تولید آیفون 13 پس از تعطیلی در ماه آوریل در هند آغاز می شود

انتظار می رود تولید آیفون 13 در ماه آوریل در کارخانه فاکسکان در چنای هند آغاز شود. در ابتدا قرار بود این اتفاق در ژانویه رخ دهد، اما پس از اینکه اپل این تسهیلات را به دلیل شکایت کارگران در مورد شرایط آنجا به حالت مشروط قرار داد، به تعویق افتاد.

در اوایل دسامبر 2021، شورشی توسط کارگرانی که دستمزد کامل خود را در کارخانه ای در ویسترون دریافت نکرده بودند، روی داد. خسارت 60 میلیون دلار برآورد شده است. اپل و دولت هند تحقیق کرده اند و هر کدام شکایات کارگران را تایید کرده اند.

عکس: تانوج متیو/پاشیدن

فاکسکان اکنون ظاهراً مانند هند شرایط ضعیف را حل کرده است استاندارد تجارت گزارش ها حاکی از آن است که تولید آیفون 13 در ماه آوریل در آنجا آغاز می شود.

این تنها یکی از بسیاری از مشکلاتی است که اپل در ادامه تلاش های خود برای کاهش اتکای خود به چین با آن مواجه شده است.

زمینه

تولید آیفون 13 در کارخانه چنای قرار بود از ژانویه آغاز شود، اما پس از توقف تولید اپل در پی اعتراضات کارگران زن در ماه دسامبر به دلیل مسمومیت غذایی، باید به تعویق افتاد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی دو کارخانه جداگانه آیفون در هند که توسط شرکت‌های مختلف اداره می‌شوند، پس از بررسی شکایات کارگران توسط اپل، تولیدشان به حالت تعلیق درآمد.

در همین کارخانه بود که قرار بود تولید آیفون 13 در ژانویه آغاز شود – برنامه هایی که باید پس از اینکه اپل کارخانه را به صورت آزمایشی قرار داد تا رفع مشکلات به تعویق بیفتد.

راه اندازی تولید آیفون 13 در هند

به گفته منابع، هفت ماه پس از عرضه در هند، انتظار می‌رود اپل تولید آیفون 13 را از ماه آوریل در کارخانه فاکسکان Sriperumbudur در نزدیکی چنای آغاز کند. این گوشی ها هم برای بازار داخلی و هم برای صادرات خواهند بود.

در اواخر همان ماه، پس از پیگیری اپل در مورد شکایات در مورد شرایط کاری، یک کارخانه فاکسکان تعطیل شد. جزئیات برای خواندن واقعا افتضاح ساخته شده است.

مشخص نیست که چه نسبتی از گوشی‌های تولید شده در آنجا به بازار صادرات می‌رود، اما اپل در تلاش است تا شبکه مونتاژ آیفون‌های متنوعی را در سراسر جهان ایجاد کند. من اخیراً استدلال کردم که بحران اوکراین وابستگی ناپایدار این شرکت به چین را برجسته کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.