بررسی SwitchBot Plug Mini برای HomeKit

چه در نسخه بتای iOS 16 با برنامه تجدیدنظر شده Home یا نسخه iOS 15 باشید، این روند یکسان است. کد را اسکن کنید، اتاقی را انتخاب کنید و نوع دوشاخه (نور، پنکه یا دوشاخه) را پیکربندی کنید.

SwitchBot Plug Mini برای تبدیل “لامپ بی صدا” به چراغی که با HomeKit کار می کند ایده آل است. یکی از جنبه‌هایی که در مورد این دستگاه دوست دارم و دیگران اغلب نادیده می‌گیرند – یک دکمه دستی در کناره اگر نیاز به روشن/خاموش کردن آن بدون آیفون یا استفاده از سیری دارید، اگر آن را با سنسور حرکت HomeKit جفت کنید، می‌توانید به راحتی یک اتوماسیون ایجاد کنید. هنگامی که دیگر حرکت را در عصر تشخیص نمی دهد، چراغ ها را خاموش کنید. حتی بدون سنسور حرکت، اتوماسیون HomeKit می تواند به گونه ای طراحی شود که به طور خودکار چراغ ها را در یک زمان از پیش تعیین شده خاموش و دوباره روشن کند. SwitchBot با اولین محصول HomeKit خود شروع خوبی دارد. من امیدوارم که آنها به انتشار محصولات بومی HomeKit ادامه دهند.

افزودن محصولات به HomeKit همچنان باید به سادگی یک افزونه باشد، کدها را در برنامه Home اسکن کرده و سپس اتوماسیون ها را تنظیم کنید. SwitchBot اجرای را میخکوب کرد. جزئیاتی که من از آن قدردانی می کنم این است که کد HomeKit در بالای دستگاه قرار دارد. اگر به دلایلی نیاز دارید آن را به عقب وصل کنید، SwitchBot همچنین کد را روی یک تکه کاغذ در جعبه قرار می دهد. من همیشه HomePass برای HomeKit را به عنوان راهی برای پشتیبان گیری از کدهای HomeKit خود توصیه می کنم.

وقتی می‌خواهید مستقیماً در HomeKit کار کنند، دستگاه‌ها نمی‌توانند کار زیادی انجام دهند. آنها بر سر قیمت و قابلیت اطمینان رقابت خواهند کرد. تنها نقطه ضعفی که می توانم با SwitchBot Plug Mini پیدا کنم این است که 2.4 گیگاهرتز فقط برای Wi-Fi است. گیگاهرتز پیش فرض در هر زمان معین.

خلاصه

SwitchBot اکنون با اولین محصول HomeKit خود با SwitchBot Plug Mini جدید وارد بازار شده است. آداپتورهای دوشاخه هوشمند محصولاتی فوق العاده همه کاره هستند. می‌توانید از آن‌ها با لامپ‌ها، قهوه‌سازها، وسایل الکترونیکی که می‌خواهید دوباره راه‌اندازی کنید، ماشین‌های نویز سفید یا به طور کلی هر چیزی که می‌خواهید مصرف انرژی روزانه را ردیابی کنید، استفاده کنید. محصولات با کیفیت زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین SwitchBot در حال ورود به یک میدان شلوغ است.

SwitchBot Plug Mini را به HomeKit اضافه کنید

برای کسانی که تازه به اتوماسیون خانه هوشمند می‌آیند، هیچ راه ساده‌تری نسبت به آداپتور دوشاخه هوشمند برای شروع وجود ندارد. وقتی اولین محصول خانه هوشمند خود را در سال 2013 دریافت کردم، یک Belkin Wemo برای درخت کریسمس اولین محصولی بود که استفاده کردم. امروزه دوشاخه های هوشمند بهترین حالت استفاده برای کاربرانی هستند که برای اولین بار استفاده می کنند، اما قابل اعتمادتر و بسیار کوچکتر شده اند. من اخیراً SwitchBot Plug Mini را با پشتیبانی از HomeKit امتحان کردم.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


من SwitchBot را در اواخر سال 2021 کشف کردم (وای، این هفت ماه پیش بود)! در حالی که بسیاری از محصولاتی که من امتحان کرده‌ام به طور بومی با HomeKit سازگار نبودند، من توانستم آنها را با استفاده از HOOBS به یکدیگر پیوند دهم. حتی بدون پشتیبانی HomeKit، SwitchBot محصولات بسیار منحصر به فردی را با قیمت های مقرون به صرفه تولید می کند.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.