قیمت گوشی شیائومی امروز 18 بهمن زومیت | 9to5mac Farsi

سازنده چینی برای اکثر میان‌رده‌های خود همچنین از دوربین‌های اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که این نکته نیز بسیار مثبت است و شما با پرداخت هزینه یک گوشی معمولی می‌توانید تصاویری نزدیک به گوشی‌های بالارده و پرچمدار به ثبت برسانید. به عنوان مثال گوشی مانند شیائومی 11 تی پرو از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و مهم‌تر این که از گوریلاگلس ویکتوس استفاده می‌کند تا صفحه نمایش آن نیز در برابر خط و خش و ضربه تا حد خوبی مقاوم باشد. این در حالیست که مدل هم‌قیمت این محصول از سامسونگ یعنی A73 بدنه‌ای پلاستیکی دارد و فریم کناری آن هم حتی پلاستیکی است. مجله خبری محصولات اپل با داشتن امکانات خیلی خوب، قیمت واقعاً متناسب و دسترسی عالی در تمام نقاط دنیا، به‌ سرعت حضورش رو در بازار جهانی تثبیت کرده و با معرفی هر مدل جدید، نظر کاربرهای بیشتری رو به خودش جلب می‌کنه. با توجه به محبوب بودن گوشی شیائومی در بازار ایران نمونه‌های تقلبی و جعلی از گوشی‌های این شرکت در ایران زیاد وجود داره.

  • پوکو X3 پرفروش ترین گوشی پوکو در ایران بود که به محض ورود با بررسی مشخصات فوق العاده و قیمت اقتصادی اش، بسیاری از افراد اقدام به خریداری آن کردند.
  • اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار از شیائومی هستند، باید در سری Mi آن بیابید.
  • تمام گوشی هایی که در این چهار گروه دسته بندی می شوند، قابلیت های خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید.

تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است.

گوشی شیائومی Civi

این کار سبب شد که شیائومی بدون پیچیده‌تر کردن دسته‌بندی محصولاتش، گوشی‌های متنوع‌تری تولید کند. برای مثال گوشی شیائومی ردمی K40 پرو پلاس دارای یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است. گوشی‌های شیائومی (و اغلب محصولات این شرکت) قیمت‌های بسیار مطلوبی در مقایسه با خیلی از گوشی‌های موجود در بازار دارند.

قیمت گوشی اپل

گوشی شیائومی با توجه به کارکردهایی که دارند قیمت های مختلفی دارند ولی قیمت گذاری این شرکت به گونه ای بوده که تمام اقشار جامعه با هر بودجه ای توان خرید آن را داشته باشند. با مراجعه به سایت کالاتیک می توانید قیمت انواع گوشی شیائومی نوت 9، نوت 8، ردمی 9، ردمی 8 و تقریبا تمامی مدل ها و سری های آن را پیدا کنید. اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم که بخاطر افزایش بی سابقه قیمت گوشی های هوشمند، با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی مردم تمایل بیشتری به گوشی های قیمت مناسب نشان دادند. شیائومی از آن دست شرکت هایی که توانست هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت رضایت کاربران را جلب کند. احتمالا توقع داشتید فهرست سری های گوشی های شیائومی طولانی‌تر از این باشد، اما این کمپانی اخیرا بعضی از این خانواده‌ها را به برندهایی جداگانه تبدیل کرده است.

تلفن همراه شیائومی با مدل های مختلف توجه کاربران را به خود جلب می کند. شیائومی محصولی متناسب با بودجه شما و نیاز هر کاربر را با فناوری پیشرفته ، یعنی صفحه نمایش ، ظرفیت حافظه و ویژگی های دوربین مناسب تولید می کند. هنگام انتخاب تلفن همراه شیائومی ، مهم است که کاربران در مورد نیاز مورد نظر خود تصمیم بگیرند و تلفن مناسب برای این منظور را انتخاب کنند. اگر می خواهید تلفنی خریداری کنید که قرار است در طول روز زیاد مورد استفاده قرار گیرد و بتواند ساعت های طولانی دوام بیاورد ، تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 با ظرفیت بالای باتری در بین مدلهای مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 ظرفیت باتری بسیار بالای 5000 میلی آمپری دارد.

http://1gamer.ir