سامسونگ سفارشات بیشتری برای پنل OLED برای آیفون 14 پرو دریافت خواهد کرد

در اینجا، شایان ذکر است که به جز سامسونگ، LG Display یکی دیگر از تامین کنندگان این صفحه نمایش های آیفون است، به این معنی که این شرکت یکی از کسانی است که با نرخ بازده پایین مشکل دارد.

این آیفون 14 پرو مکس است که بزرگترین تغییر خود را در تامین کننده پنل صفحه نمایش خواهد دید، زیرا از فناوری LTPO TFT استفاده می کند.

منتخب می گوید که سامسونگ در سال 2020 با اولین فناوری LTPO OLED خود برای گلکسی نوت 20 اولترا مشکلات مشابهی داشت، اما چند سال بعد شرکت کره جنوبی بیشترین سود را از این فناوری خواهد برد، زیرا بر نحوه ساخت آن مسلط بود.

9to5Mac زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد تغییرات زنجیره تامین نمایشگر آیفون داشته باشیم، گزارش خواهد داد.

در حال حاضر، تحلیلگران انتظار دارند که اپل مدل های آیفون 14 پرو بیشتری را نسبت به نسخه های معمولی آیفون 14 بفروشد، همچنین آیفون 14 پلاس تا ابتدای ماه آینده در دسترس نخواهد بود و این بدان معناست که کاربران از هم اکنون گزینه های کمتری برای انتخاب دارند.

سامسونگ دیسپلی به دلیل افزایش تقاضا از سوی کوپرتینو، هدف فروش آیفون OLED خود را از 130 میلیون دستگاه قبلی به 149 میلیون واحد افزایش داد. این شرکت طولانی ترین سابقه تولید پنل های LTPO OLED را در میان رقبای خود دارد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

به گفته افراد آشنا، انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی سفارش‌های بیشتری برای پنل‌های OLED برای سری آیفون 14 پرو دریافت کند، زیرا رقبا نرخ بازگشت کمی برای پنل‌های OLED اکسید پلی‌کریستالی با دمای پایین (LTPO) دارند.

علاوه بر این، این آیفون 14 پرو است که بیشتر تغییرات را نشان می دهد: جزیره پویا جدید، سیستم دوربین بهبودیافته، تراشه کاملا جدید A16 Bionic و بسیاری موارد دیگر.

گزارش از منتخب چند روز قبل از اینکه اپل به طور رسمی بازاریابی مدل های جدید آیفون 14 پرو را آغاز کند. به گفته این نشریه، “سامسونگ دیسپلی در پایان ماه گذشته تجهیزات بیشتری را به AP Systems، HB Solution و Philoptics سفارش داده بود. آنها تجهیزات را به کارخانه سامسونگ در ویتنام تحویل خواهند داد، جایی که پنل های صفحه نمایش قبل از تحویل در ماژول ها پردازش می شوند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: