صدای سیری به زبان عبری از اپل به دلیل استفاده نامشروع شکایت کرد

[ad_1]

یک پخش کننده اسرائیلی پشت صدای عبری سیری از اپل برای دریافت 250000 NIS (حدود 67000 دلار) شکایت کرد و گفت که این شرکت هرگز قبل از راه اندازی این دستیار مجازی محلی در سال 2016 اجازه استفاده از صدای او را نخواسته است.

گالیت گورا-اینی، که همچنین صدای عبری اپلیکیشن ناوبری محبوب Waze است، می‌گوید که نرم‌افزار اپل او را فریب می‌دهد تا سخنان تنفرآمیز بالقوه مانند زبان جنسی یا اصطلاحات خصمانه را منتشر کند. CalCalist.

گورا-اینی می‌گوید که وقتی با اجرای پیش از ضبط‌های Nuance Communications موافقت کرد، تنها اجازه داد که از صدای او برای اهداف “مشروع” استفاده شود.

تیم حقوقی اپل به سرعت این ادعاها را رد کرد و استدلال کرد که سیری “چیزی نیست جز هجاهایی که توسط یک الگوریتم به هم مرتبط شده اند.”

گورا-اینی می‌گوید که اوایل سال جاری با اپل تماس گرفت و درخواست کرد که صدایش به عنوان Siri حذف شود، اما اپل درخواست او را رد کرد. این شرکت اصرار دارد که دستیابی به فناوری گفتار طبیعی Nuance به طور قانونی به آن اجازه می‌دهد تا از هرگونه ضبط صوتی که به دست آورده است استفاده کند.

آخرین باری که گزارش دادیم اپل به خاطر سیری به دادگاه کشیده شد در سال 2016 بود، زمانی که اپل موافقت کرد نزدیک به 25 میلیون دلار برای حل و فصل نبرد طولانی مدت ثبت اختراع با محوریت دستیار صوتی بپردازد.

نظر شما در مورد این آزمایش چیست؟ نمایشگاه؟ یا فقط شخص دیگری که تلاش می کند از طریق یک دعوی حقوقی بالقوه پرسود ثروتمند شود؟ در زیر در نظرات به ما اطلاع دهید!

داستان های مرتبط:


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی