قیمت آیفون 14 پرو مکس حافظه 256 گیگ iPhone 14 Pro Max 256GB آترین کالا

در این حالت رفرش ریت نمایشگر گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس به 1 هرتز می‌رسد که باعث می‌شود در مصرف انرژی هم تا اندازه‌ی زیادی صرفه جویی شود. دوربین اصلی جدید یک آرایه سه لنز یاست که تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی را از طریق دوربین اصلی اثبت می‌کند. این سنسور که شباهت زیادی به GM2 سامسونگ دارد، دارای آرایه چهار پیکسلی است و در کل ۶۵ درصد بزرگتر از آیفون ۱۳ پرو است. این دوربین قادر به تطبیق با عکسی است که گرفته می‌شود و دارای تثبیت‌کننده اپتیکال تغییر سنسور نسل دوم است. ضبط فیلم در حالت سینمایی از دیگر قابلیت های کارآمد در موبایل ایفون 14 پرو مکس 256 است. اگر با فیلمسازی آشنا باشید، فیلمسازان در صحنه های مختلف از تکنیکی به نام Rack Focus به معنی تغییر تمرکز از موضوعی به موضوع دیگر استفاده می کنند که این تکنیک در جهت هدایت توجه بینندگان با استفاده از دوربین های حرفه ای انجام می گیرد.

  • مگر چند نفر از شما تلویزیون 8K در خانه دارید؟ به طور کلی، سیستم دوربین اپل و قابلیت‌های ضبط تصویر همچنان در سطح بالایی قرار دارند.
  • آیفون 14 پرو مانند آیفون 14 و برخلاف مدل آیفون ۱۴ پلاس، از تاریخ 25 شهریور روانه بازار می‌شود و پیش فروش آن از جمعه همین هفته یعنی 18 شهریور آغاز خواهد شد.
  • دوربین اصلی آن می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ ۲۴، ۲۵، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و تصاویر HDR و پانوراما به ثبت برساند.
  • با دو هسته با کارایی بالا و چهار هسته با کارایی بالا، CPU 6 هسته ای جدید تا 40 درصد سریعتر از رقبا است و به راحتی از عهده کارهای سخت بر می آید.
  • نوآوری‌های صفحه نمایش، سخت افزار و دوربین، خرید آیفون 14 پرو مکس اپل برای طرفداران گوشی‌های رده‌بالا واجب می‌کند.

پنل پشتی تقریبا دست نخورده است، اما در پنل جلو می‌توان به کمتر شدن حاشیه اطراف صفحه نمایش اشاره کرد و همچنین دیگر خبری از ناچ نیست و حفره‌ای جایگزین آن شده است. گرافیک و امکاناتی که شرکت اپل برای ایجاد قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برای گوشی های خود در نظر می گیرد هنوز برای کارشناسان مشخص نبوده و با رونمایی گوشی ها نمایان می شود. این گجت های دوست داشتنی و گرانقیمت قبل از رونمایی نیز مورد توجه طرفداران و کارشناسان قرار دارند و به همین جهت گمانه زنی ها و حدس های مختلفی درباره آنها زده می شود. یکی از گوشی های اپل که قبل از ورود به بازار در معرض شایعات و حدس های گوناگونی قرار دارد آیفون 14 پرو مکس است.

ابعاد ایفون ۱۴پرو 147.5 × 71.5 × 7.9 میلی متر و وزن آن تقریباً 206 گرم است. دارای یک صفحه قفل بازسازی‌شده به همراه ویژگی‌های ارتباطی، اشتراک‌گذاری و هوشمندی جدید است که در مجموع نحوه تجربه کاربران از آیفون را تغییر می‌دهند. سری آیفون 14 همچنین SOS اضطراری را از طریق ماهواره معرفی می‌کند، که اجزای سفارشی 9to5mac عمیقاً یکپارچه‌شده با نرم‌افزار را ترکیب می‌کند. اپل وعده طول عمر باتری برای یک روز کامل را می‌دهد اما اطلاعاتی در مورد اندازه و ظرفیت باتری و سرعت شارژ منتشر نکرده است. اپل اصولا درگاه کارت حافظه برای محصولات خود در نظر نمی‌گیرد و به همین علت بهتر است حافظه ذخیره‌سازی مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

نگاه اجمالی به آیفون 14 پرو – iPhone 14 Pro

سیستم دوربین حرفه‌ای iphone 14 pro و iphone 14 pro max، مرزهای ممکن را در یک گوشی هوشمند جابجا می‌کند و به هر کاربر – معمولی یا حرفه‌ای – این امکان را می‌دهد تا بهترین عکس‌ها و ویدیوها را ثبت کند. اپل در مراسم رسمی خود به نام «Far Out»، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را به طور رسمی معرفی کرد و قیمت‌های آن‌ها را نیز ارائه داد. شاید بزرگ‌ترین سورپرایز این رویداد این باشد که اپل قصد دارد قیمت آیفون 14 پرو را بدون تغییر نگه دارد. به این ترتیب قیمت آیفون 14 پرو 999 دلار و آيفون 14 پرو مکس برابر 1099 دلار خواهد بود. حالت اکشن یا Action Mode و موتور فوتونیک به کار رفته در آیفون 14، در آیفون 14 پرو و پرو مکس نیز وجود دارد و هم چنین در این مدل‌ها اپل در حال به روز رسانی حالت سینمایی است تا در کیفیت 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه کار کند.

هرچند کارشناسان این کمپانی آمریکایی با کوچک کردن ناچ در پرچمدار سال 2021، حسن نیت خود و توجه به نظر کاربران را نشان داده بودند، اما بازهم از اپل بیشتر انتظار می‌رفت که تغییرات بیشتری را برای حذف ناچ مستطیلی انجام دهد. ایفون ۱۴پرومکس به کلی ناچ را حذف کرده و از حالت هول-پانچ بیضی شکل استفاده کرده که به اصطلاح ناچ جزیره‌ای هم خوانده می‌شود. اپل دوربین سلفی دوگانه را برای سری گوشی های آیفون 14 پرو مکس 256 در نظر گرفته است.

قابلیت ها