ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ثبت نام صرافی Kucoin ایران ارز دیجیتال

مدارک و مراحل مورد نیاز برای وریفای حساب در صرافی کوکوین را تکمیل نمایید. ابتدا باید نام کشور را انتخاب کرده و سپس نام و نام خانوادگی، نوع مدرک شناسایی و شماره شناسایی را وارد نمایید. بیشتر معامله‌گران ایرانی برای انجام معامله در این صرافی‌ها ابتدا از سایت‌های صرافی ایرانی، بیت کوین یا تتر خریداری می‌کنند و سپس با انتقال ارزهای خریداری‌شده به کوکوین، معامله انجام می‌دهند.

استفاده از Google Authenticator، علاوه بر رمز عبور، لایه‌ای امنیتی نیز به حساب کاربری شما در صرافی کوکوین می‌افزاید. به این ترتیب، حتی اگر رمز عبور حساب کاربری شما در اختیار دیگران قرار بگیرد، باز هم امکان ورود به حساب را نخواهند داشت. این نرم‌افزار کدهای شش‌رقمی یک‌بارمصرف در اختیارتان قرار می‌دهد. این کدها هر سی ثانیه یکبار به‌طور خودکار تغییر می‌کنند. با متصل کردن Google Authenticator به حساب کاربری کوکوین، در زمان ورود، بعد از وارد کردن رمز عبور، لازم است کد پویای Google Authenticator را نیز وارد کنید. تیک گزینه Terms of use یا شرایط استفاده از خدمات صرافی کوکوین را فعال کنید.

ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ثبت نام صرافی Kucoin ایران ارز دیجیتال

کوکوین دارای ارز دیجیتال بومی خود یعنی Kucoin Shares است. نکته اول و بسیار مهم که همیشه یک دور اضافه تر چک کنید ، چه زمانی که آدرس شبکه کپی می کنید په اسکن حتما و حتما قبل از زدن گزینه انتقال یک دور آدرس با آدرسی که قراره انتقال بدید چک کنید . داتیس نتورک فعالیت حرفه ای خود را در سال 1393 با هدف دسترسی آسان فارسی زبان ها به آموزش های حوزه فناوری و شبکه آغاز کرد و اکنون با حمایت شما عزیزان جزو 500 سایت برتر ایران هستیم. در صفحه اصلی پنل کاربری می توانید اطلاعات را مشاهده کنید.

ارز KSC محدودیت عرضه دارد که مقدار آن حدود ۱۷۰ میلیون توکن است و در حال حاضر نیز در میان ارزهای نسبتاً بزرگ بازار قرار دارد. مراحل ثبت‌نام، ورود و بازیابی رمز ورود خود را در این مقاله پیدا خواهید کرد. برای تعیین مقدار ارز میتونید با انتخاب گزینه 100 درصد کل ارزتون رو بفروشید و یا اینکه تعدادی که خودتان مد نظر دارید رو وارد کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش ساخت کیف پول متامسک را مطالعه کنید.

نظر بدهید

برای قرار دادن حد سود یا حد ضرر در معاملات فیوچرز صرافی کوکوین، ابتدا وارد بخش معاملات فیوچرز شوید. در قسمت مشخص شده بسته به نوع پوزیشن لانگ یا شورت خود می‌توانید حد سود یا حد ضرر مورد نظر خود را تنظیم کنید. این در حالی است که پیش از این محدودیت‌ها، هر کاربر می‌توانست تا 2 بیت کوین در روز معامله انجام دهد. تصمیم دیگر این پلتفرم این بود که basic verification که شامل واردکردن اطلاعات اولیه است را اجباری کرد. خیلی از کاربرانی که در این پلتفرم فعال بودند، مراحل احراز هویت را طی نکرده بودند، به همین دلیل این تصمیم‌ها و این اقدامات اصلا برای آنها خوشایند نبود. بر اساس گفتگوی سایت ایران بروکر با صرافی کوکوین، این صرافی تأیید کرد که ایرانیان می‌توانند در این صرافی بدون انجام احراز هویت معامله کنند، و صرافی کوکوین مشکلی با معامله ایرانیان ندارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در صرافی کوکوین لطفا از صفحه ما بخواهید.

طبق اعلام برخی بروکر ها، بیش از 80 درصد معامله گران در این بازار شکست میخورند. هیچ یک از صرافی ها به صورت کامل توسط ما تایید نمیگردند. هر بروکر نواقصی دارد که ایتسکا سعی دارد تمام این موارد را به صورت کامل بررسی کند و اطلاعات آنها را به شما ارائه دهد.

طراحی سایت فروشگاهی و نکات مهم آن

لذا با چند بار مشاهده قسمت های گوناگون نرم‌ افزار به سادگی به کل آن تسلط پیدا خواهید کرد. این را در نظر داشته باشید که استفاده از صرافی‌ های خارجی از جمله کوکوین از ایران به صورت مستقیم امکان پذیر نیست و در صورت استفاده از vpn و vps نیز ریسک بسیار بالایی را متحمل می شویم. همچنین شایان ذکر است که کادر جستجویی در این قسمت در نظر گرفته شده است که از طریق آن قادرید رمزارز مورد نظر خود را خیلی سریع پیدا کنید. یک کادر هم در قسمت پایانی فرم به چشم می خورد که برای کد دعوت می باشد و فیلد اختیاری به حساب می آید و خالی گذاشتن آن مشکلی ایجاد نخواهد کرد. بعد از وارد کردن موارد مورد نظر، تیک کنار گزینه پذیرش شرایط استفاده از نرم‌ افزار را فعال نمایید. در نسخه iOS اپلیکیشن کوکوین، امکان ورود به اکانت با استفاده از اثر انگشت یا اسکن چهره هم وجود دارد که اگر بخواهید می توانید آن‌ ها را هم فعال کنید.

این رمز باید 8 تا 10 کاراکتر، ترکیبی از حروف و عدد و حداقل دارای یک حرف بزرگ باشد. برای اینکار باید به قسمت Transfer در بخش Main Account وارد شده و روی آن کلیک کنید. Network یا همان شبکه بلاکچین برای انتقال تراکنش؛ شما به عنوان کاربر باید صرفا صحت آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید. شما در کوکوین، ۳ اکانت دارید که برای معامله در هر بخش باید دارایی‌تان در اکانت آن بخش را شارژ نمایید. O آدرس صحیح را کپی نمایید و در محل مناسب جهت ارسال ارز از طریق فرستنده بچسبانید.

کوکوین یا کوینکس؟