در اینجا دو مورد وجود دارد که نشان می دهد چرا

شارژر UGreen 200W GaN 199.99 دلار قیمت دارد، اما در حال حاضر با قیمت کمتر در آمازون موجود است. شارژر OneWorld65 GaN از شرکت OneAdaptr با قیمت 69 دلار (58.65 دلار با کد تخفیف) در دسترس است.

اکنون از نظر تئوری نمی توانم همه این کارها را انجام دهم زیرا اگر از چهار پورت استفاده کنم، C1 به 65 وات محدود می شود، در حالی که C2، C3 و C4 خوب هستند.

اگر آن را با شارژرهای اپل مقایسه کنید، این شرکت بسته به مدل، کم و بیش 1 دلار در وات دریافت می کند. به عنوان مثال، شارژر 140 واتی 99 دلار قیمت دارد، در حالی که شارژر دو پورت 35 واتی نزدیک به دو دلار در هر وات، 59 دلار قیمت دارد.

شارژر UGreen 200W GaN ادعا می کند که توان 200 واتی شگفت انگیز دارد، در حالی که OneWorld65 نشان می دهد که شارژر مسافرتی Mac چقدر می تواند جمع و جور باشد.

فکر می‌کنم هرکسی که نیاز به برق انداختن دو مک‌بوک به‌طور همزمان داشته باشد، این کار را یک معامله می‌داند. به خصوص که در حال حاضر با قیمتی با تخفیف در آمازون در دسترس است.

معمولاً با ظاهر شروع می‌کنم، اما اولین تأثیر قابل توجه در این مورد احساس است – یا، به طور خاص، وزن! وزن این وسیله 1.14 پوند است که وقتی آن را برمی دارید کمی شوکه کننده است، زیرا به نظر می رسد دستگاه جمع و جور باید حدود نیمی از آن وزن داشته باشد.

GaN یک ماده معدنی طبیعی نیست و ساخت آن بسیار دشوار است – به همین دلیل است که شارژرهای GaN در گذشته کمیاب بودند. اما تلاش و هزینه ارزشش را دارد، زیرا آجرهای قدرت GaN مزایای قدرتمندی نسبت به آجرهای سیلیکونی دارند.

اگرچه شما (تقریباً) 200 وات برای بازی دارید و شش پورت در انتظار اتصال دستگاه خود هستید، برخی از چاپ های ظریف مهم در پایین وجود دارد. این به شما می گوید که:

  • USB-C 1: حداکثر 100 وات
  • USB-C 2: حداکثر 100 وات
  • USB-C 3: حداکثر 65 وات
  • USB-C 4: حداکثر 65 وات
  • USB-A 1: حداکثر 22.5 وات
  • USB-A 2: حداکثر 22.5 وات

را شارژر و آداپتور مسافرتی OneWorld65 GaN برای نقشی متفاوت طراحی شده است. این می تواند یک شارژر همه کاره برای کسانی باشد که نیاز به برق سبک تری دارند، اما همه چیز به قابلیت حمل و راحتی بستگی دارد. من می‌توانم این دستگاه را در کیف دستی خود بیندازم و آن را به هر پریز برقی که در سفر پیدا می‌کنم وصل کنم و در صورت نیاز آن را شارژ یا شارژ کنم. اما می توانید در کشور خود به عنوان منبع تغذیه کوچک و سبک برای استفاده در کافه نیز از آن استفاده کنید.

برای بسیاری، 200 وات بیش از حد است. اگر فقط نیاز به برق/شارژ کردن مک بوک ایر، آی پد کوچکتر و آیفون دارید، گزینه های ارزان تری وجود دارد. اما به عنوان فردی که نیاز به برق رسانی به مک بوک پرو 16 اینچی، آیپد 12.9 اینچی، آیفون 13 پرو مکس و گاهی اوقات یک یا دو چیز اضافی دارد، داشتن این همه قدرت را در یک دستگاه جمع و جور می ارزد.

بنابراین، اگر می‌خواهید آخرین وات شارژر را فشار دهید، باید به دقت بررسی کنید که آیا ترکیبی از دستگاه‌هایی که می‌خواهید برق دهید، امکان‌پذیر است یا خیر.

از نظر ظاهری هم طراحی ساده ای داره که من شخصا دوستش دارم. قسمت بالای آن خاکستری نقره ای تیره، با لوگو و شعار کوچک UGREEN است. لبه‌ها سایه تیره‌تری دارند و در برخی نورها تقریباً سیاه به نظر می‌رسند، اما همچنان رنگ نقره‌ای دارند. پایه بین این دو است.

سرعت شارژ قابل توجه است. تنها با اتصال مک بوک و آی پد، برای اطمینان از اینکه C1 از 100 وات کامل برخوردار است، در کمتر از 90 دقیقه از 10 درصد به شارژ کامل شارژ شد.

شارژر و آداپتور مسافرتی OneWorld65 GaN

نگاه کنید و احساس کنید

دوم، چون تلفات انرژی کمتر است، گرمای کمتری تولید می کنند. این به طور کلی چیز خوبی است، با توجه به اینکه گرم شدن بیش از حد یکی از ساده ترین راه ها برای از بین بردن دستگاه های فنی است، اما همچنین به این معنی است که آنها به یک هیت سینک حجیم مانند آنچه در اینجا وجود دارد، در داخل شارژرهای سیلیکونی نیاز ندارند. بنابراین آنها می توانند حتی فشرده تر باشند.

به عنوان مثال، اگر یک مک بوک سوم را به پورت USB-C 3 وصل کنید، هر سه پورت اکنون به کمتر از 65 وات محدود خواهند شد. C4 به 20 وات کاهش می یابد – و هر دو پورت USB-A 5 ولت قدیمی در 4 آمپر دریافت می کنند.

جنس بدنه از پلاستیک UBS است، اما با روکشی زیبا، و وزن به آن حس استحکام و کیفیت واقعی می‌دهد.

کارایی

برای بیشتر با این حال، پاسخ ما مثبت خواهد بود: این یک آجر قدرتمند می تواند همه کارها را انجام دهد. مثلاً مثل من. من می خواهم بتوانم قدرت بگیرم:

  • MacBook Pro M1 Max ۱۶ اینچی (۹۶ وات)
  • آیپد پرو 12.9 اینچی (45 وات)
  • آیفون 13 پرو مکس (27 وات)
  • اپل واچ سری 5 (5W/18W*)

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

اول آنها هستند زیاد کارایی بیشتری در هدایت جریان دارد. این بدان معنی است که شما می توانید قدرت بیشتری را در واحدی با همان اندازه قرار دهید. یا، به بیان دیگر، می توانید ظرفیت زیادی را در یک آجر کوچکتر فشرده کنید.

سمت عقب دارای یک سوکت برق برگ شبدری برای کابل ارائه شده است. این شبیه به فیش 8 است اما با یک پین اضافی برای زمین. قسمت جلویی دارای چهار سوکت USB-C و دو سوکت USB-A است.

این سفید با لهجه‌های آبی است و دارای مجموعه معمولی از سه نوار لغزنده در کناره برای انتخاب پین‌های مورد نیاز برای پریزهای برق محلی است. در پشت می توانید یک دوشاخه را تقریباً از هر کشوری وصل کنید.

با این حال، مک بوک پرو تنها به حداکثر توان مصرفی 96 وات زیر a دست می یابد فوق العاده بار خواستار در عمل توانستم به راحتی شارژ کنم و از MBP، iPad و iPhone به طور همزمان استفاده کنم، در حالی که ساعت نیز شارژ می شود.

شارژرهای GaN مدتی است که در دسترس هستند، اما اخیراً قیمت نیترید گالیوم (GaN) به حدی کاهش یافته است که در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند. مزیت اصلی قدرت بالا در بسته بندی کوچک است.

یوگرین همه اینها را در مجموعه ای از تصاویر توضیح می دهد:

در همان واحد جمع و جور مانند مدل‌های قبلی، اکنون قدرت کلی 65 وات دریافت می‌کنید که برای واحدی با این اندازه فوق‌العاده چشمگیر است. این به موارد زیر تقسیم می شود:

  • پریز برق 10 وات (با پریزهای جهانی)
  • پورت برق 65 واتی USB-C مناسب برای مک بوک ها
  • پورت برق 20 واتی USB-C مناسب برای آیپدها
  • 3 عدد فیش USB هوشمند (1 x USB-C، 2 x USB-A) مناسب برای آیفون

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این دو برابر وزن منبع تغذیه 96 واتی اپل است – اما این دستگاه دو برابر قدرت و شش برابر پورت ها را دارد.

OneWorld65 یک شارژر ترکیبی و آداپتور مسافرتی است و بسیار شبیه مدل های قبلی OneAdaptr (غیر GaN) است.

متوجه شده اید که مجموع بیش از 200 وات است، بنابراین باید ترکیبی از AND و OR را در آنجا بپاشیم.

من فکر می‌کنم در بیشتر مواقع این بستگی به میزان سفر شما دارد – یا در هنگام انجام این کار، برای راحتی چه چیزی را می‌خواهید بپردازید. برای من 69 دلار ارزش این هزینه را دارد و این شرکت 15 درصد تخفیف ارائه می دهد 9to5Mac خوانندگان، آن را به 58.65 دلار کاهش داد. فقط از کد استفاده کنید 9 تا 5 مک 15 درصد تخفیف در ثبت نام

* اگر شارژر از USB-PD پشتیبانی می کند، 5 وات برای شارژ سریع کافی است، در غیر این صورت 18 وات مورد نیاز است.

این دستگاه عمدتاً برای شارژ در حین سفر، شارژ مجدد باتری ها در سالن های فرودگاه و تامین انرژی یک یا دو دستگاه در هواپیما، به عنوان مثال، در نظر گرفته شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سوم، این راندمان بسیار بهبود یافته برای محیط زیست بهتر است و انرژی کمتری به عنوان گرما هدر می رود.

اما شاید بزرگ‌ترین مزیت مصرف‌کننده، شارژر همه کاره باشد. شارژر UGreen گزینه ای است که می توانید در صورت نیاز به دو مک بوک پرو یا دریافت سریع ترین زمان شارژ برای مک بوک، آی پد و غیره استفاده کنید. OneWorld65 جمع و جورترین واحد را ارائه می دهد که همچنان نیازهای سفر بسیاری از دارندگان کیت اپل را برآورده می کند.

شارژر UGreen 200W GaN

نگاه کنید و احساس کنید

من هر دو را آزمایش کرده‌ام، و مزایا واقعاً حق بیمه نسبتاً متوسطی را که اکنون برای پیشرفته‌ترین فناوری شارژ می‌پردازید، توجیه می‌کند.

شارژرهای GaN چیست؟

حداکثر توان خروجی 65 وات برای مک‌بوک‌های کوچک‌تر خوب است، اما من همچنین دریافتم که برای تامین انرژی مک‌بوک پرو 16 اینچی M1 Max برای استفاده روزمره کافی است.

خبر خوب این است که می توانید به طور همزمان دو مدل مک بوک پرو 16 اینچی را به طور کامل برق رسانی کنید. کافی است هرکدام یکی را به پورت‌های USB-C 1 و 2 وصل کنید و 100 وات از هر کدام دریافت خواهید کرد. اما… این سهم شماست. اگر چیزی را به پورت های دیگر وصل کنید، برق موجود در هر یک به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

البته، همان سلب مسئولیت در مورد شارژر UGreen صدق می کند: قدرت های نشان داده شده همه حداکثر مقادیر هستند. خروجی های واقعی به ترکیب پریزهای برق مورد استفاده بستگی دارد، اما اگر فقط از پریز USB-C پرقدرت استفاده کنید، می توانید 65 وات کامل را دریافت کنید. 45 وات و 15 وات؛ و ترکیبات مختلف دیگر

منبع تغذیه های معمولی، مانند دستگاه هایی که نیرو می دهند، مبتنی بر سیلیکون هستند. نیترید گالیم یا GaN یک ماده نیمه هادی متناوب است.

در مورد جنبه آداپتور مسافرتی، این شرکت ادعا می کند که با بیش از 200 کشور سازگار است.

نرخ ها و نتیجه گیری

با 200 دلار، شارژر UGreen 200W GaN منبع تغذیه گران قیمت است! اما این قیمت در واقع یک دلار در هر وات است.

OneWorld65 تمرکز بیشتری بر روی USB-C دارد و در مجموع سه سوکت USB-C و دو سوکت USB-A دارد.

کارایی