شایعات مربوط به عرضه گوشی Samsung Galaxy S22

موبایلهای مختلفی از این سری تا به امروز رونمایی شده که جدیدترین مدل آن Xiaomi Mi 11 Lite بوده که باتوجه به قیمت مناسب خود، کیفیت فوق العاده مناسبی برای استفاده روزانه دارد. یکی از برجسته ترین ویژگی های گلکسی نوت 10 پلاس ، قلم S است که قابلیت های گوشی را گسترش می دهد. پنل این نمایشگر از نوع IPS LCD است که در نسبت تصویر 20:9 و با رزولوشن 1080×2400، تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ را در اختیار میگذارد. در هر حال، اگر اسم «Galaxy Z» را روی یک گوشی سامسونگ دیدید به این معنی است که مکانیزم بازشونده گوشی از نوع تاشو است و برای خرید گوشی موبایل سامسونگ سری Z هم حتما باید حساب بانکی پر پول داشته باشید؛ چرا که جدیدترین گوشی این سری یعنی گلکسی Z فولد ۲ 5G در ایران قیمتی بالاتر از تمام گوشیهای بازار دارد.

زاویه دوربین این مدل باز بوده و برخی مواقع ممکن است خمیدگیها و یا کجیهایی در عکسهای گرفته شده توسط دوربین این مدل مشاهده شود. دوربین اصلی گوشی 64 مگاپیکسلی است و در محیطهای پرنور عکسهایی عالی ثبت میکند، اما در محیطهای کمنور نویز تصاویر بسیار زیاد است و رنگها غیرواقعی اند. این اسپیکر کیفیت صدای خوبی دارد اما رنج صدای آن زیاد نیست. یکی دیگر از نقاط ضعف ردمی نوت 8 پرو کیفیت عکسهاییست که در شب یا در محیطهای کمنور گرفته میشوند.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

البته که ممکن است برخی از مواردی که در زیر فهرست میشوند برای شما عیب جلوه نکنند. سریهای شیائومی ردمی از جمله مدلهایی هستند که از نظر قیمت گوشی به صرفه بوده و در مقابل امکانات بسیار عالی را در اختیار شما قرار میدهند. به دلیل اینکه امکان کش در هنگام نصب برنامه بسیار پایین بوده پیشنهاد ما به شما در جلوگیری از بروز این اختلال حذف حافظه کش Package Installer است. با اینکه شیائومی در سال های اولیه با موبایل و تلویزیون خود در سطح جهانی بسیار خوشنام شد ولی در سال های اخیر به دلیل خلاقیت های بسیار خوب برای تولید محصولات گجتی و هوشمند کاربردی الکترونیکی و همچنین رویکرد وسایل هوشمند در سبک زندگی خانگی طیف گسترده تری از مردم را جذب خود کرده است . البته درست است که آنها نمی دانستند که پس از عرضه سری گلکسی اس 20، همه گیری جهانی کرونا رخ خواهد داد ولی باز هم در شرایطی که افراد چپ و راست شغل خود را از دست می دهند، قیمت بالای این گوشی ها تضمین کننده فروش کمشان بود.

اما فارغ از ناچ، نسبت صفحهنمایش به بدنه مناسب است و حاشیه زیاد نیست. متاسفانه، عکسهای علیرغم اینکه کیفیت بسیار خوبی در نور زیاد و طول روز دارند ولی گاهی شفایت رنگ زیادی داشته و گاهی تیره به نظر میرسند. این محصولات از نظر ظاهری طراحی سادهای داشتند، ولی سخت افزار، ظرفیت باتری و دوربین آنها نسبت به گوشیهای سری A یا J پیشرفتهتر بود. به این ترتیب روی Redmi Note 8 Pro شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز ۲۶ میلیمتری واید و دهانه f/1.9 هستیم. شیائومی ردمی نوت ۸ پرو با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیرهسازی روانه بازار میشود. از نظر پردازنده آخرین نمونه های ساخته شده، هم S21 و هم سری Z fold از اسنپ دراگون 888 بهره می برند که هر دوی این گوشی ها را با استفاده از 8 گیگابایت رم در مرز به روز ترین تکنولوژی های فعلی قرار می دهد.

خرید گوشی شیائومی

این دستگاه به صفحه نمایش 6.1 اینچی امولد از نوع Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده که توسط گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت میشود. این گوشی دارای چهار دوربین در کیفیتهای گوناگون و بهترین در نوع خود بوده و در هر فضایی بهترین عکسها و فیلمها phoner را خواهد گرفت. نکته مهم گفتنی درباره دوربین ردمی نوت ۸ پرو، نبودن لنز تلهفوتو و استفاده از لنز ماکرو است. در تنظیمات پیش فرض، میتوانید عکسهای بسیار خوبی از مردم و مناظر طبیعی بگیرید و دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی نیز سلفیهای بسیار شفاف و در خور شان کاربر را میتواند تهیه کند که در شبکههای اجتماعی قابل استفاده است. در این GPU از فناوری HyperEngine استفاده شده تا شاهد گیمپلی روانتری باشیم. شارژ سریع باتری 4500 میلیآمپرساعتی ردمی نوت 8 پرو 18 وات است و برای شارژ 0 تا 100 باتری حدود 2 ساعت و 15 دقیقه زمان نیاز است که البته زمان خیلی کمی نیست.

دقت رنگ نمایشگر هم برخی اوقات آنطور که انتظار داریم نیست ولی نباید فراموش کنیم داریم درباره یک گوشی اقتصادی صحبت میکنیم. گوشیهای گلکسی A50 و A60 مشخصاتی مشابه این گوشی دارند ولی از نظر کیفیت بدنه، دوربین و باتری ضعیفتر هستند. روشنایی این نمایشگر هم ۵۰۰ نیت اسمی است ولی در تستها ۴۶۰ نیت گزارش شده است و از فرمت HDR پشتیبانی میکند. ردمی نوت 8 از ویژگیهای خاص گوشیهای شیائومی برخوردار است و ترکیب مناسبی از طراحی جذاب و کیفیت را به مشتریان ارائه میدهد، بهطوری که مشخصات Redmi Note 8 شیائومی آن را به یکی از گزینههای عالی برای خرید در این روزها تبدیل کرده است. از آنجا که پردازنده تلفن های همراه مدل S قدرتمندتر از A است؛ مدیریت مصرف انرژی در این نوع از گوشی های هوشمند سامسونگ هم بسیار بهتر انجام می شود.

بررسی گوشی شیائومی این کیفیت عکسها به حدی هست که شما را راضی کند و بتوانید عکسهای بسیار قشنگی از مناظر بگیرید اما اگر کمی نور محیط کمتر شود یا اینکه در زاویه و شدت نور مناسبی عکاسی نکنید؛ کیفیت عکس افت میکند. با توجه به ویژگیهای نرم افزاری همچون رابط کاربری بسیار سبک و زیبا میتوانند طیف وسیعی از کاربران را راضی کنند. در حال حاضر در هاکان موبایل انواع اپل واچ، تبلت و هندزفری بی سیم نیز با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. بیشتر افراد برای محافظت از بدنه گوشی در مقابل ضربه یا خط و خش اقدام به خرید قاب یا کیف برای گوشی یا تبلت خود می کنند.

این گوشی از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی OmniVision و ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره میبرد. دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ۱۳ میلیمتری با دهانه f/2.2 به همراه یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق هم در این ماژول دوربین میبینیم. درصد شاخصی از کاربران گوشیهای موبایل دیگر عادت کردهاند که گوشیهایشان از حفره برای جادادن دوربین سلفی برخوردار باشد. اگر به دنبال ارزانترین قیمت گوشی موبایل هستید که در عین حال هم از جدیدترین ترندهای روز تکنولوژی بهرمند شوید، ادامه مطلب را مطالعه کنید. بررسیها نشان میدهد که زمان هیچگاه با تراشههای موبایل مهربان نبوده است و حتی اگر گلکسی A02s عملکرد نرم و روان در اجرای برنامهها داشته باشد، اما سنجش بنچمارک هیچگاه دروغ نمیگوید.

مشخص است در سال ۲۰۲۰ همه کاربران دوست دارند مدل ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیرهسازی را خریداری کنند. با فرآیند ساخت ۱۲ نانومتری و توسط شرکت TSMC تولید شده است. گوشی گلکسی اس 10 پلاس 5G قرار است با 4 دوربین اصلی عرضه شود که لنز چهارم یک لنز تشخیص عمق لیزری HQVGA است. با پول کمتر یک گوشی اقتصادی بگیرید که هیچ مشکلی با آن نخواهید داشت یا پول بیشتری بدهید و سراغ میانردههای بالاتری بروید تا صفحهنمایش بهتر، کیفیت دوربین بالاتر، پردازنده قویتر و برخی امکانات اختصاصی دیگر داشته باشد. به صورت کلی با توجه به عملکردی که گلکسی اس 21 اف ای از خود نشان داده باید آن را یکی از بهترین گوشیها موجود در بازار برای عکاسی در حالت نور کم بدانیم. امروز بسیاری از خریداران گوشی میدانند که بهتر است پیش از خرید هر گوشی با مشخصات و مزایا و معایب آن گوشی آشنا شوند و سپس نسبت به خرید اقدام کنند.