تعادل کار-زندگی-هر چیزی که در یک نگاه در تقویم نمایش داده می شود

اگر احتمالاً از یکی از این تقویم‌ها بیشتر استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را به‌عنوان تقویم پیش‌فرض تنظیم کنید:

  • به تقویم > تنظیمات بروید
  • در پایین، تقویم پیش فرض خود را انتخاب کنید

اگر شما هم این ایده را دوست دارید، چگونه آن را انجام می دهید؟

نحوه تنظیم تقویم برای مشاهده تعادل زندگی

با این کار انتخابگر تقویم باز می شود:

خودشه

در نهایت، ورودی های تقویم خود را به یکی از تقویم هایی که ایجاد کرده اید اختصاص دهید:

  • دو انگشت روی ورودی ضربه بزنید
  • Calendar و سپس دسته ای را که می خواهید به آن اختصاص دهید را انتخاب کنید

ابتدا دسته بندی های خود را انتخاب کنید. توصیه می کنم به انواع چیزهایی که در زندگی شما مهم هستند فکر کنید. هر کاری که می خواهید بیشتر انجام دهید؛ و هر کاری که می خواهید کمتر انجام دهید.

هنگامی که به آن عادت کردید، اختصاص یک تقویم به هر ورودی جدید به ماهیت دوم تبدیل می شود. سپس نمای هفته نمای کلی خوبی از نحوه عملکرد شما برای تعادل ارائه می دهد، و به سرعت در هفته ها پیمایش می کنید تا ایده خوبی از تغییر همه چیز در طول زمان بدست آورید.

این تمام چیزی است که می توانیم در مورد آن بگوییم! اگر فعالیت‌های زیادی در آینده برنامه‌ریزی کرده‌اید، یا اگر بخواهید برای رویدادهای گذشته نیز انجام دهید، کمی زمان می‌برد، اما از سرعت آن متعجب خواهید شد.

اختصاص رویدادهای جدید به یک تقویم

جاهای خالی هم خیلی مهمه! من یک درونگرا اجتماعی هستم، به این معنی که من مردم را دوست دارم، اما معاشرت یک انرژی سوزی است – بنابراین برای شارژ کردن باتری هایم به چند دوره خلوت نیاز دارم. برنامه شلوغ نیز نشانه نیاز به تغییرات است.

شما می توانید این کار را در iPhone، iPad یا Mac انجام دهید. من شخصاً این نوع کارها را در یک صفحه نمایش بزرگ آسان تر می دانم، بنابراین دستورالعمل هایی را برای انجام آن در مک ارائه خواهم داد.

متوجه شدم که تقویم رنگی من راه بسیار آسانی برای دیدن وضعیت من با این تعادل ارائه می دهد. برای مثال، اگر سبز تیره نباشد، به این معنی است که من برنامه‌های ویدیویی خود را اجرا نمی‌کنم و باید چیزی برنامه‌ریزی کنم. اگر رنگ بنفش وجود نداشته باشد، به عنوان یک سیگنال عمل می کند که ممکن است مراقب سلامتی خود نباشم. اگر رنگ نارنجی کم باشد، باید کارهای سرگرم کننده بیشتری را برنامه ریزی کنم.

فقط متوجه شدم که این به من ایده بهتری از روز یا هفته ام می دهد که می توانم ببینم کارهای زیادی برای انجام دادن دارم یا رویدادهای اجتماعی زیادی و غیره دارم. اما متوجه شدم که این یک راه بصری عالی برای درک نه تنها تعادل کار و زندگی، بلکه تعادل فعالیت‌های زندگی‌ام نیز بود…

هنگامی که دسته بندی های خود را دارید، برای هر کدام یک جدول زمانی ایجاد کنید:

  • روی نماد تقویم، بالا سمت چپ، بین نمادهای کوچک کردن و صندوق ورودی کلیک کنید
  • با دو انگشت روی هر قسمت استفاده نشده در ستون خاکستری سمت چپ ضربه بزنید
  • را کلیک کنید تقویم جدیدو اسمش را بگذار
  • با دو انگشت روی تقویمی که ایجاد کردید ضربه بزنید و به آن رنگ بدهید

واضح است که محتوای تصویر را از تقویمم حذف کردم، اما رنگ ها نشان دهنده دسته بندی هستند:

  • کار (آبی)
  • مدیر (سبز مایل به خاکستری کم رنگ)
  • سرگرم کننده (نارنجی)
  • پروژه های خانگی (سبز روشن)
  • پروژه های ویدئویی (سبز تیره)
  • رفاه (بنفش)
  • انجمن (گل سبز)

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

من همچنین چند دسته دیگر برای استفاده موقت دارم. برای مثال، وقتی با دوستانم در بوئنوس آیرس بودم، از یک تقویم مشترک برای پیگیری اینکه چه کسی کجا و چه زمانی بوده استفاده می‌کردم. این به ویژه برای بررسی زمانی که آپارتمان برای آموزش تانگو در دسترس است مفید بود.

آیا کاری مشابه انجام می دهید یا نکات دیگری برای اطمینان از تعادل خوب در زندگی خود دارید؟ لطفا افکار خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

این روزها ساعات بسیار متمدنانه ای کار می کنم، بنابراین تعادل کار و زندگی من عالی است، اما اخیراً می خواستم مطمئن شوم که تعادل خوبی بین چیزهای دیگر زندگی ام برقرار می کنم.

مثلاً فیلمبرداری/فیلمسازی. این چیزی است که من نیت خیر بیشتری نسبت به عمل واقعی داشتم. فعالیت هایی که در راستای سلامتی و سلامت روان هستند – مانند روزنامه نگاری – نیز در کانون توجه قرار دارند.

من همیشه از تقویم‌های رنگی استفاده می‌کردم، بنابراین به راحتی می‌توانستم بین دسته‌های مختلف فعالیت‌ها تمایز قائل شوم – چیزی که از استفاده از خودکارهای رنگی در روزهای فیلوفاکس (لطفاً وانمود کنید که خیلی پیر هستید تا مرجع دریافت کنید، متشکرم).

برای اضافه کردن رویدادهای آینده، کافی است رویداد جدید را به روش معمول انتخاب کنید، سپس منوی کشویی در بالا سمت راست را بزنید: