تیم کوک به کمبود زنان در فناوری، فروش EarPods، AR می‌پردازد

این مصاحبه بینش جالبی را در مورد فروش EarPods ارائه می دهد، زیرا خبرنگار گفت که تیم کوک “مجذب ضبط کننده صوتی بی بی سی من شد و پس از اتمام مصاحبه، چندین بار آن را در دستان خود قرار داد.”

در این مصاحبه، تیم کوک، مدیر عامل اپل، گفت که این فناوری بدون نیروی کار متنوع، تقریباً به آنچه می تواند دست یابد، نخواهد رسید.

از ملاقات با کلاس خود از بنیانگذاران کاملاً زن در اولین برنامه بنیادهای ما در بریتانیا خوشحالم. این توسعه دهندگان در راه خلق و دستیابی به چیزهای خارق العاده ای هستند. pic.twitter.com/nkXZ9TOLzv

“شرکت ها نمی توانند کنار بروند و بگویند “زنان کافی در IT وجود ندارد – بنابراین من نمی توانم به اندازه کافی استخدام کنم.” ما باید تعداد افرادی که در دوره های علوم کامپیوتر و برنامه نویسی شرکت می کنند را به طور اساسی تغییر دهیم.

تیم کوک درباره فروش EarPods و آینده واقعیت افزوده صحبت می کند

محصول بزرگ بعدی اپل فقط هدفون نیست، بلکه یک اکوسیستم کامل است



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در انجام این کار، کوک همچنین مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی انجام داد که در آن گفت «هیچ بهانه خوبی» برای کمبود زنان در فناوری وجود ندارد، و سپس آینده‌ای AR را کنایه زد.

در نهایت، کوک که روی آینده واقعیت افزوده شرط بندی کرده بود، همچنین گفت که “در آینده مردم تعجب خواهند کرد که چگونه بدون AR زندگی می کردیم” و با گفتن “ما در این فضا سرمایه گذاری زیادی می کنیم” تکمیل کرد.

– تیم کوک (@tim_cook) 27 سپتامبر 2022

علاوه بر ترویج برنامه های بنیاد، اپل همچنین سعی می کند در این راه پیشرو باشد. در گزارش سالانه 2021 خود در مورد ارقام تنوع، 35 درصد از نیروی کار این شرکت در ایالات متحده را زنان تشکیل می دهند. شرکت کوپرتینویی پنج مدیر زن در 22 پست رهبری خود دارد.

من اعتراف کردم که باید از همکارانش بپرسم که آیا می‌توانم هدفون‌های سیمی را قرض بگیرم تا آنها را وصل کنم – اپل در سال 2016 جک هدفون آیفون‌هایش را تا حد زیادی به نفع ایرپادهای بی‌سیم داخل گوش حذف کرد.

هدست شایعه شده اپل احتمالا سال آینده معرفی خواهد شد و شما می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

او با جدیت در مورد جفت سیمی آویزان شده از گوشم گفت: “اوه، ما هنوز آنها را می فروشیم.” مردم هنوز هم آنها را می خرند.»

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


“من فکر می کنم ماهیت فناوری و تأثیر آن بر بشریت به حضور زنان در میز مذاکره بستگی دارد. فناوری چیز بزرگی است که دستاوردهای زیادی خواهد داشت، اما اگر دیدگاه های متفاوتی در اطراف میز نداشته باشید که روی آن کار می کنند، نمی توانید آن را انجام دهید. کوک در این مصاحبه گفت: در نهایت راه‌حل‌های خوبی به دست می‌آید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دیروز، تیم کوک، مدیر عامل اپل، با کلاسی از بنیانگذاران تماما زن در اولین برنامه بنیادهای این شرکت در بریتانیا ملاقات کرد. همانطور که او به اشتراک گذاشت توییتراین توسعه دهندگان در راه خلق و دستیابی به چیزهای خارق العاده هستند.

نظر شما در مورد مصاحبه تیم کوک چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.