قیمتگوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 pro Max ZA ظرفیت 256 گیگابایت دو سیم

از دیگر قابلیت های جذابی که به این سری از گوشی های آیفون اضافه شده است حالت فیلمبرداری اسلوموشن با دوربین سلفی است. شما از این پس می توانید با حالت اسلوموشن و با سرعت 120 فریم بر ثانیه با دوربین سلفی فیلمبرداری کنید و لحظات برتر خود را حرفه ای تر و خلاقانه تر به ثبت برسانید. آیفون ۱۱ به همراه نسخه گران‌تر آن یعنی آیفون ۱۱ پرو در اپل پارک توسط تیم کوک رونمایی‌شد. صفحه نمایش این گوشی همانند همتای قبلی خود از Liquid Retina وبلاگ 9to5mac.ir ساخته شده که تراکم پیکسلی برابر ۳۲۶را دارا است همچنین اندازه صفحه نمایش به ۶٫۱اینچ می‌رسد که ۷۹درصد از فضای جلوی صفحه را اشغال کرده‌است. این گوشی مجهز به پردازنده A13 Bionic با تکنولوژی ساخت +۷نانومتر است و مقدار رم آن برابر با ۴ گیگابایت و همچنین دارای ۶تنوع رنگی می‌باشد. گوشی آیفون 11 مثل برادران گران‌قیمت خود دارای امکان slowfie است؛ به این معنی که می‌توانید تصاویر سلفی را به شکل حرکت آهسته (Slow-motion) ثبت کنید.

مشخصات فنی آیفون 11 اپل

کالیبراسیون بین دو snapper بسیار عالی است و امکان Crop Outside Frame، فیلمبرداری همزمان و سویچینگ روان در حین ضبط را فراهم می‌کند. تراشه Apple A13 Bionic دارای یک پردازنده شش هسته‌ای با هسته‌های لایتنینگ با کارایی بالا 2×2.65 گیگاهرتز و هسته‌های CPU کارآمد Thunder با فرکانس 4×1.8 گیگاهرتز است. همچنین، این تراشه دارای یک GPU جدید است که طراحی 4 هسته‌ای معرفی شده با A12 را حفظ می‌کند، اما اکنون در مقایسه با GPU A12 حدود 20٪ سریعتر و 40٪ کارآمدتر است. ۱.اطلاعات نمایش داده شده در بخش مشخصات فنی همگی برگرفته از وب‌سایت سازنده و منابع معتبر است و زومیت مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات و تصاویر ندارد.

لنز های سه گانه انقدر بزرگ هستن، که یه حسی به شما می‌ده که انگار یچزی قراره از اونا شلیک بشه. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

صفحه نمایش

در کل با این حرف ها و نکته هایی که من براتون گفتم امیدوارم دست از حمایتتون از گوشی های سامسونگ بردارید و همین الان یه آیفون 11 پرو مکس سفارش بدید. من عملکرد این تراشه رو هنگام بازی کردن بازی Asphalt 9 به خوبی متوجه شدم. آیفون 11 پرو مکس 4 ثانیه زودتر از سامسونگ Galaxy note 10 plus که 8 ثانیه بود، انجام داد.

قابلیت ها و نکاتی بسیار جذاب به این سری از گوشی های آیفون اضافه شده است که اشاره ای کوتاه و مختصری به آنها خواهیم داشت. شارژ سریع یکی از معایب چشمگیر گوشی های آیفون بود که کاربران با آن مواجه بودند و بالاخره در آیفون 11 این قابلیت اضافه شد. از دیگر تغییرات باید به دوام و عمر بیشتر باتری ها، بهره وری از فناوری هایی همچون Dolby Vision ،Dolby Atmos و HDR10 اشاره کرد که نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته اند.

  • با توجه به نمودار‌های منتشر شده از مقایسه چیپست‌های سال 2019، حکایت از آن دارد که A13 Bionic چیزی از رقبا کم ندارد و در برخی موارد حتی برتری نیز دارد.
  • نباید این را فراموش کرد امنیت سافاری نیز به مقدار قابل ملاحظه‌ای ارتقاء یافته است.
  • اپل اسمارت فون آیفون 11 را به سیستم عامل iOS 13 مجهز کرده که قابلیت ارتقا تا iOS 13.1 را داشته و ویژگی های جذابی دارد به علاوه حاکی از وجود یک رابط کاربری قوی می باشد.
  • توجه فرمایید که وب سایت mobile.ir تنها ارائه کننده اطلاعات وارد شده توسط فروشندگان می‌باشد و هیچ مسئولیتی در قبال صحت ادعای ایشان و کیفیت اجناس فروخته شده متوجه این سایت نیست.
  • من شیشه مات پشتش رو خیلی دوست دارم و در مقایسه با فبلت های براق و لکه دار مانند سامسونگ Galaxy note 10 و هوآوی P30 pro، طراوت و حس بیشتری داره.
  • برای دوربین سلفی ایفون یازده یک لنز 12 مگاپیکسل در نظر گرفته شده که سلفی های با کیفیتی را می توانید با آن به ثبت برسانید.