قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | 9to5mac Farsi

برای هر کاربری که قصد خرید گوشی دارد، قیمت یک فاکتور اساسی به شمار می‌آید. اگر قیمت گوشی شیائومی را با سایر گوشی‌های هم رده آن مقایسه کنید، خواهید دید قیمت شیائومی نسبت به سایر برندها با مدل‌های مشابه بسیار مقرون به صرفه است. لی جون هم‌بنیانگذار شیائومی بارها اعلام کرده است که سیاست آن‌ها سود کم و فروش بیشتر است. به علاوه کیفیت بالای انواع گوشی شیائومی نیز سبب شد این برند خیلی زود در بازار جهانی نامی برای خود دست و پا کند.

  • نرم افزار EMUI شیائومی مورد پسند همه نیست، زیرا ظاهر و احساس اندروید را به طور قابل توجهی تغییر می دهد.
  • اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، برای شما شرایط یک خرید راحت و مطمئن را فراهم می کند.
  • به همین دلیل این کمپانی می‌تونه قیمت‌هاش رو ثابت نگه داره و هم‌چنان میزان رضایت کاربرهاش رو نسبت به محصولاتش افزایش بده.
  • شما با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ می توانید، محصول موردنظر خود را حتی بدون چک، به صورت اقساطی خریداری کنید.
  • شیائومی یک شرکت الکترونیک چینی متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد.

کارشناس‌های باتجربه ایسل هم همیشه در کنارتون هستن تا برای خریدی بهتر بهتون مشاوره بدن. چیزی که همیشه به عنوان مزیت رقابتی برند شیائومی مطرح می‌شه، پایین بودن قیمت گوشی شیائومی بوده؛ به طوری که اگه امکانات و قیمتش رو با بقیه مدل‌های مشابه از برندهای دیگه مقایسه کنین، خرید گوشی شیائومی براتون وسوسه‌انگیز می‌شه. پس اگه از نظر بودجه مشکلی ندارین و می‌خواین از بالاترین و جدیدترین امکانات استفاده کنین، من خرید گوشی شیائومی رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 6/128GB mobile phone

© 2022 تمام حقوق برای فروشگاه صدرالند ™ محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است. اگر این محصول را خریداری کرده‌اید و یا تجربه استفاده از آن را دارید، می‌توانید نظر خود ثبت کنید. یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد.

این شرکت معمولا گوشی‌هایش را فقط اندکی بالاتر از قیمت تمام شده‌ی ساخت آن‌ها، قیمت‌گذاری می‌کند. گاهی اوقات تفاوت یک مجله خبری محصولات اپل با یک گوشی مشابه از برند سامسونگ، صدها دلار است. در دنیای سامسونگ، پسوند Note معرف برترین و گران‌ترین گوشی‌های برند است. به علاوه، قیمت گوشی شیائومی Mi Note از قیمت گوشی شیائومی Mi پایین‌تر است. زومیت قیمت گوشی های شیائومی را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید. رابط کاربری MIUI که از بسیاری جهات از جمله نداشتن منوی برنامه‌ها و پنل نوتیفیکیشن شباهت زیادی به رابط کاربری آیفون‌ها دارد، سرعت اجرای بالایی داشته و رنگ‌ها و افکت‌های به کاررفته در آن بسیار چشم‌نواز هستند.

گوشی شیائومی | خرید و قیمت روز انواع گوشی شیائومی (18 بهمن)

این گوشی موبایل برای آنهایی که توقع زیادی از دوربین گوشی موبایل ندارند بهترین انتخاب است. با وجود پردازنده قدرتمندی که شیائومی در این نماینده خود استفاده کرده، می توانید بدون نگرانی از باگ یا هر گونه اختلال از آن برای انجام کارهای روزمره، بازی های اندرویدی با گرافیک بالا و اپلیکیشن های حرفه ای استفاده کنید. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G یکی از پرچمدارهای شرکت شیائومی است. دوربین اصلی گوشی سنسوری قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسلی از نوع واید، یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع ultrawide و همچنین یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. در مورد باتری گوشی باید به قدرت 5000 میلی آمپر در کنار شارژر 67 واتی فست شارژ اشاره کرد.

شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی کالاتیک سعی داشته تا با فروش گوشی های شیائومی با بهترین قیمت و ارسال فوری رضایت شما عزیزان را جلب کند. داستان رشد و اوج‌گیری شیائومی به‌حدی سریع پیش رفته که به ماموریتی غیرممکن تشبیه می‌شود؛ نکته‌ای که معنای برند «mi» (مخفف عبارت Mobile Internet) این شرکت را هم تحت تاثیر قرار داده است. کمپانی خلاق چینی در سال 2010 تاسیس شد و یک سال بعد، اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi1 را روانه‌ی بازار کرد. از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد. اولین پارامتری که در اکثر مواقع هنگام خرید گوشی شیائومی برای افراد اهمیت دارد، قیمت گوشی شیائومی است.

http://1gamer.ir