بهترین گزینه ها، کلید صفحه اصلی و غیره

Level Lock+ نسخه ارتقا یافته Level Lock محبوب است که ویژگی های راحتی و امنیتی بیشتری را برای خانه شما ارائه می دهد. یکی از تفاوت های اصلی بین این دو این است که Level Lock+ مجهز به پشتیبانی از Home Key است که به شما امکان می دهد قفل درب خود را با استفاده از فناوری NFC باز کنید. این بدان معناست که می توانید بدون نیاز به کلید یا رمز عبور، روی قفل آیفون یا اپل واچ خود ضربه بزنید تا وارد شوید.

Schlage Encode Plus یک قفل هوشمند درب مجهز به HomeKit است که از طریق HomeKit و همچنین برنامه Schlage قابل کنترل است. یکی از ویژگی هایی که آن را نسبت به سایر گزینه ها جذاب می کند، طیف سبکی است که برای قسمت بیرونی قفل ارائه می شود. همچنین یکی از معدود قفل هایی است که از کلید خانه پشتیبانی می کند.

این به طور انحصاری در فروشگاه اپل در دسترس است.

قفل هوشمند صفحه لمسی Kwikset Premis

در حال حاضر برای خرید در ایالات متحده در دسترس نیست، اما اواخر سال جاری می رسد.

هر بار که می خواهید وارد خانه خود شوید از دست و پا زدن با کلیدها خسته شده اید؟ آیا نگران امنیت قفل های سنتی به خصوص زمانی که از خانه دور هستید؟ اگر چنین است، ممکن است زمان آن رسیده که قفل درب HomeKit را در نظر بگیرید. قفل های درب هوم کیت قفل های هوشمندی هستند که می توانند از طریق آیفون، آی پد، مک یا اپل واچ شما کنترل و نظارت شوند. با HomeKit می توانید با فشار دادن یک دکمه یا حتی با استفاده از صدای خود قفل درب خود را باز کنید. همچنین می‌توانید قوانین اتوماسیون را تنظیم کنید تا قفل درب خود را در زمان‌های خاصی از روز یا زمانی که رویدادهای خاصی رخ می‌دهند، مانند زمانی که به خانه می‌رسید باز شود.

در اوایل سال 2022، Aqara قفل هوشمند Aqara Door A100 خود را معرفی کرد. قفل A100 Zigbee یک طراحی مدرن شیک و مجهز به آخرین فناوری های موجود در بازار است، از جمله پشتیبانی از Apple HomeKit و Google Assistant، بنابراین کاربران می توانند از سیری یا دستیار مجازی گوگل بخواهند که قفل در را باز کند.

اگر به دنبال قفل هوشمندی هستید که با قفل موجود شما ترکیب شود، Level Lock ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. مانند آگوست، همچنین به شما امکان می دهد از کلیدهای موجود خود استفاده مجدد کنید.

علاوه بر پشتیبانی از Home Key، Level Lock+ تمام عملکردهای Level Lock اصلی را ارائه می‌کند، مانند توانایی قفل کردن و باز کردن قفل درب با استفاده از صدا، برنامه سطح صوتی یا Apple Watch. همچنین می‌توانید قوانین اتوماسیون را برای قفل کردن یا باز کردن قفل درب در زمان‌های خاصی از روز، یا زمانی که رویدادهای خاصی رخ می‌دهد، مانند زمانی که به خانه می‌رسید، تنظیم کنید. این قفل همچنین مجهز به یک پوشش داخلی ضد ضربه و یک پیچ محکم و مطمئن است که از ایمن بودن خانه شما اطمینان می دهد.

می توان آن را از آمازون، Lowes یا Home Depot خریداری کرد.

قفل Yale Assure 2

قفل درب Yale HomeKit

قفل هوشمند صفحه لمسی Kwikset Premis یک قفل درب هوم کیت قابل اعتماد و غنی است که طیف وسیعی از ویژگی های راحت و ایمن را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های برجسته Kwikset Premis صفحه لمسی آن است که به شما امکان می دهد به راحتی قفل درب خود را با استفاده از یک کد دسترسی باز کنید. همچنین می توانید چندین رمز عبور برای کاربران مختلف تنظیم کنید، بنابراین هر فرد می تواند رمز عبور منحصر به فرد خود را داشته باشد. این به ویژه در صورتی مفید است که پرستار کودک یا خانه دار دارید که نیاز به دسترسی موقت به خانه شما دارد.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.

قفل هوشمند آگوست نسل چهارم یک قفل هوشمند درب است که توسط اپلیکیشن آگوست یا اپلیکیشن هوم قابل کنترل است. این یکی از ساده‌ترین قفل‌های HomeKit برای نصب است، زیرا فقط باید قسمت داخلی قفل را تعویض کنید و صفحه بیرونی ثابت می‌ماند. من چند سالی است که از نسخه های مختلف قفل آگوست استفاده می کنم و احتمالاً لوازم جانبی مورد علاقه همسرم برای خانه هوشمند است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


Apple Home Key که در آپدیت iOS 15 2021 اضافه شده است به شما امکان می دهد قفل درب خود را با استفاده از فناوری NFC باز کنید، مشروط بر اینکه قفل شما از پشتیبانی سخت افزاری لازم برخوردار باشد. در حال حاضر، تعداد محدودی قفل HomeKit وجود دارد که این ویژگی را ارائه می‌دهند، اما انتظار می‌رود تعداد بیشتری در آینده از آن استفاده کنند. برای استفاده از Home Key، به یک قفل دارای NFC نیاز دارید. ویژگی Home Key در برنامه کیف پول آیفون یا اپل واچ شما به همراه موارد دیگری مانند کارت های اعتباری و CarKey ذخیره می شود. وقتی به درب منزل خود نزدیک می شوید، می توانید به سادگی اپلیکیشن Wallet را باز کرده و تنها با فشار دادن یک دکمه قفل در را باز کنید. همچنین می توانید با به اشتراک گذاشتن گذرنامه با آنها، به مهمانان دسترسی موقت بدهید.

قفل هوشمند آگوست نسل چهارم

قفل هوشمند آگوست با HomeKit

Kwikset Premis علاوه بر صفحه نمایش لمسی خود، طیف وسیعی از ویژگی های هوشمند دیگر را نیز ارائه می دهد. می توانید با استفاده از صدای خود، برنامه Kwikset یا حتی اپل واچ خود، درب خود را قفل و باز کنید. همچنین می‌توانید قوانین اتوماسیون را برای قفل کردن یا باز کردن قفل درب در زمان‌های خاصی از روز، یا زمانی که رویدادهای خاصی رخ می‌دهد، مانند زمانی که به خانه می‌رسید، تنظیم کنید. این قفل همچنین دارای یک پوشش داخلی مقاوم در برابر دستکاری و یک گیره محکم و ایمن است، بنابراین می توانید در هنگام امنیت خانه خود خیالتان راحت باشد.

می توانید آن را در آمازون یا Best Buy خریداری کنید.

قفل سطح +

سطح + قفل با کلید خوش آمد گویی

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

به طور کلی، قفل درب HomeKit یک مکمل عالی برای هر خانه هوشمندی است که راحتی، امنیت و آرامش خاطر را فراهم می کند. چه یک قفل شیک و شیک با صفحه لمسی بخواهید یا یک قفل سنتی تر با ویژگی های هوشمند پیشرفته، طرح های زیادی برای انتخاب وجود دارد. امیدواریم در سال 2023 شاهد گزینه های بیشتری با پشتیبانی Home Key باشیم.

شما همچنین می توانید اتوماسیون هایی ایجاد کنید تا وقتی به خانه می رسید، چراغ های خاصی روشن شود. قفل های درب HomeKit نه تنها راحتی و سهولت استفاده را فراهم می کنند، بلکه یک لایه امنیتی اضافی نیز ایجاد می کنند. با HomeKit، می‌توانید اعلان‌هایی را هنگام باز یا قفل بودن درب دریافت کنید، بنابراین همیشه می‌توانید از وضعیت امنیتی خانه خود مطلع شوید. همچنین می توانید بدون نیاز به دادن کلید فیزیکی به دوستان، خانواده یا ارائه دهندگان خدمات دسترسی موقت بدهید.

در نسخه این هفته HomeKit Weekly، من به طیف کاملی از محبوب ترین گزینه ها و همچنین گزینه هایی که از Apple Home Key پشتیبانی می کنند نگاه خواهم کرد.


Home Key برای HomeKit چیست؟

کلید خانه

در آمازون یا Best Buy موجود است.

قفل سطح

یکی از ویژگی های اصلی A100 پشتیبانی آن از کلید هوم است. همانطور که احتمالا در این مرحله در خواندن این مقاله متوجه شدید، هنوز قفل های زیادی وجود ندارد که از کلید خانه پشتیبانی کند، بنابراین دیدن پشتیبانی Aqara هیجان انگیز است. قفل A100 Zigbee دارای ویژگی های امنیتی بسیاری مانند قفل خودکار پس از بسته شدن درب و هشدار درب باز است. و اگر روش راحت تری را برای باز کردن قفل خانه خود ترجیح می دهید – مانند فناوری بیومتریک یا سایر اسکنرهای اثر انگشت – پس این قفل هوشمند می تواند بر اساس آن برنامه ریزی شود. برای استفاده حداکثری از امنیت خود، می توانید گذرواژه های یکبار مصرف را برای استفاده پراکنده توسط اعضای خانواده و مهمانان تنظیم کنید. این گذرواژه‌ها فقط در زمان‌های خاصی در روزهای خاصی کار می‌کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

می توان آن را در آمازون یا Best Buy خریداری کرد.

قفل هوشمند درب Aqara A100

قفل درب آقارا هوم کیت با کلید هوم

Schlage Encode Plus

می توان آن را از آمازون، Best Buy یا Home Depot خریداری کرد

در مورد قفل درهای HomeKit خلاصه کنید

قفل Level Lock یک قفل درب هوم کیت شیک و شیک است که طیف وسیعی از ویژگی های راحت و ایمن را ارائه می دهد. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های Level Lock توانایی آن در ترکیب یکپارچه با درگاه شما است، زیرا فقط جای انگشت شست داخلی قفل موجود شما را می‌گیرد. این بدان معناست که از بیرون درب شما شبیه درب های دیگر است، اما در داخل شما تمام ویژگی های هوشمند قفل HomeKit را دارید.

قفل Yale Assure Lock 2 یک قفل درب هوم کیت براق و با ویژگی های غنی است که طیف وسیعی از ویژگی های راحت و ایمن را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های برجسته Yale Assure Lock 2 طراحی شیک آن است که شامل صفحه کلید لمسی بزرگ با نور پس زمینه است که در برابر آب و هوا و سایر عناصر فضای باز مقاوم است. این قفل بدون کلید طراحی شده است، بنابراین می توانید به سادگی رمز عبور خود را روی صفحه کلید وارد کنید تا قفل درب باز شود.