حفاظت از داده های پیشرفته یک پیروزی برای اپل و کاربران است

این گزارش بعداً نادیده گرفته شد، اما هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه اپل واقعاً برنامه را پیش می‌برد، وجود نداشت. تا حالا.

حفاظت از داده های پیشرفته

ADP نه تنها یک حفره حریم خصوصی را می بندد که باید مدت ها پیش بسته می شد، بلکه اپل را از شرکت در نبردهای حقوقی مشابه در آینده رهایی می بخشد.

نقص امنیتی پشتیبان گیری iCloud

این گزارش می گوید که اپل بیش از دو سال پیش روی این ویژگی کار می کرد، اما پس از ابراز نگرانی FBI لغو شد. یکی از کارمندان گفت: “قانونی او را به دلایلی که می توانید تصور کنید کشته شد.”

Advanced Data Protection نام اپل برای یک سری بهبودهای حریم خصوصی است که رمزگذاری سرتاسر پشتیبان‌های iCloud بخش اصلی آن است.

حتی قبل از تیراندازی، توضیح دادیم که چرا اپل باید در برابر فشار برای تضعیف امنیت آیفون، حتی در موارد تروریسم مقاومت کند، و خطرات غیرقابل قبول هر یک از دو رویکرد مورد نظر اپل یعنی FBI را تکرار کردیم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اما خطری وجود دارد که به طور بالقوه همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد: این واقعیت که تقریباً از تمام داده های شخصی ذخیره شده در آیفون های ما در iCloud پشتیبان گیری می شود و در حال حاضر از این نسخه های پشتیبان استفاده نمی شود. پایان به پایان رمزگذاری این بدان معناست که اپل صاحب کلید رمزگذاری است و هر کسی که دسترسی لازم را در داخل شرکت داشته باشد می تواند همه چیز را دانلود کند.

طنز نبرد FBI

من انتظار داشتم اپل به دو دلیل به نسخه پشتیبان iCloud رمزگذاری شده سرتاسر تغییر دهد. ابتدا یک حفره در ادعای حریم خصوصی اپل را برطرف می کند. دوم، زمانی که دولت‌ها در اپل را می‌زنند و خواستار دسترسی به نسخه پشتیبان شخصی می‌شوند، زندگی را بسیار آسان‌تر می‌کند. امروزه، شرکت باید تصمیمات دشواری را اتخاذ کند تا از آن پیروی کند یا خیر. با رمزگذاری انتها به انتها، او می تواند شانه هایش را بالا بیاندازد و بگوید راهی برای رمزگشایی آنها ندارد.

اپل iOS را با امنیت و حریم خصوصی به عنوان یک اولویت بسیار بالا ساخته است. به‌ویژه آیفون‌های امروزی به قدری سخت است که به خطر بیفتند که برای انجام آن حملاتی در سطح دولت‌ها لازم است. اینها به اندازه کافی گران هستند که اکثریت قریب به اتفاق ما کاملاً ایمن هستیم.

در واقع، این همان چیزی است که در تیراندازی های پنساکولا رخ داد.

بدون معامله پشت درهای بسته، اما یک تاخیر طولانی

اپل درگیر یک نبرد سازش ناپذیر بر سر آیفون مورد استفاده تیرانداز سن برناردینو شده است. اف‌بی‌آی درخواست یک درب پشتی در آیفون کرد، اپل امتناع کرد، دادگاه به سازنده آیفون دستور داد تا از این موضوع پیروی کند و شرکت کوپرتینویی دوباره نپذیرفت.

علیرغم نبرد برجسته اپل با FBI، گزارشی در سال 2020 منتشر شد که نشان می داد اپل بی سر و صدا در برابر فشار آژانس برای بستن حفره پشتیبان iCloud تسلیم شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ممکن است FBI از این موضوع خوشحال نباشد، اما وکلای اپل بسیار کمتر مشغول خواهند بود.

این خبر خوبی برای کاربران و همچنین خبر خوبی برای اپل است. این شرکت دیگر مجبور نیست تعیین کند که آیا داده ها را به مجریان قانون منتقل کند یا نه. او فقط می‌تواند شانه‌هایش را بالا بیاندازد و بگوید که پشتیبان‌گیری‌های iCloud، درست مانند خود آیفون‌ها، از رمزگذاری قوی استفاده می‌کنند و شرکت راهی برای شکستن آن ندارد.

این پرونده به یک جلسه استماع کنگره منجر شد که در آن جیمز کومی، مدیر وقت FBI، و همچنین بروس سیول، مشاور عمومی اپل، صحبت کردند. بعد از آن همه چیز بسیار داغ شد، اما طنز ماجرا این است که اگر مجریان قانون آیفون را ایمن می کردند و بلافاصله برای کمک به اپل مراجعه می کردند، این شرکت می توانست یک نسخه از نسخه پشتیبان را تحویل دهد. iCloud از دستگاه.

عکس: RawPixels/CC1.0

تقریباً سه سال پیش گفتم که تعجب کردم که اپل هنوز این کار را نکرده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

زمان بسیار زیادی می گذرد، و اگر نسخه بتا را اجرا نمی کنید، انتظار هنوز به پایان نرسیده است – اما خیلی زود خواهد بود.

یکی از طعنه‌های نبرد طولانی‌مدت اپل با اف‌بی‌آی بر سر تمایل آژانس به داشتن درب پشتی امنیتی در آیفون‌ها این است که می‌توانست از یکی از مواردی که قبلاً وجود داشت استفاده کند: ایجاد پشتیبان iCloud از آیفون‌ها برای استفاده نکردن از رمزگذاری سرتاسر. . اپل بالاخره این مشکل را با Advanced Data Protection (ADP) حل کرد.

بر اساس گزارش رویترز، اپل پس از مواجهه با شکایت از سوی FBI که به اپل گفته بود تحقیقاتش را مختل می کند، از برنامه های خود برای انتشار یک نسخه رمزگذاری شده سرتاسر از نسخه پشتیبان iCloud صرفنظر کرد.