فروشگاه جدید اپل در کره جنوبی اکنون باز است [Gallery]

[ad_1]

چند روز پیش اپل چند عکس از فروشگاه جدید Myeongdong در کره جنوبی به اشتراک گذاشت. حالا از همین شنبه برای اولین بار پذیرای مشتری است. این فروشگاه اپل بزرگترین فروشگاه در کشور است.

این کسب و کار خرده فروشی جدید با آن غریبه نیست 9to5Mac خوانندگان، همانطور که یک ماه پیش پوشش دادیم که اپل در حال آماده سازی فروشگاه برای انتشار زودتر از دیرتر است. با افتتاح امروز، این شرکت جزئیات بیشتری در مورد فروشگاه به همراه عکس هایی از مشتریان در حال لذت بردن از فضای جدید به اشتراک گذاشته است.

در اینجا اطلاعاتی در مورد فروشگاه جدید Myeongdong اپل آمده است:

اپل Myeongdong این شنبه، 9 آوریل، درهای خود را در مرکز منطقه خرید شلوغ و شلوغ سئول افتتاح کرد. این فضای جدید که به عنوان بزرگترین فروشگاه اپل در کره جنوبی خدمت می کند، مشتریان را به تجربه جدیدترین محصولات اپل، دریافت بهترین پشتیبانی در کلاس از متخصصان بسیار آگاه اپل و شرکت در جلسات آموزشی امروز در اپل دعوت می کند.

Apple Myeongdong به عنوان صحنه ای برای هنرمندان شناخته شده و جدید کره ای عمل خواهد کرد که میزبان جلسات منحصر به فرد Today در اپل هستند که فرهنگ معاصر کره را جشن می گیرند. شرکت کنندگان می توانند همین امروز ثبت نام کنند اینجا.

مشتریان در نتیجه این افتتاحیه یک کیف ویژه با هزینه های رایگان از اپل دریافت کردند. مشتریان همچنین می‌توانند رنگ‌های جدید آیفون ۱۳ یعنی ۲۰۲۲ را خریداری کنند iPhoneSEو همچنین کل طیف فعلی محصولات اپل موجود است.

تعدادی از عکس های این افتتاحیه را ببینید!

نظر شما در مورد این افتتاحیه چیست؟ آیا فروشگاه اپل نزدیک خود دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی