لامپ های مدولار Nanoleaf Ultra Black HomeKit – کاربردی

[ad_1]

Nanoleaf در تابستان امسال دهمین سالگرد خود را جشن گرفت و برای جشن گرفتن این دستاورد، این شرکت نسخه محدود جدیدی از چراغ‌های مدولار HomeKit Shapes Triangles خود را منتشر کرد. در اینجا نگاه عملی ما به مثلث های جدید Nanoleaf Ultra Black است.

Nanoleaf نسخه محدود Ultra Black Triangles را صبح امروز در یک بیانیه مطبوعاتی معرفی کرد:

با روکش مشکی 360 درجه که قبلاً دیده نشده بود، مثلث های جدید Shapes Ultra Black طراحی جسورانه ای را ارائه می دهد که با نورپردازی پر جنب و جوش RGB که متحرک و الهام گرفته از تقاضای عظیم جامعه Nanoleaf است، همراه شده است. وقتی خاموش می شود، پانل های مشکی یک اثر هنری هندسی براق هستند. آن‌ها را روشن کنید تا هزاران صحنه نورپردازی پویا را تجربه کنید، مانند «آتش بازی» و «یادداشت‌های مخطط» مورد علاقه جامعه با انیمیشن‌های کروماتیکشان که با کنتراست بالای طراحی تمام مشکی بهبود یافته است.

این اشکال مثلثی با نسخه محدود پس از انتشار پوشش‌های پوستی مشکی مات Nanoleaf برای چراغ‌های مدولار HomeKit Lines خود در آوریل گذشته به دست آمد.

مشخصات مثلث Nanoleaf Ultra Black Shapes

  • روکش مشکی مات
  • پشتیبانی از HomeKit، Google Assistant، Alexa، IFTTT و SmartThings – بدون نیاز به هاب/پل
  • عملکردهای همگام‌سازی/بصری‌سازی موسیقی، انعکاس صفحه و عملکردهای لمسی
  • طراحی مدولار با نصب و پیکربندی آسان
  • مثلث 7.75 در 9 اینچ
  • قیمت: 219.99 دلار برای کیت هوشمند 9 پنل
    • 69.99 دلار برای بسته الحاقی 3 پنل

با مثلث های شکل فوق مشکی نانو برگ تمرین کنید

پیاده سازی

درست مانند شکل‌های مثلث استاندارد Nanoleaf، مثلث‌های Ultra Black نسخه محدود بسیار آسان تنظیم می‌شوند.

هر پانل دارای 6 نقطه اتصال برای اتصال محکم و محکم شدن به هم است. خود سیستم نصب به خوبی طراحی شده است و از چسب 3M Command استفاده می کند که استفاده از آن آسان است و همچنین بدون آسیب رساندن به رنگ و غیره با کشش از دیوار جدا می شود.

برای ارائه یک طرح، می‌توانید آن‌ها را روی میز/پیش‌خوان یا روی زمینتان بچینید، اگر می‌خواهید قبل از انجام طرح‌بندی با ایده‌ها بازی کنید. اگر اشتباه کردید و باید دوباره امتحان کنید، می‌توانید به راحتی چسب را از روی پانل جدا کنید (به آرامی و محکم بکشید)، اما این ایده‌آل است که چسب‌های اضافی را که برای تغییرات بعدی دریافت می‌کنید به جای تنظیم اولیه ذخیره کنید.

راه اندازی چراغ های نانولیف مشکی HomeKit

Nanoleaf همچنین حاوی الگوهای الهام‌بخش در جعبه و همچنین کدهای QR است تا برای دریافت ایده‌های بیشتر به وب‌سایت خود مراجعه کنید.

پس از نصب Triangles، راه اندازی HomeKit سریع و آسان است. می توانید این کار را از طریق اپلیکیشن Home یا با اپلیکیشن Nanoleaf انجام دهید.

برای نگاهی عمیق به راه‌اندازی، کنترل، و شروع به کار با چراغ‌های Nanoleaf Shapes HomeKit، بررسی اصلی من را بررسی کنید زیرا Ultra Blacks همان منهای ظاهر واضح و جدید است.

مثلث های فوق سیاه شکل در حال استفاده

وقتی Nanoleaf کاورهای مشکی مات چراغ‌های Lines HomeKit خود را منتشر کرد بسیار هیجان‌زده شدم و از اینکه می‌توانم مثلث‌های Ultra Black را آزمایش کنم بسیار هیجان‌زده بودم.

Nanoleaf به نوعی متوجه شده است که چگونه می‌تواند رنگ مشکی مات را هنگامی که چراغ‌ها خاموش هستند و نور RGB وقتی روشن هستند عالی به نظر برسد.

من کنتراست Ultra Black را دوست دارم و Nanoleaf به سراغ اشکال نسخه محدود با تمام لوازم جانبی مشکی – قطعات اتصال، کنترلر و منبع تغذیه/سیم برق رفت.

وقتی خاموش می‌شوند، در پیکربندی «راکت» من چگونه به نظر می‌رسند:

HomeKit مشکی نانو برگ خاموش می شود

همانطور که قبلاً با بررسی قبلی Shapes به اشتراک گذاشتم، عکاسی از پانل های نور LED دشوار است.

به طور خاص، متوجه نقاط روشنی می شوید که در آن LED ها با رنگ های خاصی قرار می گیرند. این در عکس های زیر بیشتر از زندگی واقعی به نظر می رسد. در اینجا یک پیش نمایش از Ultra Black هنگام استفاده از Music Visualizer آمده است:

و در اینجا شب و روز فوق العاده سیاه هستند:

پوشش فوق مشکی نانو برگ

درست مانند شکل کلاسیک White Triangles Shapes، نسخه محدود Ultra Black یک سیستم پنل نور واقعا سرگرم کننده و کاربردی با سفارشی سازی های فراوان ارائه می دهد.

چه سال‌ها کاربر نانولیف باشید و چه قصد دارید اولین مجموعه چراغ‌های هوشمند خود را دریافت کنید، توصیه این چراغ‌های مدولار تیز آسان است.

نسخه محدود Ultra Black اکنون مستقیماً از Nanoleaf با قیمت 219.99 دلار برای کیت هوشمند 9 پنل در دسترس است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی