نتاتمو کنترلر تهویه مطبوع هوشمند HomeKit را راه اندازی کرد

شرکت خانه‌های هوشمند Netatmo امروز یک دستگاه جدید و مفید را راه‌اندازی کرد که طیف گسترده‌ای از تهویه مطبوع و پمپ‌های حرارتی را با اتصال HomeKit و موارد دیگر هوشمند می‌کند. کنترلر هوشمند AC تنها در 10 دقیقه نصب می شود و به شما امکان می دهد تهویه مطبوع خود را با Siri، برنامه Home در آیفون و پشتیبانی الکسا و Google Home با قیمتی مقرون به صرفه کنترل کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

کنترلر هوشمند AC جدید اکنون با قیمت 119.99 دلار مستقیماً از Netatmo در دسترس است. این دستگاه ها به دیگر محصولات خانه هوشمند/هوم کیت نتاتمو مانند دوربین های امنیتی داخلی و خارجی، مانیتور کیفیت هوای داخل ساختمان، ایستگاه هواشناسی در فضای باز و غیره پیوستند.

در ویدیوی تبلیغاتی به دستگاه جدید خانه هوشمند نگاه کنید:

Netatmo همچنین دارای یک بررسی کننده سازگاری مفید است تا مطمئن شود تهویه مطبوع یا پمپ حرارتی شما قبل از خرید با کنترلر هوشمند A/C کار می کند.

پیش از فرا رسیدن تابستان در نیمکره شمالی، نتاتمو کنترلر هوشمند AC هوشمند جدید خود را راه اندازی کرد که تقریباً با تمام دستگاه های تهویه مطبوع که دارای کنترل از راه دور مادون قرمز با نمایشگر هستند کار می کند. بنابراین این شامل اکثر سیستم‌های تهویه مطبوع پنجره‌ای مدرن، قابل حمل و اسپلیت و همچنین پمپ‌های حرارتی می‌شود.

ویژگی های کنترل کننده تهویه مطبوع هوشمند Netatmo

  • نصب در 10 دقیقه
  • سازگاری HomeKit، Google Home و Alexa
  • از مادون قرمز همه جانبه برای برقراری ارتباط با سیستم تهویه مطبوع موجود شما استفاده می کند
  • تمام دستگاه های تهویه مطبوع با استفاده از یک کنترل از راه دور مادون قرمز با صفحه نمایشی که تمام تنظیمات آن را نشان می دهد، سازگار هستند
  • Eco-Assist اتوماسیونی را برای کنترل تهویه مطبوع بر اساس زمانی که در خانه هستید ارائه می دهد (همچنین می توانید از برنامه Home/HomeKit Automation برای این کار استفاده کنید)
  • سنسورهای داخلی رطوبت و دما برای نظارت و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی
  • از چندین کنترلر برای تنظیم اتاق/فضاهای مختلف در دماهای مختلف استفاده کنید
  • قیمت: 119.99 دلار یا 199.99 دلار برای بسته 2 تایی