قیمت گوشی های آیفون چقدر است؟ 9to5mac Farsi

هیچ خبری در مورد اینکه بازارهای دیگر Desire 20 Plus را دریافت می کنند وجود ندارد. گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین انتظار میرود که قیمت بالایی داشته باشند اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هیچ گرانی به دلیل نیست. آنر همچنین انواع کالاهای دیجیتال را تولید میکند. همچنین میتوانید اطلاعات خود را با ما و سایر خوانندگان فانیبو در میان بگذارید. اگر قصد خرید گوشی هواوی را دارید با خواندن فهرست بهترین گوشیهای هواوی در این مطلب میتوانید انتخاب درستی داشته باشید. به همین دلیل انواع سریهای گوشی شیائومی ایجاد شده و توسعه یافتهاند که اگر قصد خرید آنلاین گوشی شیائومی را دارید، بهتر است بهاختصار با هر کدام آشنا شده و سپس با توجه به نیاز و بودجه خود، مناسبترین مدل را انتخاب کنید.

اخیرا شرکتهایی مانند فولکس واگن و جنرال موتور، خودروهای الکتریکی مخصوص به خودشان را به دنیا معرفی کردهاند، در حالی که ولوو قول داده بود تمامی محصولاتش تا سال 2019، مجهز به یک موتور الکتریکی باشند. اکتبر سال 2014 میلادی، حامل چالشی بزرگ برای شیائومی بود. شاید در آن زمان (مشابه وضعیت گوشی شیائومی در سال های اخیر) تنها عدهی معدودی متوجه می شدند که در حال دیدن آینده بازار موبایل هستند. در همان زمان و در عین ناباوری بسیاری، صاحب نظران و ناظران بازار غربی بر این باور بودند که برندهایی که در بالاتر نام آنها رفت، به زودی از صحنه محو خواهند شد. بهترین دوربین گوشی هوشمندی که تا به حال طراحی شده، بر روی این گوشی قرار دارد و بهترین دوربین هوشمند از همه جهات است. انتقادات دیگری که نسبت به تکنولوژی وجود دارد مربوط به این موضوع است که ممکن بوده تکنولوژی از ارتباطات انسانی بکاهد و انسان هر چه بیشتر به نیروی تکنولوژی تکیه کند و جامعه به یک جامعه سرد تبدیل شود. همچنین، دیگر دلیلی که گوشیهای رام گلوبال را در مقایسه با رام چین در ارجعیت قرار میدهد این است که ممکن است این گوشیها در ارائه برخی از لوازم همراه گوشی در جعبه آن، همچون آداپتور شارژ و یا هندزفری نسبت به پک مختص به رام چین برتری داشته باشند.

صفحهنمایش بسیار باکیفیت که توانایی ارائه نرخ بهروزرسانی ۹۰ هرتز را هم دارد. وجود دو سنسور با دقت 13 و 2 مگاپیکسل، امکان ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار زیاد را فراهم کردهاند؛ همچنین دوربین سلفی در وای 7 پرایم 2019 به سنسور 16 مگاپیکسل مجهز شده است که توانایی رقابت با بسیاری از محصولات موجود در بازار را دارد. البته شیائومی تنها به گوشیها محدود نماند و چندین محصول دیگر نیز به بازار ارائه کرده است. هواوی به عنوان شرکتی که متعلق به کارمندان خود است، بواسطه اتحادیه سرمایهگذاری و هلدینگ با مسئولیت محدود خود و با اجرای طرح سهامداری کارمندان، در حدود ۹۶۷۶۸ کارمند سهامدار را شامل میشود. در صورتی که قصد شما مبنی بر خرید گوشی محدود به برند هواوی نباشد هم میتوانید از راهنمای خرید گوشی موبایل ما استفاده کنید.

اگر به تازگی قصد خرید گوشی داشته باشید، یکی از مهمترین گزینههایی که دائما به شما پیشنهاد خواهد شد، برند شیائومی است. با این وجود، این گوشی ها به ندرت به ایران می رسیدند. در بازار موبایل ایران همچون بازار جهانی، در سالهای اخیر خرید گوشی شیائومی توسط کاربران رونق بسیاری داشتهاست. استفاده از لنزهایی با رزولوشن و مشخصات دیوانه وار نیز تبی بود که گوشی شیائومی وارد بازار کرد. نخستین روزهایی که نام گوشی شیائومی در ایران در افواه شروع به زمزمه شدن نمود، حدود سال ۲۰۱۵ میلادی بود. بهصورت کلی تمام گوشیهای این کمپانی که تحت نام Mi عرضه میشوند، با بهترین پردازندههای گوشیهای پرچمدار و بهترین دوربینها ساخته میشوند. به همین خاطر این کمپانی میتواند قیمتهای خود را ثابت نگهداشته و همچنان میزان رضایت کاربران خود را نسبت به محصولاتش افزایش دهد.

چون در این زمینه برندهایی مثل میزو یا نوبیا هم دستاوردهای بزرگی داشته و خلاقیت های حیرت انگیزی را از خود نشان داده اند. این گوشی را میتوان رقیب پرچمدارانی همچون Galaxy S21 Ultra و یا iPhone 13 Pro Max دانست، چراکه در تمام زمینهها قابلیت رقابت با این دو گوشی را دارد. صفحهنمایشی که در هر اینچ توانایی نمایش ۲۹۵ پیکسل را دارد. هوآوی محصولات خود را در سری های مختلفی عرضه میکند که هر یک ویژگیهای خاصی را ارائه میدهند. گوشی های هوشمند تولیدی شرکت اپل، جزو محصولات لوکس و رده بالای بازار هستند که آیفون ( iPhone ) نام دارند و از سخت افزار قوی و مشخصات عالی بهره می برند و همگی به سیستم عامل اختصاصی این شرکت یعنی iOS مجهز هستند که امکانات و قابلیت های مختلف و متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهند. اینگونه هر سال چندین گوشی جدید با کاربردهای متنوع را به بازار عرضه میکند، اما هزینههای گزاف تحقیقات و بازاریابی را که سایر کمپانیها با آن روبهرو هستند؛ متحمل نمیشود. به این دلیل گوشی شیائومی نسبت به تمام کمپانیها بزرگ، فروش بسیار بیشتری را ثبت کرد و توانست رقبای بزرگ خود را نیز شکست دهد. اما آغاز به کار شرکت اپل برای تولید گوشی های هوشمند در سال ۲۰۰۷ بود.

در این مطلب قصد داریم همه این موارد را در رابطه با گوشی شیائومی و مدلهای مختلف آن، با هم بررسی کنیم. همچنین اگر به دنبال یک گوشی کوچک و سبک هستید، ما همچنان مدل A22 را پیشنهاد می کنیم. البته نباید فراموش کنیم که به لطف حضور این پردازنده، Poco X4 Pro 5G توانایی پشتیبانی از شبکههای اینترنتی پرسرعت نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد. در بخش مشخصات سختافزاری هم شاهد حضور پردازنده میانرده، اما قدرتمند اسنپدراگون 680 4G شرکت کوالکام هستیم که در اجرای بازی توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد. البته بجز این این سری، در سایر مدلهای این برند نیز میتوان گوشیهایی با پردازنده گرافیکی و حافظه خیلی خوب یافت که برای انواع بازیها مناسب باشد. شیائومی Redmi Note 11 به عنوان یکی از گوشیهای هوشمند میانرده بسیار باکیفیت این شرکت شناخته میشود که به لطف بهرهبرداری از مشخصات فنی مناسب، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را در جایگاه یک گوشی هوشمند میانرده دارد. کیفیت موبایل شیائومی در حد رقبای بزرگی مانند سامسونگ است و کیفیت بسیار خوب آن باعث شده که کاربران از داشتن ابزار فوقالعاده با یک قیمت بسیار مناسب بهره ببرند. خرید گوشی شیائومی با گارانتی و قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر کمپانیها، باعث شده کاربران زیادی برند گوشی خود را تغییر داده و به شیائومی رو بیاورند.

باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلیآمپرساعت هم سبب شده تا به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید (زمان آماده بهکار) دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه کند. در گوشیهای هوشمند، باتری با ظرفیت کمتر از 3000 mAh تقریباً ناکارآمد است. البته وجود صفحه نمایشهای OLED با کیفیت و مجهز به نرخ بهروز رسانی 90 یا 120 هرتزی از دیگر ویژگیهای کاربردی گوشیهای سری Redmi در مقابل سایر گوشیها از دیگر برند ها است.سری Poco، گوشیهای موبایل با کیفیت و میانردهای هستند که در عین ارائه قیمتهای بسیار مناسب، یک گوشی گیمینگ پر قدرت را در اختیار شما قرار میدهند. البته برخی از مدلهای این برند که در ردههای پایینتر قرار گرفته و به این فناوری مجهز نیستند، شاید به بررسی بیشتری نیاز داشته باشند، اما به صورت کلی میتوان کیفیت صفحه نمایش این گوشیها را نسبت به قیمت آنها تحسین کرد. گوشیهای موبایل شیائومی بهطور کلی در دو نسخه چین و گلوبال تولید میشوند.

دوربینهای فوقالعاده این گوشی در زمینه تصویربرداری و زوم فضایی 120 برابری حتی از رقیب سرسختی همچون S21 Ultra در تستهای انجام شده، پیشی گرفته و توانسته رضایتمندی بسیاری از کاربران را بههمراه داشته باشد.گوشیهای موبایل شیائومی در دو نسخه رام گلوبال و چین عرضه میشوند که رام چین مختص به کشور چین و رام گلوبال برای عرضه جهانی است. بهعنوان مثال در حال حاضر گوشی موبایل شیائومی Poco F3 5G یک گوشی موبایل هوشمند تمام عیار است که میتوان بهطور قطع آنرا یک قاتل پرچمدار برای رقبایی همچون شرکت سامسونگ و گوشیهایی نظیر سری S20 یا سری S21 این شرکت دانست. بخشهای مختلفی از آسیا و اروپا که سالها برای کمپانیهای بزرگ اهمیت چندانی نداشتند و تنها پس از ظهور رقبایی چون شیائومی، کمپانیهای بزرگی مثل سامسونگ با عرضه گوشیهای میانرده تلاش کردند تا بتوانند این بازارها را نیز به خود اختصاص دهند که البته هنوز نتوانستند به میزان موفقیت شیائومی دست پیدا کنند. قیمت گوشی موبایل شیائومی در مقایسه با رقبایی همچون سامسونگ و اپل بسیار بهصرفه است. بهنحوی که شاهد این هستیم که گوشیهای شیائومی با وجود ارائه طراحی بسیار با کیفیت؛ تفاوت قیمت 5 میلیون تومانی یا حتی بیشتر در تمامی سریهای گوشیهای خود در مقایسه با دیگر رقبا دارند.

کمپانی شیائومی محصولات خود را تنها کمی بیشتر از مواد اولیه ساخت گوشیها یا محصولات قیمتگذاری میکند به این معنی که این کمپانی سود کمی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است و بهکارگیری این استراتژی باعث شده که تفاوت قیمتهای بسیار زیادی بین شیائومی با دیگر برندها وجود داشته باشد. قیمت گوشیهای شیائومی (و در واقع تمام محصولات این کمپانی) بسیار مناسب است و حاشیه سود بسیار پایینی دارند. در سری Mi با زیرمجموعههایی همچون Pro ،Ultra و Lite روبهرو میشویم که هرکدام مشخصات اختصاصی خود را دارند. در این سری تنوع بسیار بالایی را شاهد هستیم و این اطمینان وجود دارد که کاربران گوشی مورد علاقه خود را میتوانند از این سری بهراحتی خریداری کنند. شیائومی میکس فولد 2 چه شباهتها و تفاوتهایی با گلکسی زد فولد 4، اوپو فایند N و هواوی میت ایکس اس 2 دارد؟ فروش اقساطی موبایل شیائومی شامل چه محصولاتی می­باشد؟ در عینحال باتریهای قدرتمند و با قدرت شارژ فوق سریع را میتوان در گوشیهای پرچمدار شیائومی از سری Mi دید که این ویژگی اغلب در گوشیهای رقیب کمتر بهچشم میخورد.دیگر سری گوشیهای شیائومی شامل گوشیهای Redmi هستند که میانرده های اقتصادی و نسبتا قدرتمند شیائومی را تشکیل میدهند.

یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور هشت مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور با رزولوشن دو مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسورهای دوربین چهارگانه Redmi Note 11 را تشکیل میدهد. در قسمت پشتی یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور هشت مگاپیکسلی از نوع فوق عریض (ultrawide) و سنسور دو مگاپیکسل ماکرو، سنسورهای دوربین سهگانه Poco X4 Pro 5G را تشکیل میدهند. بریدگی دایرهای شکل تاچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحهنمایش هم سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل را در خود جای داده است. در قسمت پشتی هم چهار سنسور دوربین برای این گوشی هوشمند میانرده در نظر گرفته شده است. قابلیت عکس برداری HDR هم در وجود این گوشی استفاده شده است.فیلم برداری خوبی این دوربین ها انجام می دهند یکی از این کیفیت ها که اصلی ترین کیفیت هم است کیفیت 4K است که با سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می شود. این گوشی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، ۶۰ فریم در ثانیه، ۱۲۰ فریم در ثانیه و ۲۴۰ فریم در ثانیه را دارد. شارژر قدرتمند با توان ۳۳ وات مجهز به تکنولوژی شارژ سریع هم توانایی شارژ صفر تا صد درصدی باتری این گوشی را در مدت زمان ۶۰ دقیقه را دارد.

در صورتی که دوست دارید بزرگترین گوشی اپل را داشته باشید و ترجیح میدهید گوشی هوشمندتان بهترین امکانات را داشته باشید این محصول بهترین گزینه برای شما خواهد بود. جدیدترین گوشی سامسونگ چه چیزی است؟ Phone 13 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی اپل در بخش تلفن همراه است؛ آیفون 13 همراه با سایر مدلهای سری 14 در سپتامبر 2021 معرفی و در تاریخ 24 سپتامبر 2021 به بازار عرضه شده است. اولین گوشی این سری در سال 2018 و با نام F1 معرفی شد و تا امروز انواع مختلفی از این سری به بازار ارائه شده است که Poco X3 Pro یکی از جدیدترین مدلهای گوشی شیائومی در این سری است. شیائومی برای این کار گوشیهای فعلی را با تغییرات و بهروزرسانیهای مختلف به بازار معرفی میکند. در عوض با تمرکز بر محصولات فعلی و ارائه آنها در بازار به شکل طولانیتر نسبت به سایر رقبا، کاربران خود به مدت طولانیتری حفظ میکند. Mi 1 با قیمت خیلی مناسبی تنها در بازار چین ارائه شد و کمی بعد و با مشاهده موفقیتهای چشمگیر چند گوشی پس از آن، انواع گوشی شیائومی ساخته و در سرتاسر دنیا به فروش رسید. جالبه بدونید که در سال 2000 یکی از اولین گوشی های لمسی دنیا توسط HTC ساخته شد .

کاربران عزیز سایت هدیش نیز می توانند گوشیهای متنوع شیائومی در سریهای مختلف را مطابق با سلیقه خود با گارانتیهای معتبر شرکتی به همراه قیمتهای فوقالعاده از طریق سایت فروشگاه خریداری نمایند و از خرید اینترنتی گوشی Xiaomi مد نظر خود لذت ببرند.با وجود سالها تجربه در امر فروش کالاهای با کیفیت و دارای ضمانت، شما عزیزان میتوانید از اصالت کالا ها و همچنین دریافت آنها در سریعترین زمان ممکن اطمینان حاصل فرمایید.در عینحال، امکان خرید گوشی موبایل شیائومی بهصورت حضوری از فروشگاه موبایل هدیش در کنار خرید اینترنتی گوشی Xiaomi نیز برای شما عزیزان امکان پذیر است. کالاهای تولیدی اولیه این برند شامل محصولات متنوعی همچون USB، مودم بیسیم، ترمینالهای بیسیم و… اغلب فروشگاههای اینترنتی موبایل شیائومی تمام این محصولات را به کاربر عرضه میکنند و میتوانید براحتی برای خرید گوشی Xiaomi اقدام کنید. این گوشی دارای نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی است که از وسط تا میشود و میتوانید گوشی را به صورت تا شده در داخل جیب خودتان بگذارید. اگر میخواهید گوشی سامسونگ بخرید میتوانید مطمئن باشید به اندروید بعدی اپدیت خواهید شد و به روز رسانی رابط کاربری ONE UI و اپدیتهای امنیتی را برای چند سال خواهید گرفت.

این مهم، اولین قدم در اطلاعرسانی و تجاری­سازی دستاوردهای پژوهشی است. این مدل تنها اندکی از آیفون 13 مینی کوچکتر است و در ساخت آن از پردازنده A14 استفاده شده است. داشتن قابلیتهای مختلف مثل دوربینهای خیلی خوب، پردازنده عالی و قدرت باتری مناسب، همه میتوانند برای کاربران عادی انواع گوشی شیائومی بسیار مناسب باشند. علاوه بر این رزولوشن نمایشگر این گوشی نسبت به گوشی قدیمیتر یعنی گلکسی نوت 9 با افت کیفیت مواجه شده است. در ماه مارس سال ۲۰۰۳ شرکت هوآوی طی یک سرمایهگذاری مشترک با شرکت ۳کام که یک شرکت آمریکایی در زمینه ارتباطات و شبکه بود، تمرکز خود را بر تحقیق و توسعه و تولید و فروش محصولات شبکه داده متمرکز کردند. در 22 مارس سال 2017، شیائومی برنامه ریزی برای ایجاد یک واحد تولیدی دوم در هند را اعلام کرد.

باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلیآمپرساعت در کنار شارژر ۶۷ وات مجهز به تکنولوژی شارژ سریع (توانایی شارژ صفر تا صد درصدی در مدت زمان ۴۱ دقیقه) از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میانرده سایت 9to5mac است. در نهایت آيفون ۱۳ پرومکس با بدنه استیل، باتری با ظرفیت بالا، نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی، دوربین سهگانه و رم با ظرفیت بالا، کاملترین آیفون تولید شده توسط اپل به حساب میآید. آیفون 8 پلاس، اولین گوشی ساخت این شرکت بود که از 3 گیگابایت رم بهره میبرد. برند چینی که در آن نمایشگاه اولین گوشیهای خود را عرضه کرده بود، هوآوی بود. شیائومی برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در چین استارت طراحی و تولید اولین گوشی هوشمند را زد و در همین مدت کوتاه توانسته است برای خود در میدان رقابت با برندهای معروف جایگاهی ویژهای در زمینه ساخت گوشی هوشمند کسب کند و در حقیقت امروزه گوشیهای شیائومی در بین ده کمپانی برتر دنیا قرار دارند. این برند توانسته در زمان کوتاهی بازارهای مختلف جهانی را تحت سلطه خود درآورد و گوشی شیائومی را به یکی از پرطرفدارترین گوشیها در بین مردم دنیا تبدیل کند.

دیگر کشورهای اروپایی هم همچنان در دسته بهترینها هستند و اغلب در میان ۲۰ کشور اول این فهرست قرار دارند. تا سالهای اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشورهای همجوار آسیایی خود صادر میکرد و وارد بازار جهانی نشده بود. این شرکت گذشته از تولید و فروش محصولات متنوعی از جمله گوشی­های تلفن هوشمند، برنامه های موبایل، لپ تاپ ها و لوازم الکترونیکی مصرفی، بر روی تولید اینگونه محصولات در کشورهای دیگر سرمایه گذاری می­کند. من ماهیانه چند میلیون تومان برای یادگیری خودم همسرم و همکارانم سرمایه گذاری میکنم و در کارگاهها و دورهها و سمینارهای معتبر دنیا شرکت میکنم. این صفحهنمایش با توجه به توانایی نمایش ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ و نرخ بهروزرسانی ۱۲۰ هرتز، عملکرد بسیار خوب و باکیفیتی را بهشما ارائه میکند.