بهترین لپ تاپ گیمینگ از ۲۵میلیون تا ۱۰۰میلیون در بازار معرفی ۷ غول گیمینگ دنیا بلاگ دیوار

به علاوه، خریداران می‌توانند از حافظه حالت جامد برای تجربه بیشترین سرعت، برخوردار شوند. من توی مقاله بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون، بهتون لپ تاپ‌هایی رو معرفی کردم که قدرتمندترین و به‌روزترین سخت‌افزار رو دارن و میتونن برنامه و بازی‌های سنگین رو بدون مشکل اجرا کنن. تمام مدل‌هایی که توی این مقاله معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدل‌ها بهتر هستن و ارزش خرید کردن رو دارن. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم. من توی مقاله بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون، بهتون لپ تاپ‌هایی رو معرفی کردم که قدرتمندترین و به‌روزترین سخت‌افزار رو دارن و میتونن برنامه و بازی‌های سنگین رو بدون مشکل اجرا کنن.

شارژ محصول را می‌توانید با یک پورت USB Type-C انجام داده و سرعت آن را بالا ببرید. بنابراین، قطعا با یک لپ تاپ مخصوص بازی روبرو هستیم که در بیرون اصلا چالش خاصی برای‌تان ایجاد نمی‌کند و می‌توانید در هر لوکیشنی بهترین تجربه از بازی را داشته باشید. بازی‌های کامپیوتری بدون مشکل در این لپ تاپ اجرا خواهند شد و این روند بدون استثنا برای بازی‌های سال‌های آینده نیز تکرار می‌شود.

بهترین لپ تاپ گیمینگ از ۲۵میلیون تا ۱۰۰میلیون در بازار معرفی ۷ غول گیمینگ دنیا بلاگ دیوار لپ تاپ گیمینگ اقتصادی با تنظمیات گرافیکی متوسط و رزولوشن Full HD عرضه می شوند که برای رسیدن به نرخ مطلوب 60 فریم در بازی سنگین باید تنظیمات گرافیکی را به حداقل برسانید. از سوی دیگر، SSD ها بسیار کوچکتر هستند و داده ها را در مدارهای مجتمع ذخیره می کنند. با این حال، اگر چندین بازی انجام می دهید و تعداد زیادی فیلم و فایل های دیگر دانلود می کنید، ممکن است به دنبال ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت باشید. فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا در انتخاب و خرید آنلاینِ کالای دیجیتال (لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت، قطعات کامپیوتری و…) به شما کمک خواهد کرد.

نسخه جدید لپ‌تاپ ایسر نیترو 5، عملکرد بهتری از بازی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. در این دستگاه، شما می‌توانید به چندین پورت دسترسی داشته باشید و همچنین فضای ذخیره کافی برای همه بازی‌های شما وجود دارد. با این‌که قیمت آن گران به نظر می‌رسد، اما باز هم بسیاری از افراد این دستگاه را ترجیح This Webpage می‌دهند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه، وب‌کم 1080 پیکسلی آن است که برای مواقعی که به آن نیاز دارید، می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

  • برای اینکه لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون رو آماده کنم، باید مدل‌های زیادی رو باهم مقایسه می‌کردم و کیفیت، کارایی و عملکرد اونا رو باهم می‌سنجیدم.
  • با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .
  • توجه داشته باشید که مدل‌های رده‌ی یک تا چهار در این فهرست برای بازی‌های قدیمی و سبک یا بازی‌های کژوال مناسب هستند و سایر مدل‌ها برای بازی‌های جدیدتر در نظر گرفته شده‌اند.
  • لپ تاپ های گیمینگ به طور خاص برای انجام بازی های گرافیک بالا، بدون کاهش سرعت طراحی شده‌اند.

لپ‌تاپ‌های کوچک و قابل حمل که برای افرادی که مرتباً سفر می‌کردند، ارزش زیادی دارند، ممکن است برای کار در خانه مناسب نباشند. یا شاید به جای نیاز به عمر باتری طولانی، ترجیح می دهید یک صفحه نمایش بزرگتر با قدرت گرافیکی بیشتر برای بازی داشته باشید. اگر به دنبال سریع‌ترین عملکرد، بهترین عمر باتری، باریک‌ترین، سبک‌ترین طراحی و کیفیت صفحه‌نمایش درجه یک با اندازه صفحه نمایش مناسب هستید، بایدحداقل 1000 دلار هزینه کنید. Razer Blade 14 که یکی از سریع‌ترین پردازنده‌های موبایل موجود AMD Ryzen HX و گرافیک‌های برتر موبایل با GeForce RTX 3070 یا 3080 را در خود جای داده است، چیزهای زیادی دارد . و با بهترین مک‌بوک‌ها عرضه می‌شود، اما مانند اپل، حتی در مقایسه با سایر لپ‌تاپ‌های ممتاز، لزوماً بهترین لپ‌تاپ نیست.

معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

به‌صورت کلی، کامپیوترهای رومیزی قدرت بیشتری با قیمت یکسان ارائه می‌دهند و در ضمن قابلیت ارتقا دارند؛ ولی لپ‌تاپ‌های گیمینگ قابل‌ حمل هستند و با آن‌ها می‌توانید در هرجایی بازی‌های موردعلاقه‌تان را اجرا کنید. با اینکه از نورپردازی RGB در این لپ‌تاپ خبری نیست، اما دریچه تهویه‌ هوای بزرگی در اطراف لپ‌تاپ دیده می‌شود و بدنه پشتی صفحه نمایش، طراحی زیبا و چند رنگی را دارد که نمای به خصوصی به لپ‌تاپ داده است. صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ‌تاپ از نوع IPS است و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که این لپ‌تاپ در بازار با پنل‌های ۱۴۴ هرتز و ۶۰ هرتز عرضه شده که اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید مدل ۱۴۴ هرتز را در همین بازه قیمتی پیدا کنید. علاوه بر این‌ها، این محصول به یک سیستم خنک کننده فوق‌العاده مجهز است که کارایی سیستم را در بازی‌های طولانی افزایش می‌دهد.

لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس FX506LI-BE

برای مثال لپ تاپ‌های گیمینگ که هم‌اکنون بالای 35 میلیون تومان قیمت دارند می‌توانند به راحتی کاربر را تا 6 یا 7 سال آینده همراهی کنند، اما محصولات ضعیف‌تر و ارزان‌تر طبیعتاً عمر مفید کمتری هم خواهند داشت. به عنوان یک قانون سرانگشتی می‌توان گفت اکثر محصولات الکترونیکی هوشمند حدود 5 سال عمر مفید دارند. در واقع می‌توان گفت که اکثر برندهای تولیدکننده لپ‌تاپ، حداقل یک نمونه لپتاپ گیمینگ دارند که مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها منحصر به فرد است. در این مقاله به معرفی ۷ مدل از لپ تاپ های گیمینگ پرداختیم که هر کدام دارای ویژگی‌های مختص به خود بودند. بهترین سخت‌افزار گیمینگ را دارد و می‌توان گفت در میان انواع لپ‌تاپ‌هایی که تا حالا معرفی کردیم، بهترین خواهد بود. قیمت این لپ تاپ گیمینگ ایسوس بالاست؛ اما در مقابل دارای ویژگی‌های و مشخصات سخت‌افزاری منحصر به فردی است که بازی را برای شما به یک لذت تمام نشدنی تبدیل می‌کند.