تعمیر موبایل اچ تی سی 9to5mac Farsi

در گوشی نوا Y9 2019 هوآوی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. کافیست بخواهید یک اپلیکیشن یا آهنگ دانلود کنید، گوشی های اندوریدی سامسونگ بدون کوچکترین محدودیتی این اجازه را به شما میدهد. سپس گوشی را بدون باز بودن چند برنامه تست کنید. سرعت قابل قبولی داشته باشد و تا چند سال برای شما بدون مشکل خاصی کار کند. قیمت 298 دلاری این گوشی که شباهت زیادی به هانر 9 لایت دارد باعث شده تا کمتر کسی آنرا پیشنهاد کند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که سیاست های فکری و بخش توسعه برخی برندها مانند سامسونگ در کشور کره جنوبی صورت می گیرد و گوشی های این کمپانی تنها در چین ساخته می شوند. از نظر قیمت هر دو گوشی تقریبا در یک بازه قیمتی قرار می گیرند، اما اگر بخواهیم دقیق تر عنوان کنیم، مدل پایه گلکسی A22 حدود 500 الی 800 هزار تومان گران تر از مدل پایه گلکسی A13 می باشد. اما گوشی A22 با ابعاد کوچک 159.3 در 73.6 در 8.4 میلی متر و وزن 186 گرم طراحی شده است.

سری A از نظر سرعت و قدرت و همچنین طول عمر باتری با سری S در حال رقابت هستند . اگر این برنامه ها برای شما مهم نیستند، سخت افزار بسیار خوبی در اینجا وجود دارد، از جمله نمایشگر آبشاری لبه به لبه خیره کننده، عمر باتری فوق العاده با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن، و دوربین چهار لنز عالی که در شرایط کم نور از اکثر رقبا بهتر عمل می کند. همچنین این گوشی موبایل اچ تی سی دارای باتری اصلی 2730 میلی آمرپر بر ساعت می باشد. گوشی هایی که نوستالژی های دوران گذشته را با خود همراه دارند و اکنون با قابلیت های شگفت انگیز و طراحی منحصر به فرد خود توانسته اند چشم جهانیان را به خود خیره نمایند. همچنین این دو مدل مانند بسیاری دیگر از محصولات جدید سامسونگ دارای دو نوع تک سیم کارت (نانو سیم کارت) و دو سیم کارت هستند که قابلیت فعال سازی دو سیم کارت را به صورت همزمان دارند. تو بخش نرم افزار هم رابط کاربری اختصاصی سامسونگ OneUI 3.1 بر پایه اندروید 11 دیده میشه که محیط روان و با قابلیتهای شخصی سازی خوبی داره. گشت و گذار تو محیط کاربری روان و خوب انجام میشه ولی برای بازی کردن روی این گوشی نمیشه حساب باز کرد.

بنا بر اطلاعاتی که از شیوه وبسایت بنچمارکگیری GFXBench منتشر شده، گوشی جدید سونی با شماره مدل H4133 به صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح 1080×1920 تجهیز و همراه با پردازنده هشت هستهای 2.2 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی آدرنو 508 روانه بازار خواهد شد. همچنین پردازنده گرافیکی (GPU) در A13 از نوع Mali-G52 MC2 با فرکانس 950 مگاهرتز است. پردازنده گرافیکی (GPU) آن نیز از نوع Mali-G52 MC2 است. سپس یک اپلیکیشن را نگه داشته و آن را بکشید تا وارد حالت نمایش به اصطلاح تصویر در تصویر یا مالتی تسکینگ شوید. این گوشی تو چهار نسخه با 3/4 گیگ رم و 32/64/128 گیگ حافظه داخلی وارد بازار شده.

Samsung A03 اوایل سال 2022 وارد بازار شد و یه سری بهبود به نسبت نسل قبلیش یعنی A02 داشت. نکته بعدی که به آن اشاره میکنیم نوع نمایشگر است.پنلهای مختلفی مثل LCD یا اولد و یا امولد وارد بازار میشوند.نمایشگرهای LCD تصاویر را با روشنی بالا و رنگهای شاداب و سرزنده نمایش میدهند. SDهای مختلفی با قیمتهای متفاوت و مناسب در بازار وجود دارد، این درحالی است که صاحبان گوشیهای آیفون این امکان را نداشته و این کمپانی هرگز حافظه قابل ارتقا برای iPhone ارائه نکرده است و کاربران برای داشتن گوشی موبایلی با حافظه داخلی بالا از همان ابتدای خرید باید پول زیادی بپردازند.

سامسونگ گوشی های خود را در سه سری پایین رده،میان رده و بالارده تقسیم کرده است تا بتواند تمامی کاربران را از برندهای دیگر سایت 9to5mac بی نیاز کند. اگر به دنبال بهترین موبایل سامسونگ میگردید قطعاً در سری A و M می توانید آن ها را پیدا کنید زیرا سامسونگ برای اینکه بازار میان رده ها و کشورهایی مانند هند را از دست ندهد اقدام به عرضه گوشی های میان رده سامسونگ با نام سری A و M کرد. کلمه نوا که در زبان لاتین معنی ستاره جدید را میدهد، نام یکی دیگر از سری گوشی های میان رده هواوی است که با بهره گیری از طراحی نوآورانه و شیک، قدرت پردازشی مناسب، امکانات و ویژگیهای مختلف توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش گوشی های هواوی را به خود اختصاصی بدهد. هر دو مدل دارای 4 دوربین عقب و دوربین سلفی در جلوی گوشی هستند که نحوه قرارگیری این 4 دوربین باعث تغییر قاب پشتی گوشی شده و ظاهر این دو مدل را با یکدیگر متفاوت کرده است. گفتنی است لیست منتشر شده ممکن است در طول روز دچار تغییر شود . در دورانی قرار داریم که بیشتر گوشیها ترندهای روز را دنبال میکنند؛ کمتر شدن حاشیهها تا جایی که امکان دارد؛ بریدگی ناچ (خوب یا بد)، شارژ وایرلس، دوربین چندگانه، صفحهنمایش ۱۲۰ هرتزی و همینطور این فهرست ادامه دارد و هرروز به تعداد آن افزوده میشود.

باتری این دو مدل از گوشی ها ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. مدل A13 با ابعاد 165.1 در 76.4 در 8.8 میلی متر و وزن 195 گرم و جز گوشی های بزرگ به حساب می آید. هم جلو و هم عقب گوشی از دوربین دوگانه استفاده شده و دکمههای حساس به فشار HTC نیز در آن به کار رفته است. همچنین لنز دوم اولتراواید نیز در هر دو مدل برای پوشش میدان دید 123 درجه قرار داده شده که رزولوشن آن در A13، 5 مگاپیکسل و در A22، 8 مگاپیکسل معرفی شده است. یه آداپتور 10 واتی داخل جعبه قرار داره که فول شارژ شدن باتری با این شارژر حداقل 3 ساعت زمان میبره! سامسونگ یه باتری با ظرفیت 5000 میلیآمپر ساعت روی A03 قرار داده. دلیل این امر مشخص است چرا که این گوشیها، قابلیتها و امکانات بسیار پیشرفتهتری در اختیار شما قرار میدهند. گوشی هوشمندی که بهطور مشترک توسط شیائومی و لایکا ساخته شده، قرار است که در جولای ۲۰۲۲ معرفی شود. اولین موردی که جزو مهمترین نکات خرید گوشی نو هم هست انتخاب پردازنده است.

و در نهایت دلیل چهارم آن است که اگر از آن دسته افرادی هستید که دائما در حال عوض کردن گوشی هستید باید گفت گوشی دست دوم و کارکرده سامسونگ در مقایسه با سایر برندها، افت کیفیت کمتری دارد و خرید و فروش آن بسیار سادهتر انجام میشود. اگر دوستدار به گیم پلی و بازی با موبایل هستید یا به تماشای فیلم علاقه دارید میتوانید به سراغ یک نمایشگر بزرگتر بروید. در این قسمت از مقاله به مقایسه A13 با A22 از نظر دوربین و کیفیت آن می پردازیم، بنابراین اگر به عکاسی علاقه مند هستید و زیاد از دوربین موبایل استفاده می کنید، با مطالعه این قسمت می توانید گوشی مناسبی را برای این کار پیدا کنید. گوشی سامسونگ A22 از یک پردازنده Mediatek MT6769V/CU Helio G80 (دوازده نانومتری) 8 هسته ای با 2 هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A76 و 6 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز استفاده می کند. همچنین اگر به دنبال یک گوشی کوچک و سبک هستید، ما همچنان مدل A22 را پیشنهاد می کنیم.

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های اچ تی سی (گوشی HTC One M7) گزارش دادهاند، مشکل کار نکردن دکمه های خازنی Home و Back در دو طرف لوگوی HTC در زیر صفحه نمایش است. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر موبایل اچ تی سی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله امکانات مخفی هواوی باما همراه باشید. اگه مدت طولانی با گوشی کار میکنین، سامسونگ A03 میتونه یه همراه خوب براتون باشه به شرطی که صبرتون برای شارژ شدنش بالا باشه! ماژول سه گانه دوربین که در پنل پشتی گوشی Sony Xperia 10 III ، قرار دارد محل جایگذاری سه لنز اصلی 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 8 مگاپیکسلی و اولتراواید 8 مگاپیکسلی است. دوربین دوم هم از حسگر 12 مگاپیکسل استفاده کرده که در داخل خود از لنز تله فوتو 70 متری بهره برده است.

قیمت بسیار مقرونبهصرفه این محصولات توانسته توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کند. بیش از 80 سال از فعالیت این برند مطرح میگذرد بنابراین در بازار جهان و البته ایران، به خوبی شناخته شده است و توانسته تا اعتماد کاربران بسیاری را به خود جلب کند. سامسونگ تو این بخش خیلی حاشیه نرفته و دوربین اصلی تو بازه قیمتی اقتصادی عملکرد خیلی خوبی داره. گوشی سامسونگ A03 تقریبا 10 ماه بعد از A02 معرفی شد و بهبود خیلی اساسی تو همه بخش ها به خصوص عملکرد پردازشی نسبت به A02 داشته. تنوع بالای گوشی های هوشمند سامسونگ برخی اوقات خریداران را دچار سردرگمی میکند، همانطور که پیشتر گفتیم ما با ارائه این مطلب و همچنین بررسی فنی هر محصول شما را در خرید مناسبترین گوشی یاری میکنیم. همانطور که گفتیم، سامسونگ هرساله طیف وسیعی از انواع گوشیهای هوشمند را روانه بازار میکند، همین امر باعث شده تا همه با هر بودجهای بتوانند موبایل مناسب خود را پیدا کنند. به طور کلی با توجه به تمام مزایا و معایب این گوشی ها، اگر قصد خرید یک موبایل مناسب برای عکاسی را دارید، مدل A22 می تواند از زیباترین لحظات شما عکس های زیبایی بگیرد. همچنین ممکن است باتری خراب شده باشد و نتواند شارژ در خود نگه دارد و علت خاموش شدن مداوم گوشی همین امر باشد.

سامسونگ هم دیده داره تعداد دسته بندی هاش زیاد میشه، پس اومده پایین ردهها و گوشیهای اقتصادی رو هم به سری A اضافه کرده! رنگهای طبیعی و روشنایی و شارپنس مناسب در عکس هایی که با گوشی سامسونگ A03 ثبت میکنین، دیده میشه. بررسی قیمت های گوشی هواوی بیانگر این است که خرید گوشی هواوی یک انتخاب اقتصادی است. اگر می خواهید با حداقل هزینه گوشی با امکانات خوبی در اختیار داشته باشید بدون شک مدل های خوش قیمت شیائومی بیشتر قابل توجه قرار می گیرند بهترین انتخاب هستند اما اگر قصد خرید یک پرچم دارد تمامعیار از نظر سخت افزار و چه از نظر ظاهری دارید و می خواهید بهترین کیفیت دوربین را تجربه کنید گوشی های سامسونگ یکی از بهترین ها هستند.

سامسونگ A03 خودش یه گوشی اقتصادیه و A03 Core یه نسخه اقتصادیتر از این گوشی اقتصادیه که توش خبری از فست شارژ، درگاه تایپ سی و پردازنده قوی نیست. سامسونگ A03 یه تک دوربین 48 مگاپیکسلی با یه سنسور تشخیص عمق داره. دوربین اصلی در A13 یک سنسور 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و در A22 یک لنز 48 مگاپیکسلی است. نگران قیمت گوشی موبایل نباشید، تنوع محصولات سامسونگ زیاد است و شما در هر بازه قیمتی میتوانید یک گوشی مناسب برای خود پیدا کنید. درباره گوشی آپدیت کنید. از این رو اگر قیمت برای شما مهم می باشد و نمی خواهید هزینه اضافی داشته باشید، گلکسی A13 را خریداری کنید. صفحه نمایش 6.39 اینچی این گوشی با نسبت ابعاد 19.5 به 9 فضای زیادی را در اختیار کاربر قرار میدهد که برای انجام بازی و تماشای فیلم بسیار مناسب است. بنابراین قطعا این گوشی در لیست بهترین گوشی های Sony Xperia ما جا میگیرد. سامسونگ برای دستگاههای اندرویدی خود (Android 9 و بالاتر) از رابط کاربری One UI بهره میگیرد.

این گوشی در واقع جمع و جور تر است و صفحه نمایشی به اندازه ی 4.6 اینچ دارد. با توجه به رزولوشن که این نمایشگر دارد، تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ برای آن بهدست میآید. صفحه نمایش آن 5.5 اینچی از نوع IPS است که با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل فول اچ دی و با تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر هر اینچ میاید. مشکل شارژ نشدن موبایل اچ تی سی نیز یکی از مهمترین مشکلاتی است که باید به سرعت برای رفع آن اقدام کنید. همچنین قبل از خرید گوشی باید مشخصات ضد آب بودن یا نبودن گوشی را بررسی کنید. در حال حاضر میتوان گوشی Galaxy S21 Ultra را بهترین گوشی سامسونگ در بازار نامید. از پرچمداران سامسونگ میتوان به گوشی هایی مانند به گوشی سامسونگ S22 ultra ، گوشی سامسونگ S22 plus و S21 FE و… قاب پشتی دور تا دور گوشی رو در بر گرفته و عملا فریم میانی رو تشکیل داده. دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 1080 با 30 فریم بر ثانیه هم داره که کار راه اندازه.

گوشی های سری وان جزو بهترین گوشی های این شرکت از لحاظ طراحی هستند. این شرکت همچنین به تازگی یک گوشی تاشو شبیه به گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ را طراحی کرده که با نام هواوی P50 Pocket، جزو گوشیهای سری P50 هواوی محسوب میشود. سامسونگ A03 یه گوشی کاملا اقتصادی تو بازه قیمتی 3 تا 4 میلیون تومنه که در حد بازه قیمتیش میشه ازش توقع داشت. این کاهش ناگهانی مدیران اچ تی سی را نگران کرد آن ها را وا داشت تا باری دیگر دست به تولید گوشی دیگری با طراحی خاص بزنند و بازار را تحت تاثیر قرار دهند.

از دیگر ویژگی های یکسان این دو مدل گوشی می توان به فلاش LEDو همچنین قابلیت عکس برداری پانوراما و HDR اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت های این گوشی ها قابلیت شارژ سریع 15 وات است، بنابراین با یک بار شارژ 100 درصد باتری که شارژ شدن آن حدود ۲ ساعت و نیم زمان می برد، بسته به برنامه ای که استفاده می کنید، می توانید زمان مناسبی را با گوشی داشته باشید. استفاده از باتری کپی و یا فیک شیائومی آسیب جدی به گوشی شما وارد خواهد کرد. گیمرها و یا کسانی که بیشتر وقتشان را در بیرون از خانه به سر می برند معمولا مدت زمان بیشتری را با گوشی خود سپری می کنند، به همین دلیل نیز به یک گوشی با ظرفیت باتری بالا نیاز دارند تا جوابگوی نیاز آنها در هر شرایطی باشد. قیمت گوشی سامسونگ کاملاً رده و مشخصات گوشی بستگی دارد،البته به علت زیاد بودن تنوع گوشی های سامسونگ در لیست قیمت گوشی سامسونگ مدل های بسیاری پیدا میشود،زیرا این برند سعی کرده تا بهترین کیفیت و تنوع را برای تمام اقشار مردم ارائه کند. در اوایل سال 2021 میلادی سامسونگ با رونمایی این گوشی، تمام چشمها را به خود خیره کرد.

از نظر بیشتر مردم نیز سری P هواوی در دسته گوشهای پرچمدار قرار میگیرد. جزئیات مربوط به هر محصول به طور دقیق در اختیار شما قرار داده شده است تا در صورت تمایل به خرید، از اطلاعات محصول به طور کامل آگاه باشید. با بررسی کوتاه گوشی A03 سامسونگ همراه موبونیوز باشید. میتوان گفت بهترین گوشی سامسونگ و گوشی آیفون قیمتهای نسبتا یکسانی دارند. قابلیتهایی مانند مخفی شدن دکمه های پایین گوشی هواوی را میتوان از طریق نوار منوی ناوبری (Navigation bar) تنظیم کرد. گوشی های Sony Xperia 5 II، Sony Xperia 1 III، Sony Xperia L4 و Sony Xperia 10 III از جمله بهترین گوشی های سونی 2021 هستند که در این مقاله، به آنها پرداخته ایم. اکسپریا ACE III دارای پردازنده هشت هستهای از سری اسنپدراگون 480 است که در مقایسه با تراشه هلیو P35 مدیاتک که در نسل گذشته استفاده شده بود، ارتقای چشمگیری بهنظر میرسد.