برتر دیجیتال | 9to5mac Farsi

از رقبای اصلی شیائومی میتوان به سامسونگ نیز اشاره کرد که شما میتوانید برای خرید گوشی سامسونگ به دارسو مراجعه کنید. گوشی‌های جدید سری نوت مدل‌هایی چون ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو 4G، ردمی نوت 11 پرو 5G و ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G را در بر می‌گیرد. بیشترین تنوع گوشی‌های شیائومی در همین سری است و به اگر میان‌رده از این سازنده می‌خواهید به احتمال زیاد باید مدلی از این سری را انتخاب کنید. امروزه خرید و فروش گوشی موبایل شیائومی در سراسر جهان ادامه داره و کاربرهای زیادی از محصولات این برند استفاده می‌کنن.

  • از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند.
  • تا سال‌های اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشور‌های همجوار آسیایی خود صادر می‌کرد و وارد بازار جهانی نشده بود.
  • سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم شیائومی را هم نشنیده‌اند و خیلی‌ها هم نمی‌دانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند. گوشی‌ های سامسونگ سری A، گوشی‌ های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا رقبای اصلی گوشی‌های ردمی در بازار کشورمان هستند. نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی می وان با نام Mi 2 در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و رفته‌رفته نه تنها توجه کاربران چینی بلکه بازارهای سایر مناطق دنیا را نیز به خود جلب کرد. شرکت جاه‌طلب چینی خیلی زود تصمیم به حضور در بازار بین‌المللی گرفت و در همین راستا در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ یکی از کارمندان اسبق گوگل با نام Hugo Barra را به خدمت گرفت. اهداف شیائومی از ابتدای تاسیسش ثابت مانده و همیشه سعی بر این داشته که محصولاتی با کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی تولید کند تا همه افراد در سرتاسر جهان بتوانند تجربه زندگی هوشمند و رفاه بیشتر را داشته باشند.

انواع گوشی شیائومی

فروش بالای گوشی های ردمی سبب شد این شرکت چینی در سال ۲۰۱۹ یک زیربرند با نام ردمی تأسیس کند. گوشی Redmi 10 شیائومی که در سال 2022 ساخته شده است در رنگ های خاکستری، آبی و سفید عرضه می شود. این گوشی از دو عدد سیم کارت نانو به سایز 0.67×8.8×12.3 میلی متر به طور همزمان پشتیبانی می کند. از ویژگی های خاص آن می توان به دوربین چهارگانه، حسگر اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت وارد بازار شده است. شیائومی در مارس 2021، نسل دهم از گوشی‌های Redmi Note خود را معرفی کرده است. گوشی « Redmi Note 10 pro » مانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است. این مدل با پنل AMOLED ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. بدنه و نمایشگر این محصول با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط ‌وخش ایمن باشد.

گوشی شیائومی – قیمت گوشی‌های شیائومی⚡

گوشی‌ های شیائومی تنها چند برنامه از پیش نصب شده مانند برنامه موسیقی و مرورگر دارند که بسیار مفید هستند. در واقع می‌توان گفت که هیچ Bloatware در دستگاه‌های Xiaomi وجود ندارد، حتی چند برنامه نصب شده نیز برنامه‌های اساسی و مورد نیاز شما هستند. یکی از نکته‌های شگفت انگیز درباره گوشی‌های شیائومی، خوش دست بودن اون‌هاست. تصور کنین در یک روز کاری سخت و شلوغ هستین و به گوشی‌تون نیاز دارین تا جلسات آنلاین برگزار کنین، با چند نفر تماس بگیرین، درباره مطلبی ویدیو آموزشی ببینین؛ اما متوجه می‌شین ظرفیت باتری گوشی‌تون خالیه.

سرعت رفرش شدن صفحه نمایش بسیار بالاست، قابلیت‌های این گوشی‌ها خیلی خوب است و طراحی منحصر به فردی برای بازی کردن دارند. شرکت شیائومی بعضی از محصولاتش را تحت برندهای دیگری به فروش می‌رساند که عبارتند از ردمی ، پوکو و بلک شارک . این شرکت به جای اینکه روی فروش محصولاتش در بازارهای ایالات متحده‌ی آمریکا و اروپا تمرکز کند، توجه ویژه‌‌ای به بازارهای جوان و نوظهور دارد. این سیاست شرکت شیائومی یک حرکت بسیار هوشمندانه بوده است و توانسته است جمعیت زیادی را در نقاط مختلف دنیا به خودش جذب کند. در اینجا می‌خواهیم هر چیزی را که لازم است در رابطه با مجله خبری محصولات اپل بدانید، برای شما توضیح دهیم و امیدواریم که با خواندن این مطلب بتوانید راحت‌تر برای خرید گوشی شیائومی تصمیم بگیرید.

http://1gamer.ir