قطع خدمات اپل در سطح غیر قابل قبولی است

تصویر: Rishi/Unsplash

این نه تنها گمراه کننده است، بلکه به طور فعال باعث دردسر مشتریان اپل می شود، زیرا اگر با مشکلی مواجه شویم و اپل بگوید مشکلی نیست، احتمالاً در نهایت وقت خود را تلف می کنیم – و ناامید می شویم – در تلاش برای حل مشکلی که وجود ندارد.

فیلد تحریف واقعیت اپل |  همه نشانگرهای وضعیت سبز
میدان تاب واقعیت اپل

من انتظار 100% آپتایم را ندارم، اما بهتر از این انتظار دارم

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اما بیشتر صحبت‌های بازاریابی اپل در مورد مزایای اکوسیستم است و خدمات بخش مهمی از تجارت اپل هستند. خدمات هستند فقط بخشی از تجارت اپل است که در پنج سال گذشته رکورد رشد بی وقفه داشته و درآمد بیشتری نسبت به هر یک از مک ها، آی پدها و دستگاه های قابل حمل داشته است.

من هم قبول دارم که برخی از این مسائل، مسائل جهان اول است. اگر مجبور شود یک برنامه آب و هوای غیرواکنش را ببندد و به جای آن یک وب سایت را بررسی کند، هیچ کس نمی میرد.

حالا فهمیدم. هیچ فناوری 100٪ قابل اعتمادی وجود ندارد و این اتفاقات رخ خواهد داد. من انتظار ندارم که سرویس های اپل 100% آپتایم داشته باشند.

این برای هیچ غول فناوری عالی نیست، اما وقتی اکوسیستم بخش بزرگی از جذابیت محصولات اپل باشد، اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کند.

قطعی های اپل در سال جاری

بیایید فقط نگاهی به قطعی‌ها و مشکلات سرویس اپل در چهار ماه و نیم سال تا به امروز بیندازیم – و اینها فقط نمونه‌هایی هستند که با جستجوی سریع در سایت خودمان پیدا شده‌اند، که فقط گسترده‌ترین را نشان می‌دهد:

یا، امروز

بنابراین وقتی آنها غیرقابل اعتماد هستند، این کار کوچکی نیست. و حداقل برای من، به نظر می‌رسد که سرویس‌های اپل از سطح استحکام و برنامه‌ریزی اضطراری که انتظار داشتم، فاصله زیادی دارد.

نمی‌توانم تعداد دفعاتی را که توییت‌هایی درباره قطع شدن سرویس اپل می‌بینم بشمارم، آنها را در DownDetector تأیید کنید، سپس صفحه وضعیت سیستم اپل را بررسی کنید تا فقط چراغ‌های سبز را ببینید.

یا فقط یک عکس فوری در DownDetector برای 24 ساعت گذشته بگیرید:

اپل نیز دوست ندارد مشکلات خود را بپذیرد.

به نظر می رسد تعداد قطعی سرویس اپل اخیراً افزایش یافته است تا جایی که تقریباً عادی شده است.

این امر با بی میلی اپل برای اعتراف به مشکلاتی تشدید می شود.

آیا من بی انصاف هستم؟ یا قبول دارید که قطع شدن سرویس اپل بیش از آنچه باید باشد رایج است؟ لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.