شیائومی ایران – نمایندگی رسمی شیائومی – خرید گوشی شیائومی 9to5mac Farsi

دوربین سلفی 10 پیکسلی در جلو ودوربین اصلی دارای چهار لنز با قدرت بزرگنمایی بالا از امتیازهای سایت 9to5mac گلکسی S20 میباشد. به هر حال هر دو این برندها نتیجه مهندسی چین است و وجود تشابه اصلا دور از انتظار نیست. طبق انتظار و همچون همیشه در وسط پنل پشتی نام سونی درج شده است. اولین مورد که میبایست در انتخاب یک گوشی ارزان مد نظر قرار دهید این است که این گوشیها از چندین نظر نمیتوانند عملکرد قوی داشته باشند؛ مثلا اگر یک گوشی ارزان قیمتی را خریداری میکنید نباید انتظار داشته باشید که بتوانید با آن بازی نیز انجام دهید و یا یک گوشی ارزان قیمت نمیتواند به نحو احسن عکاسی را انجام دهد.

به عنوان مثال، دوربین این گوشی در مقایسه با سایر محصولات هم رده خود ممکن است کمی ضعیف به نظر یرسد یا ابعاد بزرگ بدنه برای برخی کاربران خوشایند نباشد. البته درست است در برخی از مدلهای این گوشی قیمتهای بالاتر نیز به چشم میخورد، اما به طور کلی میتوان گوشیهای شیائومی را در رده اقتصادی طبقهبندی کرد. به طوری که هم گوشیهای اقتصادی سامسونگ و هم گوشیهای پرچمدار آن، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. لازم به ذکر است بدانید که این برنامه در این گوشی به صورت رایگان عرضه شده است که نیازی به پرداخت هزینه برای فعالیت با آن نخواهید داشت.

برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن ۱۰.۷ پیکسل از نوع عریض (wide) در نظر گرفته شده است. هرچه باتری گوشی مورد نظر شما ظرفیت بیشتری داشته باشد، میتواند مدت زمان بیشتری نیز در خدمت شما باشند. گذشت زمان ذکر شده کمک میکند تا علاوه بر شناخت بیشتر از گوشی موبایل مورد نظر، با وارد شدن تعداد بیشتری از آن، قیمت کمی متعادل شود. قاب پشتی و فریم این گوشی از جنس پلاستیک بوده و حسگر اثر انگشت نیز یکی از امکانات برجسته این گوشی محسوب میشود. سری ردمی شیائومی جز اولین سری های گوشی های موبایل این برند محسوب می شود.

اولین گوشی سامسونگ نوت، مدل Note 4 بود که در زمان خود توانست تعداد زیادی از این نسخه را به فروش برساند. او پس از رفتن به کالیفرنیا، دردانشگاه آن کشور مشغول تحصیل شد و در سال 1981 مدرک کارشناسی خورد را در رشته اقتصاد از آن دانشگاه دریافت کرد. قیمتگذاری انواع گوشیهای بالا رده از جمله پرچمداران اپل، بهترین گوشی سامسونگ، پرچمداران شیائومی و پرچمداران هوآوی بر اساس قابلیتها و ویژگیهای این گوشیها صورت میگیرد و به همین دلیل است که یک مدل مشابه ممکن است قیمتهای متفاوتی داشته باشد. گوشیهای موبایل سری Galaxy سامسونگ که عموما با حرف A مشخص میشوند، طیف گستردهای از انواع مختلف تلفن هوشمند را در رده قیمت اقتصادی شامل میشود. اگر قصد خرید گوشی اقتصادی دارید میتوانید به سراغ برخی از مدلهای سامسونگ (مانند Galaxy A) بروید و یا از میان گزینههای دیگر مانند گوشیهای شیائومی (سری ردمی، سری نوت و سری پوکو) و یا هوآوی بهترین گزینه را انتخاب کنید. خداروشکر هوآوی توی ایران خدمات خوبیم داره پس خریدش به شدت پیشنهاد میشه. گوشیهای ال جی اگرچه هیچ وقت نتوانستند موفقیت سایر برندهای فعال در این حوزه را به دست بیاورند، اما برخی از مدلهای این برند، تبدیل به محبوبترین گوشیهای بازار شدند.

برندهای مختلفی در این حوزه فعالیت دارند که هر کدام برای گروه مشخصی از کاربران نسبت به طراحی و تولید گوشیهای هوشمند اقدام میکنند. نسبت به صرفه جویی در قیمت تمام شده اقدام شده است. مدلهای متنوعی از هر دو سری در بازار موجود است که در ادامه نسبت به معرفی ویژگیهای هر یک پرداخته شده است. خوشبختانه روشهای مختلفی برای غیر فعال کردن گوگل اسیستنت در گوشیها و تبلتهای مبتنی بر اندروید وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. از آنجایی که این روزها گوشی موبایل به ابزارهای پیچیده دیجیتال تبدیل شدهاند و به معنای واقعی کلمه میتوان آنها را هوشمند نامید، فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت آن نیز بسیار تخصصی و متعدد است. به عنوان مثال میتوان دیجی پی و لندو را در این خصوص معرفی نمود. به عنوان مثال گوشیهای اقتصادی معمولا از سری پردازندههای Exyons استفاده میکنند و پردازندههای قویتر مانند Cortex نیز در سایر تلفنهای هوشمند تعبیه میشوند. گوشیهای سری P هوآوی پرچمداران این برند را تشکیل میدهند که از دوربینهای قدرتمند و پردازندههای بسیار قوی در ساخت آنها استفاده شده و طراحیهای خاص و متفاوتی دارند؛ به عنوان مثال Huawei P50 Pro آخرین پرچمدار این برند است که در سال 2021 عرضه شده و علاوه بر طراحی خاص، از قابلیتهایی چون دوربین اصلی چهارگانه و قابلیت شارژ سریع 66 وات بهره میبرد.

آنها به خوبی نیاز های کاربران را درک کرده اند و به خوبی می دانند امروزه استفاده افراد از محصولات دیجیتالی بسیار افزایش یافته است. که به طور معمول این گوشیها دارای ابعاد صفحه نمایش بزرگتر و در برخی موارد، سخت افزار قویتر نیز هستند. ابعاد بزرگتر این سری از گوشیها و بخصوص قلم کاربردی آن، موجب شد تا دریچه جدیدی از کاربردهای گوشی هوشمند ایجاد شود. با ورود تکنولوژی صفحه نمایشهای LCD، پیشرفت عظیمی در عرصه کیفیت نمایشگر گوشیهای موبایل ایجاد شد. با معرفی و تولید اولین آیفون و اولین گوشی هوشمند سامسونگ، روند پیشرفت گوشی های هوشمند تغییر یافت و دنیای جدیدی در این عرصه معرفی شد. لازم به ذکر است در دورههای زمانی مختلف مدلهایی با سایر حروف مانند F, M, E نیز به بازار معرفی شدند اما تنوع زیادی نداشته و چندان هم مورد استقبال کاربران قرار نگرفتند. سری 5 ،6 و 7 گوشیهای میانرده دیزایر هستند و بالاخره سری 8 مانند دیزایر 826، گوشیهای میانرده رو به بالا این کمپانی میباشند. در کل، متریال مورد استفاده برای ساخت اجزای داخلی و خارجی گوشیهای شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار میباشند.

گوشیهای سری Poco دارای پسوند C، F، X، M هستند که به شرح زیر میباشند. و تا مدت زیادی گوشیهای مجهز به نمایشگر LCD بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته بود. در مرکز آموزشی سونی تمامی مراحل آموزش در دپارتمان های تخصصی و مجهز توسط مجرب ترین اساتیدی که دارای مدارک الکترونیک، سخت افزار و نرم افزار می باشند انجام می شود. در مرکز آموزش تعمیرات سونی همراه ایرانیان اولین گام آموزشی، عیب یابی و گام بعدی برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سونی می باشد. فلش اشتباه رام مربوط به گوشی های دیگر ، ریستور کردن بکاپ TA partition مربوط به گوشی های دیگر(حتی از یک مدل) ، به ندرت به علت باز کردن یا بستن بوت لودر و… همینطور در ادامه نیز هر ساله مدلهای جدیدتر این سری، طراحی و به بازار معرفی شدند تا اینکه هم اکنون آخرین سری این گوشی یعنی سامسونگ نوت 20 به بازار معرفی شده است. اپل معمولا گوشیهای خود را با عدد معرفی میکند. گوشی پوکو F4 GT از تراشه اسنپدراگون 8 نسل ا استفاده میکند. اگر نمایشگر برای شما بسیار مهم است در بازهی قیمتی میانرده و اقتصادی گزینههای بهتری از هواوی وجود دارد.

اما اگر بودجه مشخصی برای خرید گوشی دارید، بهترین گزینه بررسی برندهایی است که در تولید گوشیهای اقتصادی فعال هستند. بنابراین اگر بودجه محدودی دارید و در عین حال قصد خرید گوشی با امکانات قابل قبول دارید، گوشیهای موبایل سری Galaxy A میتواند برای شما مناسب باشد. اگر بودجه محدودی دارید اما میخواهید یکی از پرچمداران برندهای مختلف را خریداری کنید، شاید یکی از گزینههای پیش رو خرید گوشی کارکرده یا گوشی استوک باشد. کیفیت عکس گوشیهای جدید هواوی یکی از دلایل عمدهای است که کاربران را بهسمت خرید گوشیهای هواوی بهخصوص بالاردهها سوق میدهد. به طور کلی با بررسی نمایشگر های گوشی های جدید سونی، در سال ۲۰۱۹ به این نتیجه می رسیم که تکنولوژی های مرتبط با نمایشگر گوشی های هوشمند این روزها ارتقا پیدا کرده اند و اگر سونی تمایل داشت قطعا می توانست بهترین فیچر ها را برای گوشی های خود ارائه کند اما به ظاهر قصد داشته از رقبا عقب بماند. در حال حاضر شرکت سونی بهعنوان بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در جهان، شناخته میشود، همچنین همراه با سامسونگ و الجی، جزو سه تولیدکننده برتر تلویزیون در جهان بهشمار میآید. اما بهرحال ویژگیهای خوب این گوشی از آن یک پرچمدار و یکی از بهترین گوشی های هوشمند سونی میسازد.

بنابراین با مراجعه به این سایتها میتوانید پس از بررسی اطلاعات تخصصی و همچنین نمودار قیمت هر یک، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. بنابراین به هنگام خرید توجه داشته باشید که قدریت پردازشی تلفن هوشمند مورد نظر شما چقدر است. گوشیهای موبایل از نظر سطح، به گوشیهای رده پایین، رده متوسط و رده بالا تقسیم میشوند. توجه داشته باشید که در گوشیهای رده اقتصادی، همچنان از LCD و PLS TFT ها استفاده میشود که برای کاهش قیمت تمام شده گوشیها منطقی به نظر میرسد. از نظر عکاسی، عکسهای خارقالعادهای میگیرد و طیف گستردهای از ابزارها را برای درست کردن عکس های شما دارد.

البته یک نسل بالاتر از گوشی هم خانواده خود را نیز با اضافه کردن S، به بازار معرفی میکند. ظرفیت باتری به طور معمول با عنوان یک عدد و بر حسب میلی آمپر ساعت مشخص میشود. این گوشی به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و همچنین شارژر ۱۸ واتی، سریع و در مدت ۱ ساعت فول شارژ بشود. بااین حال برای اطلاع از قیمت روز گوشی موبایل اپل میتوانید به وبسایتهای معتبر از جمله تکنولایف مراجعه کنید. البته سری ردمی نوت نیز یکی از پرطرفدارترین مدل های این برند است که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

بنابراین در هر شرایط در خصوص وضعیت رجیستری گوشی مورد نظر از فروشنده اطلاعات بگیرید. اما هیچکدام از این ویژگیها چندان ضروری و حیاتی به نظر نمیرسند و در عوض هواوی سعی کرده تا در زمینه قدرت پردازشی، دوربین و طراحی ظاهری، یک پکیج کامل و کم نقص را ارائه کند. اما از نظر کلاس طراحی، رنج قیمت و امکانات در برخی از مدلها، شباهت های فراوانی وجود دارد. در کل هواوی نوا وای 70 از از دوربین های خیلی خوبی استفاده کرده است. اگر قصد خرید گوشی هواوی را دارید با خواندن فهرست بهترین گوشیهای هواوی در این مطلب میتوانید انتخاب درستی داشته باشید. بنابراین اگر قصد خرید گوشی اقتصادی دارید، میتوانید به گوشیهای موبایل هوآوی نیز فکر کنید. چراکه هدف این برند پوشش نیاز کاربران در سگمنت اقتصادی بوده است. بنابراین اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، بهتر است قبل از هرچیزی اصلیترین عوامل تعیین کننده قیمت یک گوشی را بدانید و پس از آن متناسب با نیاز و بودجه خود، بهترین گزینه موجود را انتخاب نمایید.

مجموعه شرایط فوق خرید گوشی شیائومی را به تصمیمی درست و بدون نگرانی تبدیل کرده است . اگر بودجه لازم را دارید توصیه میکنیم که از همین الان به فکر خرید گوشیهای 5G سامسونگ باشید. در فضای رقابتی بازار امروز، استفاده از خدمات سایتهای آنلاین یکی از بهترین راههای خرید انواع کالای دیجیتال، به خصوص گوشی موبایل است. یکی از سایتهای پیشنهادی برای بررسی خرید گوشیهای دست دوم و کارکرده، مراجعه به سایت دیوار و بررسی آگهیهای ثبت شده میباشد. در این بازار پرتلاطم که قیمتها مدام در حال افزایش و تغییر است، منتظر ماندن برای جمع شدن بودجه برای خرید یک وسیله، شاید منطقی نباشد. پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، اما اگر قصد خرید گوشی موبایلی را دارید که به تازگی توسط سازنده به بازار معرفی شده است، بهتر است 4 تا 6 ماه صبر کنید تا قیمتهای بازار کمی متعادل شود. چنانچه خرید گوشی دست دوم نمیتواند شما را رازی کند، بررسی شرایط خرید اقساطی گوشی نیز گزینه مناسبی است. با گسترش فروشگاههای اینترنتی، خدمات دهندگانی آغاز به فعالیت کردهاند که امکان خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال را فراهم نموده است. بنابراین به خرید اقساطی به عنوان یک گزینه بیشتر فکر کنید. بسیاری از افراد تنها دلیلی که برای انتخاب و خرید گوشی شیائومی عنوان میکنند، قیمت مناسب آن است.

اگرچه در برخی از گوشیهای موجود در بازار شاهد وجود امکان نصب حافظه اضافه یا Micro SD هستیم، اما در بسیاری از گوشیهای موبایل، به علت افزایش کارایی از حافظههای SSD متصل شده روی برد اصلی استفاده میشود که قابلیت ارتقا ندارند. اگر یک گوشی هوشمند با قابلیت های بالا را نیاز دارید و همچنان قیمت آن برای شما مهم است میتوانید خرید گوشی شیائومی را انتخاب کنید. اما بعضی افراد به دلایل مختلفی علاقهای به استفاده از امکانات گفته شده ندارند و ترجیح میدهند این قابلیت را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود غیر فعال کنند. برخی از فروشندگان در سایت و یا فروشگاههای خود قیمت پایینتری را ارائه میدهند. یکی از دغدغههای کاربران تلفنهای همراه، دوام باتری و ظرفیت آن است. که عدد بالاتر بیانگر ظرفیت بیشتر است. که عدد بالاتر بیانگر قدرت پردازشی بالاتر است. اما تفاوت آن قدرت پردازش پایینتر و طراحی جمع و جورتر آن است. در طراحی این گوشیها از رنگهای جذاب و مدرن استفاده شده است. از گوشی بعدی این شرکت در سال 2012 رونمایی شد که به آن گوشی شیائومی می 2 (Mi 2) می گفتند.

تکنولوژیهای نام برده شده از کیفیت فوق العادهای برخوردار هستند و به طور حتم نیاز شما را در این خصوص مرتفع خواهند کرد. یکی دیگر از مواردی که در مورد باتری یک گوشی هوشمند مانند هواوی Mate 50 Pro از اهمیت ویژهای برخوردار است، سرعت شارژ آن خواهد بود. هوآوِی بیش از ۱۸۰٬۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد که حدود ۴۶٪ درصد در بخش پژوهش و توسعه کار میکنند. تا سال ۲۰۱۰ طول کشید که این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی اس که با سیستم عامل اندروید کار میکرد، به فروش بسیار خوبی برسد. لیست قیمت گوشی در سایت تکنولایف به صورت روزانه به روز میشود و میتوانید با خیالی آسوده از اخرین قیمت گوشی و قیمت روز موبایل در بازار ایران اطلاع کسب کنید. از زمان انتشار آن ، تلفن های دیگر با مشخصات و ویژگی های مشابه ظاهر شده است ، اما Mi 9 هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است و نسبت به برخی رقبای خود نقاط ضعف کمتری دارد.

با چرخاندن 180درجه این لوگو حرف چینی را می بینید که به معنی قلب است. به جز در مواردی محدود که عموما با حرف C مشخص میشوند (مانند iphone 4c وiphone SE )، اپل دیگر در خصوص تولید و ارائه گوشیهای اقتصادی اقدامی نکرد. قیمت گوشیهای ال جی نیز عموما در رده اقتصادی قرار میگرفتند. گوشیهای هوآوی را میتوان تقریبا هم رده برند همزاد خود، یعنی شیائومی دانست. البته در کل کیفیت و عملکرد گوشیهای شیائومی یک سرو گردن از گوشیهای موبایل هوآوی بالاتر است. که البته ما از این موضوع استقبال میکنم! در این دسته قرار دارند که قیمتهای متفاوت و مشخصات متفاوتی با هم دارند. شما میتوانید از سایت کالاتیک بهعنوان مرجع قیمتهای بهروز گوشی موبایل استفاده کنید و علاوه بر اینکه میتوانید قیمتها را مقایسه کنید میتوانید مشخصات فنی و نقد و بررسی گوشی را هم مشاهده نمایید.