بهترین هوم کیت و هدایای خانه هوشمند

فصل خرید کریسمس رسما آغاز شده است، و از آنجایی که زمان هفته نامه هوم کیت فرا رسیده است، به این فکر کردم که وقت بگذارم و یک به روز رسانی در مورد بهترین دستگاه های HomeKit خود ارائه کنم که هدیه ای عالی در زیر درخت کریسمس برای علاقه مندان به خانه های هوشمند باشد. من چند سالی است که این اقلام را درست می کنم و در این مدت محصولات بسیار عالی HomeKit از تولید کنندگان مختلف را دیده ام. با عرضه Matter and Thread، هرگز زمان بهتری برای شروع ساخت خانه هوشمند کامل خود بر اساس HomeKit وجود نداشت!

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مانند دوربین های داخلی، تمام فیلم های دوربین های فضای باز که از HomeKit Secure Video پشتیبانی می کنند رمزگذاری شده است. برای خارج از منزل، من به طور کلی دوربین های بدون سیم را توصیه می کنم، مگر اینکه آنها را به عنوان نورافکن استفاده کنید، زیرا این راه اندازی بسیار آسان تر خواهد بود. برای بسیاری از افرادی که به دنبال بهترین هوم کیت و هدایای خانه هوشمند هستند، دوربین های فضای باز به دلیل امنیتی که ارائه می دهند، جزو محبوب ترین اقلام هستند.

همه این محصولات افزودنی عالی برای خانه هوشمند شما خواهند بود.

آداپتورهای خروجی

انرژی حوا با سیم

اگر در حال خرید هدایایی برای کسی هستید که همزمان محصولات Nest و Homekit را دوست دارد، Starling Home Hub را در نظر بگیرید. به شما امکان می‌دهد همه محصولات Google Nest را به HomeKit متصل کنید. اکنون بیش از دو سال است که از هاب استفاده می‌کنم، و این بهترین راه برای دریافت بهترین‌ها از هر دو دنیا در مورد ترموستات‌های Google Nest، دوربین‌ها و زنگ درها با مزایای اضافه‌شده عملکرد HomeKit است.

خلاصه ای از بهترین هدایای HomeKit و خانه هوشمند

HOBBS Homebridge |  بهترین هوم کیت و هدایای خانه هوشمند
در خانه جدیدم، از Google Nest Cam با Floodlight استفاده می‌کنم زیرا می‌خواستم 24/7 ضبط کنم، و این یک محدودیت فعلی با HomeKit Secure Video است. من دوربین Nest را با استفاده از Starling Home Hub به HomeKit متصل می کنم.

درب بازکن گاراژ HomeKit

Carplay برای درب گاراژ HomeKit

در اینجا آداپتورهای پلاگین HomeKit هستند که من توصیه می کنم:

دوربین های داخلی HomeKit

اگر با هوم کیت تازه کار هستید، این محصولات شما را در مسیر درستی شروع می کنند.

سیستم امنیتی HomeKit

Iota of Residence

برای HomeKit، سنسورهای نشتی که من توصیه می کنم عبارتند از:

من چند سالی است که مشتری Abode هستم، و حتی در خانه ای که تازه ساختم را تمام کرده ام، وجود دارد. هنگامی که سرمایه گذاری اولیه خود را انجام دادم، کیت استارتر Abode iota را انتخاب کردم و یک صفحه کلید اختصاصی، دو نمایشگر دود، سه سنسور درب باریک و یک آشکارساز حرکت اضافی را به آن اضافه کردم. کیت استارت یوتا شامل یک ایستگاه پایه، یک سنسور استاندارد درب و یک جا کلیدی است. ایستگاه پایه شامل یک دوربین داخلی 1080p (که با HomeKit کار می کند) و یک سنسور حرکت داخلی. ایستگاه پایه از طریق Wi-Fi کار می‌کند (برای راه‌اندازی اولیه به اترنت نیاز دارد)، دارای یک گزینه پشتیبان سلولی است و در صورت قطع برق شامل یک باتری داخلی است. ردیاب حرکت مستقل در اتاق نشیمن من است، ایستگاه پایه آیوتا با دوربین و ردیاب حرکت ثانویه قسمت دیگری را پوشش می دهد و صفحه کلید نزدیک در ورودی است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر HomeKit فقط برای یک دسته از دستگاه ها دارید، باید ردیاب های نشت آب باشد. اگرچه آرزو می کنیم که اینطور نباشد، نشت آب یکی از دلایل رایج آسیب به خانه است. این یک بار مالی بزرگ برای صاحبان خانه است که باید هزینه تعمیرات و خسارت ناشی از آسیب آب را بپردازند. یک نشت یاب هوشمند خوب می تواند با هشدار دادن به شما در هنگام شروع نشتی، از بروز این مشکلات جلوگیری کند تا بتوانید قبل از اینکه خیلی بد شود، آن را برطرف کنید.

سنسور نشت آب فیبارو هوم کیت

آداپتورهای دوشاخه یک راه ساده برای شروع سفر HomeKit شما هستند. به جای سیم کشی مجدد پریزهای خود برای پریزهایی که به صورت بومی از HomeKit پشتیبانی می کنند، آداپتورهای خروجی به پریزهای سنتی وصل می شوند و پشتیبانی از HomeKit را اضافه می کنند. این بهترین راه برای افزودن لامپ، قهوه‌ساز، یا سایر موارد سنتی به HomeKit است. می توانید از آنها برای سازگار کردن هر دستگاهی با هاب خانه هوشمند خود استفاده کنید. بهترین بخش این است که آنها به راحتی تنظیم می شوند و به طور یکپارچه با سایر لوازم جانبی HomeKit برای ایجاد خودکارها و صحنه ها کار می کنند.

اگر به دنبال بهترین هوم کیت و هدایای خانه هوشمند برای کریسمس هستید، اینها همه محصولاتی هستند که من استفاده کرده‌ام و می‌توانم آنها را توصیه کنم. گزینه های بسیار خوبی برای لوازم جانبی HomeKit وجود دارد، اما گاهی اوقات ممکن است محصولی داشته باشید که بخواهید در برنامه Home از آن استفاده کنید، اما از آن پشتیبانی نمی کند. در این شرایط با HOOBS مشورت کنید. این یک جعبه Homebridge مستقل است که به شما امکان می‌دهد به راحتی محصولات را از Ring، UniFi و سایر تولیدکنندگانی که به طور بومی از پروتکل خانه هوشمند اپل پشتیبانی نمی‌کنند به HomeKit پیوند دهید. HOOBS همچنین اخیراً از عرضه HOOBS Pro در سال 2023 خبر داده است.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


تشخیص نشت آب

abode نیز کاملاً با HomeKit سازگار است. برای یک سیستم امنیتی، سازگاری HomeKit به این معنی است که می‌توانید سیستم را در برنامه Home روشن و خاموش کنید، اتوماسیون‌هایی را بر اساس وضعیت هشدار ایجاد کنید (در صورت خاموش شدن چراغ‌ها را روشن کنید و غیره) و از مزایای لوازم جانبی برای ایجاد خودکارهای دیگر استفاده کنید. یک مثال در اینجا این است که اگر دری به بیرون باز شود، می توان چراغ های بیرون را روشن کرد.

دوربین‌های HomeKit که از HomeKit Secure Video استفاده می‌کنند، تنها دوربین‌هایی هستند که من برای استفاده در داخل خانه توصیه می‌کنم، زیرا فیلم‌ها رمزگذاری شده‌اند. آنها می توانند به خوبی در اتاق کودک، رو به درب بیرونی، در اتاق بازی کار کنند.

دوربین Aqara G2H |  بهترین هوم کیت و هدایای خانه هوشمند

بسیاری از افراد ممکن است به دنبال یک “کیت شروع” برای HomeKit باشند، و برای این کار، من توصیه می کنم برخی از لوازم جانبی Aqara را انتخاب کنید زیرا همه آنها با هم عالی کار می کنند و همچنین از برنامه Home/Siri قابل کنترل هستند. در اینجا چیزی است که شما نیاز خواهید داشت:

آداپتور درب گاراژ HomeKit یک هدیه فوق العاده برای فصل تعطیلات است. تا زمانی که یک درب بازکن سازگار دارید، این یک ایده هدیه عالی است. اگرچه می توانید به طور کامل درب بازکن خود را تعویض کنید، اما گزینه های زیادی وجود دارد که به سیستم موجود شما اضافه می کند. اگر می خواهید در مورد تجربه کلی بیشتر بدانید، بررسی من در مورد گزینه iSmartGate را بررسی کنید. اگر خودروی مجهز به CarPlay دارید، امکان باز کردن درب گاراژ خود را از داشبورد خودرو نیز خواهید داشت. در اینجا گزینه های مورد علاقه من هستند:

کیت شروع HomeKit

هاب Aqara M2

برای اطلاعات بیشتر در مورد خانه، بررسی کامل من را بررسی کنید.

محصولات Google Nest را به HomeKit اضافه کنید

کیت Nest Home

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

در اینجا برخی از گزینه های مورد علاقه من برای دوربین های داخلی HomeKit آمده است:

دوربین های فضای باز HomeKit