سنا متا، تیک تاک، یوتیوب و توییتر را زیر سوال برد. آشپز دیده می شود

پاپاس از پاسخگویی مستقیم خودداری کرد، اما در نهایت به این پاسخ رسید که هیچ کسی که در شرکت «تصمیم‌گیری استراتژیک» می‌گیرد، با دولت چین ارتباطی ندارد.

“[In] در شهادت خود می گویید که بیش از 40000 نفر روی مسائل اعتماد و امنیت کار می کنند. چه تعداد از این افراد بر روی محتوای غیر انگلیسی زبان و چه تعداد از آنها بر روی کاربران غیر آمریکایی متمرکز شده اند؟ پادیل پرسید.

ونسا پاپاس، مدیر عامل TikTok، به ویژه در مورد موضوع روابط این شرکت با دولت چین طفره می رفت.

سناتور گری پیترز، رئیس کمیته، هر شرکت را تحت فشار قرار داد تا تعداد کارمندان خود را به طور تمام وقت در زمینه اعتماد و امنیت کار کند و هر شرکت به نوبه خود از پاسخ دادن خودداری کرد – حتی اگر آنها این سؤال را قبل از جلسه استماع دریافت کرده بودند. جی سالیوان، مدیر عامل توییتر، مصرف کننده و درآمد، تنها پاسخ عددی را اضافه کرد و خاطرنشان کرد که این شرکت 2200 نفر دارد که روی اعتماد و ایمنی “در توییتر” کار می کنند، اگرچه مشخص نیست که آیا این کارمندان انواع دیگری نیز انجام می دادند یا خیر. […]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

کاکس پاسخی ارائه نکرد و سه شرکت دیگر هم وقتی از همین سوال پرسیدند.

در حالی که مدیران بر تعداد کل کارگرانی که به اعتماد و ایمنی دست می زنند تأکید کردند، هیچ یک تمایز معنی داری بین ناظران محتوای قراردادهای خارجی و کارمندانی که به طور تمام وقت روی این موضوعات کار می کنند قائل نشدند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز در ساختمان دیده شد، اما در کمیته حاضر نشد…

پاپاس بلافاصله به دنبال همتایان خود رفت، از سؤالات ساده اجتناب کرد، پاسخ های جزئی ارائه کرد و حتی در یک مقطع از پذیرش روابط مستند TikTok با چین خودداری کرد. هنگامی که سناتور راب پورتمن (R-OH) پاپاس را در جایی تحت فشار قرار داد که شرکت مادر چینی TikTok، ByteDance، در آن قرار دارد، او به طرز عجیبی از این سوال طفره رفت و ادعا کرد که شرکت توزیع شده است و دفتر مرکزی ندارد. […]

سناتور جاش هاولی (R-MO) نیز روابط TikTok با دولت چین را عمیق تر کرد. آیا اعضای حزب کمونیست چین توسط TikTok یا ByteDance استخدام شده اند یا خیر؟ هاولی پرسید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


دیروز، مدیران چهار غول فناوری به کمیته امنیت داخلی سنا فراخوانده شدند. سنا از متا، تیک تاک، یوتیوب و توییتر در مورد امنیت، حریم خصوصی، اطلاعات نادرست و موارد دیگر سوال کرد.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در کمیته حاضر نشد، اما جالب اینجاست که در روز جلسات استماع در ساختمان دیده شد.

سناتور الکس پادیلا (D-CA) گفتگوی تعدیل محتوا را در جهت مهم دیگری هدایت کرد و از کریس کاکس، مدیر ارشد محصول متا در مورد تلاش‌های امنیتی خارج از زبان انگلیسی پرسید.

کنگره این بار با موفقیت مجموعه نسبتا جدیدی از مدیران اجرایی متمرکز بر محصول را وارد کرده است، از جمله ونسا پاپاس، مدیر اجرایی TikTok، که برای اولین بار در برابر قانونگذاران شهادت داد، و مدیر قدیمی کریس کاکس متا. این جلسه برای بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر امنیت ملی گسترده تر برگزار شد و موضوعاتی از افراط گرایی داخلی و اطلاعات نادرست گرفته تا CSAM و چین را پوشش داد.

یکی از نگرانی‌های اصلی این بود که وقتی صحبت از زبان‌هایی غیر از انگلیسی به میان می‌آید، تلاش‌های اعتدال حتی بدتر است.

واضح است که شرکت‌ها بر این باورند که در انتخاب سؤالاتی که به آنها پاسخ می‌دهند، آزادند، حتی در مورد مسائلی که بر تداخل انتخاباتی و امنیت ملی تأثیر می‌گذارند.

بحران فنی گزارش می دهد که به نظر می رسد هیچ یک از رهبران علاقه خاصی به پاسخگویی به سؤالات مطرح شده برای آنها نداشته باشند، علیرغم اینکه از قبل به آنها گفته شده است که چه چیزی از آنها پرسیده می شود.

عکس: Andy Feliciotti/Unsplash