تصفیه هوا Airversa پشتیبانی Thread را برای تصفیه هوا HomeKit به ارمغان می آورد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Airversa Wired Air Purifier یک دستگاه نسبتاً جدید از یک سازنده جدید HomeKit است، اما فکر نکنید که این کمبود ویژگی است. یکی از چیزهای فوری که در مورد محصول دوست داشتم، پشتیبانی Thread بود.

دستگاه تصفیه هوا Airversa نصب سریعی دارد. کاری جز جعبه گشایی، وصل کردن برق متناوب و سپس اسکن کد HomeKit در پشت آن وجود ندارد. برنامه Home باید فوراً آن را به شبکه شما اضافه کند و به شما اجازه دهد اتاقی را انتخاب کنید. هنگامی که دستگاه در برنامه Home قرار گرفت، می توانید قدرت فن را سفارشی کنید و آن را روشن و خاموش کنید.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

اگر به دنبال راهی برای تنفس راحت‌تر هستید، سرمایه‌گذاری در تصفیه‌کننده هوای خانه‌تان با قابلیت HomeKit را در نظر بگیرید. این دستگاه ها ناخالصی های موجود در هوای خانه را که تنفس را دشوار می کند، پاک می کنند. دستگاه های تصفیه هوا دارای مزایای زیادی هستند: آنها سلامت کلی را بهبود می بخشند، استفاده از آنها آسان است، نصب آنها آسان است و نیازی به تعمیر و نگهداری گران قیمت ندارند. دستگاه‌های تصفیه هوا انواع ناخالصی‌هایی را که می‌توانند به مشکلات سلامتی مانند آسم و آلرژی کمک کنند را از هوا حذف می‌کنند و به تنفس راحت‌تر کمک می‌کنند.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


Wire همچنان موضوع HomeKit در سال 2022 است و به یک چک باکس کلیدی در آینده تبدیل می شود که من با همه محصولات جدید HomeKit به دنبال آن هستم. در حال حاضر، تنها یک دستگاه تصفیه هوا مجهز به HomeKit با Thread وجود دارد و آن Airversa Air Purifier است. من چند هفته است که آن را در محل نصب کرده ام و به سرعت به دستگاه تصفیه هوای مورد علاقه من با قابلیت HomeKit تبدیل شده است.

از آنجایی که تصفیه‌کننده هوا Airversa می‌تواند به عنوان یک سنسور برای آزمایش کیفیت هوا عمل کند، می‌توانید یک اتوماسیون HomeKit ایجاد کنید تا زمانی که کیفیت هوا از کیفیت هوا پایین‌تر می‌رود، به‌طور خودکار آن را برای یک دوره از پیش تعیین‌شده روشن کند. در شرایط من، من آن را تنظیم کرده ام که اگر کیفیت هوا به زیر مجموعه افت کند، چهار ساعت روشن شود.

بسته بندی کردن

دستگاه تصفیه هوا Air Versa

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Thread در سال گذشته به عنوان جدیدترین راه برای ارتباط دستگاه های خانه هوشمند با یکدیگر ظاهر شده است. اپل با HomePod mini از پروتکل پشتیبانی می کند و ما شاهد ارائه انواع محصولات خانه هوشمند شخص ثالث از Eve و سایر فروشندگان HomeKit هستیم که پشتیبانی را ارائه می کنند. در سطح بالایی، Thread یک پروتکل شبکه شبکه ای است که به طور خاص برای HomeKit (سایر پلتفرم ها نیز) و دستگاه های خانه هوشمند با ارتباط مستقیم همتا به همتا طراحی شده است و خودنگهدار و خود درمانی است. یک شبکه Thread از دو نوع نقش تشکیل شده است: روترها و نقاط پایانی. دستگاه ها همچنین می توانند به عنوان روتر یا نقطه پایانی بسته به وضعیت فعلی شبکه و تقاضا عمل کنند. به طور کلی، برای ایجاد یک محیط خانه هوشمند بسیار سریعتر و پایدارتر طراحی شده است.

به طور کلی، تصفیه هوا Airversa دستگاه تصفیه هوا HomeKit جدید مورد علاقه من است. در اینجا برخی از مشخصات سخت افزار فیزیکی کلیدی وجود دارد:

  • پنج سرعت برای انتخاب، از جمله خودکار و خواب
  • گزینه های تایمر از 1 تا 24 ساعت
  • ایمنی کودک
  • نمایشگر قابل تنظیم
  • دکمه های روشن/خاموش (بنابراین می توانید بدون HomeKit از آن استفاده کنید)
  • عمر فیلتر
  • نماد موضوع برای اطلاع شما از اتصال Thread
  • یک حلقه LED که بسته به کیفیت هوا تغییر رنگ می دهد

من در نقطه ای هستم که اگر دو دستگاه عملکرد مشابهی داشته باشند، اما یکی دارای Thread باشد، من یکی را با Thread انتخاب می کنم. این واقعاً در مورد محافظت از آینده دستگاه های HomeKit من تا حد امکان است. Thread یک بخش کلیدی از پلتفرم خانه هوشمند Matter است که اپل پشتیبانی می کند، بنابراین می خواهم دستگاه هایی را که از آن پشتیبانی می کنند بررسی کنم.

پیکربندی و اتوماسیون

دستگاه تصفیه هوا Air Versa

این شامل دو فیلتر HEPA-13 برای جذب گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی و غیره است. با HomeKit عالی کار می کند، اما همچنین یک دستگاه فوق العاده است. برای اتاقی با مساحت حدود 300 فوت مربع ایده آل است و فیلترها باید حدود 3000 ساعت دوام بیاورند. دستگاه تصفیه هوا Airversa را می توان از آمازون یا مستقیماً از Airversa خریداری کرد. استفاده کنید 9T5MAC10 با 10% تخفیف هنگام خرید در آمازون.

اینجا در جنوب ایالات متحده، جایی که من زندگی می کنم، آلرژی فصلی می تواند یک درد. چاتانوگا یکی از بدترین شهرهای آمریکا برای گرده گل است. وقتی نوبت به آلرژی پاییز و بهار می رسد، من این کار را می کنم ایرادی نداره من می توانم از آنها اجتناب کنم. تقریباً در تمام اتاق‌های خانه‌مان دستگاه‌های تصفیه هوا داریم که در زمان‌های اوج گرده سال کار می‌کنند.

دستگاه تصفیه هوا ایرورسا با نخ

دستگاه تصفیه هوا ایرورسا با نخ