قیمت گوشی موبایل 18 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | 9to5mac Farsi

مناسب‌‌ترین قیمت‌های گوشی موبایل در سایت کالاتیک قابل‌مشاهده هستند البته این بستگی به برند و مدل انتخابی شما هم دارد. شما می‌توانید از سایت کالاتیک به‌عنوان مرجع قیمت‌های به‌روز گوشی موبایل استفاده کنید و علاوه بر اینکه می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید می‌توانید مشخصات فنی و نقد و بررسی گوشی را هم مشاهده نمایید. باید نیازهای خود را نسبت به خرید گوشی مشخص کنید، یعنی تعیین کنید که چه انتظاراتی از یک گوشی موبایل دارید. برای مثال آیا به دنبال گزینه ای هستید که توانایی انجام بازی های مختلف و پردازش های سنگین را داشته باشد؟ آیا کیفیت دوربین های گوشی برایتان اهمیت دارد؟ یا تنها قصد خرید گوشی ارزان را دارید که فقط نیازهای روزمره شما مانند تماس های تلفنی و پیام دادن را پاسخگو باشد.

اپل iPhone 13 Pro با حافظهٔ ۲۵۶ گیگابایت

تمامی گوشی های موبایل موجود در سایت کالاتیک دارای گارانتی معتبر می‌باشند. تنها با چند کلیک ساده و رفتن به دسته بندی گوشی های موبایل در فروشگاه اینترنتی مبیت می توانید مدل های روز را مشاهده نمایید و با مقایسه قیمت این گوشی با سایرین، تجربهخرید گوشی موبایلرا با مناسب ترین قیمت داشته باشید. شیائومی از آن دسته برندهایی است که با سیاست ارائه قابلیت های عالی در کنار قیمت مناسب توانسته سهم خوبی از فروش بازار موبایل را در دست بگیرد.

بازار گوشی‌های هوشمند مملو از مدل‌های جدید، ویژگی‌های پیشرفته، دوربین‌های با وضوح بالا و پردازنده‌های قدرتمند است. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود. قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است.

تقریباً به اندازه تعداد انسان‌ها در سیاره ما گوشی موبایل استفاده می‌شود. ما کمتر از قبل گوشی‌های خود را تعویض می‌کنیم، اما همچنان در حال خرید دستگاه‌های جدید با نرخ قابل توجه (و برخی می‌گویند ناپایدار) هستیم. این نکته که سیستم موبایل آیفون در ایران با محدودیت‌هایی همراه است را هم برای انتخاب حتما در نظر بگیرید. بنابراین، منطقی است که گوشی‌هایی که رم بالاتری دارند، سریع‌تر خواهند بود و آن‌هایی که رام بالاتری دارند، فضای ذخیره‌سازی بیشتری خواهند داشت. اگر به صورت حرفه‌ای از گوشی موبایل برای انجام کارهای سنگین استفاده می‌کنید، خرید مدل‌های پرچمدار ضروری است.

http://1gamer.ir

حتی کارهای روزمره مثل پرداخت قبوض، جابجایی پول، درخواست تاکسی و سفارش غذا هم از طریق گوشی هوشمند انجام می‌شود. اما با توجه به این‌که در سال‌های اخیر، قیمت گوشی موبایل افزایش چشمگیری داشته و دیگر نمی‌توان بهترین گوشی را به‌راحتی تهیه کرد، باید به سراغ مقایسه گوشی بروید و مدلی مناسب با بودجه خود را تهیه کنید. به همین دلیل، دسترسی به فضایی برای مشاهده عکس گوشی ، مقایسه مشخصات فنی گوشی‌ ها، مشاهده قیمت انواع گوشی و همچنین پیدا کردن ارزان ترین قیمت گوشی برای مدل موردنظرتان و در نهایت، خرید گوشی اهمیت زیادی پیدا کرده است. عوامل زیادی هستند که بر قیمت گوشی اپلتأثیر می‌گذارند، برخی از این عوامل شرایط تحریم‌ها و نوسانات قیمت ارز است.

  • لیست قیمت این گوشی ها با کمک و همکاری فروشگاه های منتخب بازار تهیه شده است.
  • گوشی‌های رجیستر نشده به صورت پیش‌فرض امکان استفاده از شبکه مخابراتی کشور را ندارند ولی در شرایط خاص با پرداخت هزینه گمرک و دیگر موارد امکان استفاده از محصول وجود خواهد داشت.
  • گلکسی A04 که یکی از ارزان‌ترین مدل‌های سامسونگ است، حداقل سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و قیمت گلکسی S22 Ultra با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت به حدو ۴۶ میلیون تومان رسیده است.
  • هنگام خرید گوشی سوالی که باید از خود بپرسید این است که از گوشی خود چه انتظاراتی دارید؟ شناخت صحیح نیاز از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری می‌کند.
  • با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید.

عرضه‌ی محصول در سری مذکور همچنان ادامه دارد و برخی گوشی های جدید سامسونگ در این سری اقتصادی به فناوری 5G نیز مجهز شده‌اند. امکانات و قابلیت‌های زیادی که گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهند تقریباً بیشتر مردم را ترغیب به خرید می‌کند. وقتی گوشی موبایل خود را در دست می‌گیرید تقریباً می‌توانید تمام‌کارهای روزمره خود را انجام دهید هرچه قطعات و قابلیت‌های گوشی مثل دوربین گوشی، پردازنده گوشی، صفحه نمایش و … امروزه گوشی های موبایل چه گوشی پرچم‌دار، گوشی میان‌رده و چه اقتصادی سعی کردند تا قابلیت‌های نزدیک به هم داشته باشند و به همین دلیل رقابت تنگاتنگی با هم دارند همین موضوع سبب انتخاب سخت‌تری برای کاربران شده است. برای اطلاع بیشتر درباره قیمت گوشی‌های هوشمند می‌توانید به صورت آنلاین لیست قیمت گوشی و همچنین مشخصات فنی آن‌ها را در سایت کالاتیک مشاهده کنید. کالاتیک سعی کرده است تا به صورت روزانه لیست قیمت گوشی‌های خود را بروز کند تا کاربران مشکلی در استعلام قیمت و خرید گوشی نداشته باشند و یکی از مراجع قیمت گوشی موبایل باشد.

خرید اینترنتی موبایل بصورت ایمن همواره مورد تاکید فروشگاه اینترنتی دارسو بوده و این اصل در سیستم پرداخت دارسو لحاظ شده است. پرداخت هزینه سفارش گوشی هوشمند شما از دارسو از طریق درگاه امن شاپرک بانک مرکزی انجام می شود تا خیال شما بابت کارهای مالی راحت باشد. اکنون با رشد تکنولوژی شما می توانید گوشی هوشمند 5G با قیمت مناسب را تهیه کنید. حتی گوشی موبایل با قیمت ارزان هم تولید شده و در بازار وجود دارد و می توانید انواع مجله خبری محصولات اپل را در دارسو مشاهده بفرمایید. آیفون های اپل از نظر کیفیت دوربین و همچنین انتخاب برنامه هایی که در اپ استور ارائه می دهند، برتر هستند.

بهترین سایت برای مقایسه کامل مدل های مختلف گوشی چیست؟ و چگونه می‌توان گوشی ها را با هم مقایسه کرد؟

گوشی‌های ارزان قیمت زیادی برای کسانی‌که از تلفن خود انتظارات حداقلی دارند تولید می‌شود تا نیاز آن‌ها را پاسخگو باشد. در رده بعدی گوشی‌های میان‌رده هستند که با پردازنده‌های Snapdragon 730 یا Snapdragon 730G، MediaTek Helio G90 و انواع پردازنده‌های دیگر به بازار عرضه شده‌اند. سرعت گوشی، قدرت پردازش تصاویر و عملکرد روان و راحت گوشی موبایل همه و همه به این قسمت بستگی دارد. برای پرچم‌دارها از 128GB الی 512GB موجود است که حداقل میزان حافظه به اندازه 128GB می‌تواند به شما فضای بسیار خوب و مناسبی برای ذخیره انواع اطلاعات بدهد. در این بین برخی از برندها مثل اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و نوکیا شناخته شده تر هستند اما برندهای دیگری نیز در این حوزه فعالیت می‌کنند. در اولین قدم نیازهای خود را کاملا مشخص کنید تا با توجه به قیمت‌های موبایل و بودجه خود، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و سردرگم نشوید.

سامسونگ Galaxy A5 Duos با حافظهٔ ۱۶ گیگابایت