جدیدترین گیرنده CarPlay سونی، پخش کننده دی وی دی داخلی را اضافه می کند

سونی مشخصات یا قیمت بیشتری را در مورد XAV-AX200 منتشر نکرده است، اما این شرکت می گوید که دستگاه جدید تا پایان سال در دسترس خواهد بود. در اینجا مشخصات کامل منتشر شده تا کنون آمده است:

  • Apple Car Play*: روشی هوشمندتر و ایمن تر برای استفاده از آیفون در جاده ها. CarPlay به طور یکپارچه آیفون ها را با نمایشگر و کنترل های صوتی خودرو ادغام می کند. رانندگان می توانند با تمرکز بر جاده تماس تلفنی برقرار کنند، به موسیقی دسترسی داشته باشند، پیام ارسال و دریافت کنند، مسیرهای بهینه شده برای شرایط ترافیکی را دریافت کنند و موارد دیگر.
  • Android Auto™**: Android Auto پلتفرم اندروید را به گونه ای که برای رانندگی طراحی شده است به داخل خودرو گسترش می دهد. با رابط کاربری ساده و شهودی و عملکردهای صوتی جدید قدرتمند، به گونه ای طراحی شده است که حواس پرتی را به حداقل برساند تا بتوانید در جاده متمرکز بمانید. به طور خودکار اطلاعات مفید را در کارت های ساده سازماندهی می کند که در صورت نیاز ظاهر می شوند.
  • به تازگی یکپارچه شده است پخش کننده دی وی دی آهنگ ها و سرگرمی های مورد علاقه شما را در هر ماجراجویی زنده می کند.
  • 3 ورودی دوربین خارجی: این ویژگی به تازگی معرفی شده به مسافران امکان می دهد یک تصویر انتخابی را از 3 دوربین متصل شده مشاهده کنند. یک ورودی برای معکوس است در حالی که دو ورودی دیگر را می توان به صورت دستی انتخاب کرد.
  • SiriusXM Radio Ready: قادر به ارائه یک تجربه رادیویی ماهواره ای یکپارچه و کاملا یکپارچه.
  • پیش خروجی ولتاژ بالا (4 ولت): سیگنال قدرتمند 4 ولتی را ارائه می دهد که با اتصال هدیونیت به تقویت کننده برق، صدای واضح تری را با اعوجاج کمتر به دست می آورد.
  • Bluetooth® این فناوری مکالمه هندزفری و پخش صدای بی سیم بین دستگاه های تلفن همراه و گیرنده با دفترچه تلفن صفحه لمسی را ارائه می دهد.
  • 20Wx4 RMS /55Wx4 Max DRA2 با مدار EXTRA BASS™***: یک تقویت کننده 4 کاناله یکپارچه توان خروجی 55 وات × 4 (حداکثر در 4 اهم) / 20 وات در 4 (RMS در 4 اهم) را با آی سی منبع تغذیه DRA2 (Dynamic Reality Amp 2) فراهم می کند. EXTRA BASS™ برای غلبه بر سر و صدای موتور و بازتولید صدای واضح و منقبض در هر سطح صدا کار می کند.
  • بهینه سازی صدا DSO (Dynamic Stage Organizer) صدای محیطی را ایجاد می کند که گویی بلندگوهای روی داشبورد وجود دارد. اکولایزر 10 باند (EQ10) با 10 تنظیم از پیش تنظیم فرکانس ساده و موثر را برای محیط های مختلف گوش دادن فراهم می کند.
  • سازگار با فایل های صوتی FLAC (فقط از طریق ترمینال USB): Free Lossless Audio Codec (FLAC) یک فرمت صوتی مشابه MP3 است اما با این تفاوت که بدون افت کیفیت فشرده می شود.
  • صفحه نمایش لمسی 6.4 اینچی شفاف و پاسخگو دارای عملکرد “سبک تر” با دید مطلوب.
  • ورودی کنترل از راه دور فرمان قابل تنظیم پروتکل فرمان کلی را پوشش می دهد، بنابراین برای تبدیل سیگنال بین فرمان و واحد اصلی نیازی به آداپتور نیست.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سونی جزئیاتی را در مورد دومین گیرنده CarPlay خود که اواخر امسال عرضه می شود به اشتراک گذاشته است. مثل سونی XAV-AX100 XAV-AX200 آتی که سال گذشته منتشر شد، دارای یک صفحه نمایش لمسی 6.4 اینچی خواهد بود که با Apple CarPlay زمانی که از طریق کابل لایتنینگ به آیفون شما متصل می شود، کار می کند.

سونی گیرنده فعلی XAV-AX100 CarPlay با قیمتی کمتر از 500 دلار و 449 دلار به فروش می رسد. بررسی کامل ما را در اینجا بررسی کنید.


تغییر بزرگ در مدل دوم یک پخش کننده DVD اضافه شده است که برای پخش فیلم در خودرو در زمانی که از CarPlay استفاده نمی کنید تعبیه شده است.

واحد جدید احتمالاً دارای صفحه نمایش لمسی مقاومتی و اتصال سیمی مانند مدل قبلی خود خواهد بود که ایده آل نیست، اما اگر دستگاه دارای طراحی مشابه باشد، باید دکمه فیزیکی صدا را دریافت کند.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی