بهترین گوشیهای هواوی در بازار (تیر ۱۴۰۰) 9to5mac Farsi

حضور این پردازنده سبب شده تا هوآوی P50 Pocket Premium Edition توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازیهای سنگین و بهروز دنیا داشته باشد. هوآوی P50 Pocket نیز از گوشی های پرچمدار هوآوی است که طراحی تاشو دارد؛ این گوشی از پردازنده اسنپدراگون بهرهمند است و به علت طراحی متفاوت و جدید خود، نظرات زیادی را جلب کرده است. تنها تفاوت P50 Pocket Premium Edition به نسبت مدل استاندارد، میزان رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. موبایل HTC Desire 12 plus دارای باطری ۲۹۶۵ میلی آمپر و حافظه داخلی ۳۲ گیگ میباشد که میتواند با استفاده از کارت حافظه تا ۲ ترابایت هم گسترش یابد. پردازنده A15 بایونیک هم این بار قدرتمندتر از همیشه متشکل از شش هسته (دو هسته قدرتمندتر و چهار هسته با صرفه انرژی کمتر) این پرچمدار قدرتمند را همراهی میکند. این گوشی با وجود باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، تنها 190 گرم وزن دارد و به پردازنده مرکزی 8 هستهای Snapdragon 888 در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

برای دسترسی دوباره به دستیار هواوی (Huawei Assistant)، گزینه Agree را لمس کنید. اکانت گوگل خود را از گوشی پاک و دوباره به آن وارد شوید. اچ تی سی با ارائه این مدل از سری Desire خواسته که طرفدارهای قبلی سری Desire را دوباره پیدا کند. این گوشی از نظر دوربین و سختافزار، تفاوتی با آیفون 13 پرو ندارد، ولی نمایشگر 6.7 اینچی آن برای علاقهمندان به گیم و فیلم و سریال، جذابتر بهنظر میرسد. در طراحی بدنه گوشی کوچک هواوی وای 3 پلاستیکی با کیفیت به کار رفته است. تعمیر آنها نیازمند فرد آشنا و متخصص در حوزه تعمیرات آیفون است. با نگاه کردن به لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی قیمت گوشی اپل دارد چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه میشود، به طوری که قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس سر به فلک کشیده است. در بررسی سونی اکسپریا ۵ خواهیم فهمید که صفحه نمایش سونی اکسپریا ۵ به دلیل نسبت ابعاد ۲۱:۹ در مقایسه با دیگر صفحه نمایش های گوشی های دیگر کمی بلند تر است.

اگر از کیس استفاده می کنید، آن را بردارید و ببینید آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. بهترین منبع خرید اپل آیدی کارتی چیست و آیا این روش را قابل اطمینان میدانید؟ آیا گوشی های آیفون به نسبت قیمتی که دارند ارزش خرید دارند یا خیر؟ برای خرید گوشی هواوی باید اذعان کنیم در تمام رده های قیمتی گوشی های هواوی مدل های کم نظیر و جذابی دارند که میتوانند خریداران را با بودجه های مختلف راضی نگه دارند. هوآوی در طراحی مدل های مختلف گوشی خود، تمامی سلیقه ها را در نظر گرفت و تمام تلاش خود را داشته است که گوشی هایی را به بازار عرضه کند که برای همه ی افراد با هر بودجه ای که دارند امکان خرید آن وجود داشته باشد. وب سایت مقداد آی تی بهعنوان پیشرو در زمینه ارائه تنوع عالی از گوشیهای هوشمند، به شما کمک میکند که قیمت هر کدام از محصولات را مقایسه کرده و بسته به نیاز و سطح بودجه خود، یک گزینه عالی برای خرید انتخاب کنید. افزایش نرخ ارز و شائبه و شایعه و صحبت درباره اختصاص تنها سیصد یورو به واردات گوشی هوشمند، در این روزها باعث شده قیمت گوشی های هوشمند در بازار ایران به شدت افزایش یابد.

این کمپانی محصولات مختلفی را در رنج قیمتی متفاوت به کاربران عرضه کرده است تا افراد مختلف با بودجههای متفاوت بتوانند تجربه استفاده از گوشی های هوآوی را داشته باشند و از کار با آنها لذت ببرند. اکثریت گوشی های هوآوی تنها با آداپتور و کابل شارژ همراهاند و به همراه این سری از گوشی هایهوشمند به ندرت لوازم جانبی دیگری مشاهده میشود. یکی از نکات حائز اهمیت در عکاسی با موبایل، ثبت دقیق رنگهاست که سبب میشود نه تنها محیطهای جذاب، بلکه سوژههای عادی نیز سرزندهتر و پویاتر به نظر برسند. اصلیترین تفاوت و برتری مدلهای پرو نسبت به نسخههای عادی در دوربین آنها است که در مقایسه آیفون ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ با نسخههای پرو این دو مدل میتوانیم به خوبی این تفاوتها را متوجه بشویم. در این صورت، لازم است که ترفند بازکردن قفل گوشی هواوی را بدانند. در صورتی که گوشی پس از خاموش شدن روشن نمیشود، لازم است آی سی گوشی بررسی شود.

لازم به ذکر است که از این طریق میتوانید به سایر فایل های ویدیویی موجود در گوشی از طریق تلوزیون نیز دسترسی داشته باشید. طرفداران این برند ظرافت و زیبایی ظاهری را یکی از ویژگی های مثبتی می دانند که آن ها را مشتاق به خرید گوشی هواوی می کند. نکته: توجه کنید که برخی از آیکنها در اثر نصب برنامهای خاص در گوشی به نمایش درمیآیند و برای حذف آنها، باید برنامه مربوط به آن را حذف و یا نوتیفکشنهای برنامه را غیرفعال کنید. با استفاده از دکمه Volume میتوانید پیمایش کنید و با استفاده از دکمه Power میتوانید انتخاب کنید. نسخه بهبود یافته موتور پردازش تصویر XD Fusion میتواند با استفاده از تکنیکهای ترکیب نورپردازیهای مختلف و هوش مصنوعی پیشرفته، جذب نور در سنسورهای دوربین گوشی هواوی P۵۰ Pro را به ۲ برابر میزان قبلی رسانده و علاوه بر آن، «رنج دینامیکی» (Dynamic Range) عکس را نیز تا ۲۸ درصد افزایش دهد.

از دیگر مشکلات متداولی که برای گوشیهای موبایل اچ تی سی به وجود میآید، ناهماهنگی صدا و تصویر است. حافظه 32 گیگابایت هم برای این دستگاه در نظر گرفته شد و حافظه رم از 256 مگابایت به 512 مگابایت ارتقا پیدا کرده بود! اگر تعداد کمی اپلیکیشن در گوشیهای خود داشته باشید، میتوانید از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده کنید. علاقهمندان به این برند میتوانند بعد از این که این گوشی به بازار عرضه شد به خرید آنلاین آیفون ۱۴ و یا خرید حضوری آیفون ۱۴ از طریق نمایندگیها این برند و یا فروشگاههای معتبر بپردازند. لوازم جانبی مختص هر گوشی به طور عمده به دو دسته قاب ( محافظ پشت گوشی یا همان گارد ) و محافظ صفحه نمایش ( گلس ) تقسیم شده اند. همچنین امکاناتی مثل فروش گلس حین خرید محصول می تواند زحمت شما را برای خرید گلس کم کند. البته در این موضوع کمپانی شیائومی نیز رقیب قدری برای هواوی به شمار می آید و وقتی صحبت از ارزان بودن میشود نباید گوشی های شیائومی را فراموش کنیم.شما با گشتن در میان مدل های متفاوت این کمپانی حتما گوشی مورد نظر خود را با امکاناتی که از آن انتظار دارید با یک برچسب قیمتی مناسب پیدا می کنید چرا که این برند تقریبا هر 3 ماه چندین مدل جدید را در رده های متفاوت به بازار عرضه می کند و تنوع بسیار زیادی ایجاد نموده تا گزینه های زیادی را برای انتخاب کاربران در اختیارشان قرار دهد.

آخرین نسل از این سری جذاب موبایل سامسونگ سری اس 21 است که در سه نسخه پایه، پلاس و اولترا به بازار عرضه شد. و در سال 2018 اولین شرکتی بود که اولین گوشی موبایل دارای سه دوربین را تولید کرد. پیش بینی می شود اگر هوآوی با همین قدرت و شدت پیش رود در آینده ای نه چندان دور جایگاه دوم موبایل در بازار که هم اکنون متعلق به اپل هست را تصاحب کرده و در طی چند سال آتی ، سامسونگ را نیز کنار می زند. از دیگر ویژگیهای خاص گوشی های هوآوی میتوان به طراحی زیبا و تنوع بالا اشاره کرد؛ هوآوی گوشیهای متنوعی را در فواصل زمانی کوتاه به بازار عرضه میکند و امکان خرید گوشی های هوآوی را در اختیار کاربران مختلف با بودجههای متفاوت قرار میدهد. شما میتوانید همهروزه قیمت جدیدترین گوشی های هوآوی را در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید و آنها را با مناسبترین قیمت و تنها با چند کلیک ساده از این فروشگاه خریداری کنید. بهطور کلی قیمت گوشی های میان رده هوآوی و حتی گوشی های پرچمدار هوآوی در مقایسه با محصولات مشابه در بین سایر برندها بسیار مقرونبهصرفه است و اکثر مدل های محبوب این برند در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون قرار میگیرند.

برای لحظهای فکر کنید؛ بیشترین زمان خود را در روز، با چه دستگاهی صرف سایت 9to5mac میکنید؟ ابتدا مطمئن شوید که اینترنت گوشی وصل است و آیکون ویدیو را برای شروع تماس ویدیویی اچ دی لمس کنید؛ البته مخاطب شما نیز باید MeeTime را فعال کرده باشد. از ویژگیهای آیفون میتوان به رابط کاربری ساده، سیستمعامل سبک و راحت، بهروزرسانی منظم، کیفیت دوربین مناسب، نمایشگر با کیفیت و جنس بدنه مقاوم از جمله ویژگیهایی است که ارزش خرید گوشی موبایل آیفون را بالا میبرد. یکی از این معیارها کیفیت دوربین گوشی است. به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود اینکه هنوز بیش از ۹ ماه تا زمان معرفی گوشی Xperia 1 V باقی ماده است شایعاتی در مورد آن اعلام شده است. آیکون Language Translate را لمس کنید و زبان مورد نظر خود را که میخواهید محتوا به آن زبان ترجمه شود، انتخاب کنید. به گفته هواوی در ساختار دوربین پی۵۰ پرو توجه ویژهای به نیاز فعالان دنیای مجازی شده و سعی بر این بوده تا هر آنچه که یک کاربر برای گرفتن ولاگ یا دیگر فعالیتهای تولید محتوا نیاز داشته باشد، برای وی فراهم آید. به لطف بهرهمند شدن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به لنز اولتراواید با زاویه ۱۰۰ درجه، سیستم فوکوس خودکار لیزری، لرزش گیر مبتنی بر تکنیکهای هوش مصنوعی (AIS) برای ثبات بیشتر تصویر حین حرکت، ثبت رنگ دقیق با ویژگی True-Chroma و استفاده همزمان از دوربین سلفی و پشتی تحت عنوان قابلیت Dual-View video، با طیف کاملی از مشخصههای یک دوربین مناسب روربرو هستیم که میتواند نیازهای هر کاربری را برای تولید محتوا برطرف نماید.

طبق آموزش فوق که یکی از کاربردی ترین ترفند های گوشی های هواوی بشمار میرود میتوانید به این ویژگی دسترسی رایگان داشته باشید. قیمت کمتر در این محصولات به معنی کاستن از کیفیت نیست و رسالت این شرکت تولید گوشی هایی بوده که در کنار قیمت پایین یک گوشی مخاطب پسند را به خریداران عرضه کنند و طبق آمار و ارقام و نظرات کاربران تا امروز نیز در این امر بسیار موفق بوده است. متوجه شدیم که قیمت گوشی Huawei به نسبت رقیبان مناسب است و دلیل آن نیز کاستن از کیفیت نبوده و مشاهده می شود که در مقایسه گوشی هوآوی با امکانات یکسان با یک گوشی از برند دیگر، این محصول دارای قیمت ارزان تری است و تجربه کاربران ثابت کرده که خدماتی که این گوشی ها ارائه می کنند رضایت بخش است.

اگر حافظه گوشی هوآوی شما کم است و به دنبال فضای دوم گوشی هواوی هستید، تنها راهی که برای جلوگیری از دست دادن اطلاعات خود میتوانید امتحان کنید، استفاده از کارت حافظه خارجی یا یک فلش یا هارد جداگانه برای پشتیبانی گرفتن از اطلاعات و ذخیره اطلاعات در آن است. گوشیهای سری P هوآوی پرچمداران این برند را تشکیل میدهند که از دوربینهای قدرتمند و پردازندههای بسیار قوی در ساخت آنها استفاده شده و طراحیهای خاص و متفاوتی دارند؛ به عنوان مثال Huawei P50 Pro آخرین پرچمدار این برند است که در سال 2021 عرضه شده و علاوه بر طراحی خاص، از قابلیتهایی چون دوربین اصلی چهارگانه و قابلیت شارژ سریع 66 وات بهره میبرد. پس از آنکه قیمت را برای خود مشخص کردید، باید گوشی را متناسب با نیاز خود خریداری نمایید. اما باید در ابتدا علت داغ شدن گوشی اچ تی سی را پیدا کنید، سپس برای رفع آن روشی را پیش بگیرید. سپس تصاویر ویدیوهایی را که میخواهید به آلبومهای بلاک شده منتقل کنید، انتخاب کنید. میانگین قیمت گوشیهای هواوی شامل رنج مختلفی است و شما باید با توجه به مقداری که میخواهید هزینه کنید تصميم به خرید بگیرید؛ با بررسی مشخصات و قیمت روز گوشی هواوی در سایتهای مختلف و مقایسه آنها با هم، میتوانید یک گوشی با قیمت مناسب خریداری کنید.

لازم به دکر است که شیائومی واقعا از غیبت هواوی در بازارهای سراسر جهان برای رشد تجارت خود استفاده کرده است. پس حتما از سایت دیدن فرمایید. در این صفحه از سایت خاص باکس شما با تنوع بی نظیری از گوشی های هواوی از رده های اقتصادی و ارزان قیمت تا گران ترین پرچم داران هواوی روبرو هستید. میدانیم که جمعی از گوشی شیائومی هم با قیمت پایینتر و همان مشخصات فنی عالی در بازار حضور داشته و میتوانید خریدی مقرون به صرفهتر نسبت به برندهای دیگر را تجربه کنید. سازندگان گوشیهای هوشمند همواره با برندهای محبوب دوربین همکاری میکنند. از پر طرفدارترین این مدل ها گوشی سونی z5، گوشی سونی xz، گوشی سونی z3، گوشی سونی z1 و انواع دیگر مدل ها است که بسیار پر طرفدار می باشند.گوشی سونی یکی از گوشی های پر آوازه و برندهای قدیمی است که کابران خود را دارد. از این طریق، امکان تغییر دکمه های پایین صفحه هوآوی نیز وجود دارد و همچنین به تنظیمات دکمه بک هواوی نیز میتوانید دسترسی پیدا کنید. این حالت یکی از قابلیت های مخفی گوشی هوآوی بشمار میرود. داشتن دو حساب کاربری، یکی از جالبترین برنامه های مخفی هواوی بشمار میرود.

هنگام پخش ویدیو باتری این مدل تا 15 ساعت دوام دارد و به کاربر اجازه میدهد تا با خیالی آسوده از آن استفاده کند، هرچند که دوام باتری آن نسبت به نسل جدیدتر گوشی آیفون کمی پایینتر است. یکی دیگر از مزیت های این گوشی ها قابلیت شارژ سریع 15 وات است، بنابراین با یک بار شارژ 100 درصد باتری که شارژ شدن آن حدود ۲ ساعت و نیم زمان می برد، بسته به برنامه ای که استفاده می کنید، می توانید زمان مناسبی را با گوشی داشته باشید. ساعت هوشمند Watch GS Pro و لپ تاپ Honor Magic Book Pro جدیدترین تولیدات هواوی. شرکت هواوی شرکتی چند ملیتی در زمینه شبکه های ارتباطی و کامپیوتر میباشد.دفتر اصلی این شرکت در کشور چین قرار دارد. در Huawei mate 8 هم این مورد دیده میشود. در پنل پشتی این گوشی یک طراحی ساده و همچون گوشیهای کلاسیک دیده میشود. دیده می شود. جالب است که بدانید پس از آن که کمپانی اپل با طراحی تمام صفحه آیفون ایکس را برای اولین بار به بازار ارائه کرد، شرکت هواوی دومین شرکتی بود که با عرضه NOVA3e به صورت تمام صفحه خود را به سرعت به روز کرد. هر کمپانی و تولیدکننده گوشی همراه تلاش دارد که گوشیهای خود را نسبت به سایر رقبا خاصتر جلوه دهد و یکی از روشهای انجام این کار، معرفی رابط کاربری اختصاصی است.

بنابراین، علیرغم اینکه گوشی اولترا سال گذشته بسیار چشمگیر بود، اما در نهایت نتوانست به هدف خود برسد و تغییراتی ممکن است که در گوشی شیائومی ۱۲ اولترا به وجود آید تا این برند، اشتباه سال گذشته را تکرار نکند. گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، از صفحه نمایش بزرگ، سه دوربین قدرتمند، نمایشگر دوم در پشت، پردازنده سریع و شارژ سریع برخوردار بود. اولین تلویزیونهای هوشمند سامسونگ در سال 2007 با نام smart LED TV به بازار عرضه شده و سه سال بعد، در سال 2010 نیز اولین تلویزیون 3 بعدی و HD سامسونگ رونمایی شد. طبق گفته وب سایت رسمی هواوی، این شرکت در حدود ۱۹۷.۰۰۰ کارمند داشته و به ۱۷۰ کشور و همچنین به بیش از سه میلیارد نفر در سراسر جهان محصولات و خدمات می رساند. از دیگر ترفند های پنهانه هواوی میتوان به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی در این زمینه اشاره داشت که با استفاده از ویژگی می تایم میتوانید این کار را انجام دهید که افراد مشخص شده امکان مشاهده صفحه نمایش گوشی شمارا داشته باشند که طبق آموزش فوق میتوانید به این مورد دسترسی داشته باشید. سری Y هواوی با قیمت پایینی وارد بازار شد و یکی از گوشیهای ارزانقیمت موجود در بازار بهحساب میآید.

قیمت گوشی آیفون ایکس در برابر امکانات و ویژگی هایی که دارد مناسب است. این دو ویژگی خاص و انقلابی سبب میشود تا خصوصاً در عکاسی HDR شاهد تصاویری با کیفیت باشیم که نسبت به گوشی پی ۴۰ پرو، از بهبود ۲۸ درصدی داینامیک رنج برخوردار است. این گوشی از آخرین گوشیهای ساخت هواوی بود که از سرویسهای گوگل پشتیبانی میکند. شما از این پس میتوانید ویدیوهای به ثبت رسیده از طریق دوربین تلفن هوشمند خود را ویرایش کنید و بدون نیاز به کامپیوتر یا حتی نرم افزارهای حرفهای عرضه شده در دستگاههای دیگر به سادگی فقط و فقط از طریق خود آیفون چنین کاری را انجام دهید و به صورت کاملا مستقل هر آنچه میهواید را انجام دهید. فقط اپل تصمیم گرفت برای کاهش هزینههای تولید، از قاب آیفون 8 برای این گوشی استفاده کند تا نه تنها کاربران گوشیهای اندرویدی میانرده را به طرف خودش بکشد، بلکه یاد خاطرات کسانی که به کلید هوم آیفونها علاقه داشتند را هم زنده کند. اکنون علاءالدین، چارسو یا بازار موبایل فرقی نمی کند؛ دیگر از گوشی هواوی زیر ۲ میلیون تومان خبری نیست .

در ادامه نیز با طراحی سیستمعامل اختصاصی خود و در نظر گرفتن سرویسهایی مشابه به سرویسهای گوگل، تمامی مشکلات کاربران خود را حل کرد و توانست با قدرت دو چندان به جایگاه پیشین خود بازگردد و رقابت را در فروش با سایر برندها آغاز کند. البته این شرکت در سالهای اخیر به جای تمرکز روی گوشیهای هوشمند به سراغ فناوریهای دیگری همچون واقعیت مجازی و هدستهای مرتبط با این صنعت رفته است. اگر بخواهید بدانید که کلمه هواوی به چه معناست،در حقیقت باید گفت که اگر معنای چینی این کلمه را در نظر بگیریم کاراکتر اول آن بهمعنای گل است و در لوگو این شرکت این مفهوم به خوبی گنجانده شده و شما گل را میبینیدو حتی معنایی دیگری مثل باشکوه بودن را هم در خود جای داده است. جسارت هوآوی در طراحی مدلهای جدید همواره زبانزد بوده است و نظرات کاربران خاص پسند را به خوبی جلب کرده است. البته قیمت پایین دلیلی بر عدم کیفیت این سری از گوشیهای هوشمند نبود، بلکه محصولات هوآوی با قابلیتهای کاربردی خود توانستند خلاف این موضوع را به همگان ثابت کنند. این اپلیکیشن قابلیتهایی نظیر بزرگنمایی پیوسته، قابلیتهای استریم لایو و بسیاری موارد دیگر را در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین، میتوان پیش بینی کرد که این دستگاه شیائومی ۱۲ اولترا خواهد بود که باید مکملی برای گوشی شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو باشد که در گذشته عرضه شده بود.