راهنمای انتخاب کناف آیا برای انتخاب سقف کناف به راهنمایی نیاز دارید؟-کناف آوگون

راهنمای انتخاب کناف آیا برای انتخاب سقف کناف به راهنمایی نیاز دارید؟-کناف آوگون انتخاب باکس نیز همانطور که در بسیاری مقالات گفته شده، به ابعاد محیط انتخابی بستگی دارد. ۴ دیوارهای کناف نیز در ابعاد سفارشی برش خورده و عرضه می گردند. ۴- کناف به شکل عایق عمل می کند و از این حیث شاهده صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم . کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است. لطفاً برای مشاوره بیشتر از طریق پیامرسان واتساپ با ما در تماس باشید.

صفحه کناف با ضخامت 12 میلی متر

اگر انتخاب نوع کناف با توجه به شرایط محیطی انجام شده باشه، پس از رنگ‌آمیزی (در برخی انواع کناف نیازی به رنگ آمیزی وجود نداره) نیاز به شرایط نگهداری خاصی نداره. اشتباه هزینه‌ایِ بعدی اینه که بر اساس قیمت متری، پیمانکار رو انتخاب کنین! مثلاً فرض کنین پیمانکار A بهتون قیمت متری کمتری نسبت به پیمانکار B میده و شما همین رو ملاک تصمیم‌تون قرار میدین. ولی در انتهای کار می‌بینین همون پیمانکار A برای قیمت تمام شده‌ی کار بهتون فاکتوری ارائه میده که از تعجب شاخ در میارین. حتی با یک حساب کتاب ساده متوجه میشین از قیمت متریِ پیمانکار B هم بیشتر شده!

باغبانی در بستر مرتفع نوعی از باغبانی است که در آن سطح کشت بالاتر از سطح زمین قرار دارد. جوشکاری آرگون یکی از روش های جوشکاری است که در صنایع کناف سقف مختلف متداول است. جوشکاري آرگون در واقع جوشکاری قوس تنگستن تحت پوشش گاز محافظ … کاشی نوعی محصول سفالی است که در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید میشود؛ یک وجه آن کاملا صاف و صیقلی بوده و برای تزئینات … آبیاری گیاهان بخش مهمی از پرورش گل و گیاه است که به دقت بالا نیاز دارد و اگر درست و اصولی انجام نشود به گیاه … در این آموزش می خواهیم یک تابلو چوبی خلاقانه و زیبا بسازیم، در این تابلو شکل اصلی را روی چوب برش خواهیم داد و تصویر …

در این نوع از سقف‌های کناف، از سقف‌های ساده و بدون درز برای تزئین سقف فضا استفاده می‌شود. سقف‌های کناف ساده در انواع اشکال هندسی موجود هستند و شما می‌توانید بلافاصله بعد از نصب این سقف‌ها آن‌ها را به سلیقه خود رنگ‌آمیزی کنید. مدل خلاقانه سقف کناف که برای یک منزل ایرانی طراحی و ساخته شده است. کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل 75 درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند. کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد. لازم به ذکر است این مزایا تحت تاثیر استفاده از کناف در سقف کاذب ایجاد شده و بیشتر ویژگی‎‌های کناف است که به وجود آورنده این قابلیت‌ها در ساختار ساختمان هاست.

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

صفحات روکش دار گچی را می توان از اصلی ترین قطعات این سقف به حساب آورد. تصفیه هوا، گاردکس و همچنین تایل های معدنی و گچی نیز در بین این قطعات قرار می گیرند. کناف کاری سقف را می توان به راحتی برداشت و در صورت نیاز آن را تعمیر کرد. همچنین این سقف ها یک پنل پشتی دارند که با دسترسی به آن می توانید تعمیرات را شروع کنید.

  • استفاده از آن نسبت به سقف گچی از هزینه کمتری برخوردار می‌باشد و باید توجه داشته باشید که سقف کناف نیازی به زیر سازی ندارد و به صورت آماده می‌توان آن را در بازار یافت کرد.
  • کناف هایی که تمرکز طرح بر مرکز آن است و کناف هایی که تمرکز بر حاشیه است.
  • دریچه در محل خود مستقر و به وسیله پیچ TB به فواصل حداکثر 15 سانتیمتر به پانل نصب می‌شود.
  • اما توجه داشته باشید که سقف های کناف سازه هایی هستند که با استفاده از سیمان و گچ روکش شده اند و کاربرد زیادی دارند و به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند.
  • در صورتی که از مصالح بی کیفیت در این راستا استفاده شود، باعث ایجاد ترک خوردگی در سقف می شود.
  • البته قیمت نصب این نوع از سقف کاذب نیز می‌تواند بسته به تخصص فردی که آن ا برای شما نصب می‌کند متفاوت باشد.

در صورت نیاز به عایق بندی صوتی سقف، قبل از نصب سازه تراز، دو ردیف خمیر درزبند کناف بر جان آن اجرا می‌شود. عدم رعایت جزئیات اخیر، سهم زیادی در نقصان عملکرد صوتی ساختار خواهد داشت. کناف پنل سمنت برد از ترکیب سیمان و دیگر مواد ساخته شده و دارای دو مدل معمولی و فیبر (الیاف‌دار) است.

سقف کناف پذیرایی، مدل های جدید و زیبا

از این رو شما می توانید از این سقف ها استقبال کنید و برنامه ریزی های لازم را جهت نصب و اجرای آن بریزید. این ایده بسیار خلاقانه بوده و شما علاوه بر یک دکوراسیون زیبا می توانید از نورپردازی منحصر به فردی نیز بهره مند شوید. سقف کناف، به نوعی نسل جدید گچ محسوب می‌شود که در کر‌های ساختمانی جدید بسیار رواج دارند.