جانی سروجی معاون اپل درباره توسعه تحقیق و توسعه مهندسی در روابی صحبت می کند

این نشریه بیان می کند که این مرکز تحقیق و توسعه با مشارکت شرکت فناوری پیشرفته فلسطینی ASAL Technologies اداره می شود. این تیم برای بهبود فناوری‌ها در محصولات اپل، مانند سیلیکون این شرکت برای مک و دوربین تشخیص عمق برای Face ID، کار می‌کند.

اپل در حال توسعه مرکز تحقیق و توسعه مهندسی خود در تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر راوابی است. این شرکت در حال حاضر بیش از 60 مهندس را استخدام می کند، اما اعلام نمی کند که چند موقعیت اضافی در شهر باز خواهد شد، زیرا قصد دارد “به یک مشکل مهم منطقه ای رسیدگی کند”.

«این افراد با استعداد در راوابی روی طیف وسیعی از پروژه‌های حیاتی کار می‌کنند و همان علاقه و تعهد به تعالی را دارند که در تیم خود در سراسر جهان می‌بینیم. با رشد مرکز مهندسی خود در منطقه، ما به سرمایه گذاری ادامه خواهیم داد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به Calcalistechجانی سروجی، معاون ارشد فناوری‌های سخت‌افزار اپل، که همچنین مدیر ارشد اجرایی اسرائیل است، گفت:[B]با ایجاد فرصت های بیشتر برای مهندسان فلسطینی، ما راهی برای کمک به حل یک مسئله مهم منطقه ای و در عین حال پیشبرد ارزش های اصلی اپل دیدیم.

سروجی گفت: «در اپل، ما متعهد به تقویت مشارکت و تنوع در نیروی کار جهانی خود هستیم. ما می دانیم که برای حمایت از تغییر معنادار، باید برای تجارت نیز مفید باشد. یافتن استعداد در تشکیلات خودگردان فلسطین، مجموعه مهندسین واجد شرایط را گسترش می دهد، که به ما کمک می کند تا نیازهای کسب و کار رو به رشد خود را برآورده کنیم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تمرکز اپل بر روی ابتکارات تحقیق و توسعه برای ادامه نوآوری و افزودن فناوری‌های جدید به محصولاتش، مانند هدست واقعیت ترکیبی، که انتظار می‌رود اوایل سال آینده معرفی شود، مهم است. در اینجا می‌توانید درباره برنامه‌های شایعه شده اپل برای واقعیت ترکیبی و واقعیت افزوده بیشتر بخوانید.

Calcalistech می‌گوید اپل استخدام اولین مهندسان خود را در راوابی در آگوست 2018 با پنج مهندس آغاز کرد. طی چهار سال گذشته، این گروه به بیش از 60 مهندس افزایش یافته است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی