مشخصات، قیمت و خرید گوشی آیفون 8 ظرفیت 256 گیگابایت Apple iPhone 8 سایمان دیجیتال

تهران، بلوار میرداماد، مجتمع کامپیوتر پایتخت، طبقه ۱۰، برج B، واحد ۱۰۰۱، فروشگاه اینترنتی آمیتیس. تراشه‌ی موبایل جدید اپل، در مجموع از ۶۴ کیلوبایت حافظه‌ی نهان سطح یک و ۸ مگابایت حافظه‌ی نهان سطح دو بهره می‌برد. بدین ترتیب پردازش‌هایی مانند ارسال پیام و وب‌گردی، سریع‌تر از گذشته و با مصرف انرژی کمتری انجام می‌شوند و به‌ لطف کنترلر عملکرد نسل دومی A11، می‌توان از توان پردازشی هر ۶ هسته به‌صورت هم‌زمان بهره برد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

  • همانند گذشته خبری از جک ۳.۵ میلی متری نیست و اگر قصد استفاده از هندزفری باسیم را داشته باشید باید یک هندزفری جدید خریداری کنید.
  • در جعبه بسته بندی آیفون 8 یک شارژر 5 وات/1 آمپر قرار داده شده است.
  • اگر قبلا با آن کار کرده‌اید و راضی بوده‌اید پیشنهاد ما به شما این است که دوباره از آن استفاده کنید، اما اگر تاکنون از سیستم عامل iOS استفاده نکرده‌اید و اولین بار است که قصد دارید از آن استفاده کنید، شاید اوایل کمی برایتان سخت باشد.
  • در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
  • پیشنهاد می‌کنیم جهت آگاهی از موجود شدن یک کالا در آینده، از گزینه “اطلاع به من” در صفحه هر محصول استفاده نمایید.
در کل صفحه نمایش این گوشی هم امتیاز بالایی رو دریافت میکنه و جزء بهترین های اپل قرار میگیره. IPhone 8 Plus همانند نسل پیشین خود در سایز 5.5 اینچی عرضه شده و این بار با صحفه نمایش Retina HD بهینه شده است تا بهترین نتیجه نور دهی و رنگ را به نمایش بگذارد؛ البته شاید باور نکنید اما کیفیت صفحه نمایش آیفون 8 پلاس به قدری بالاست که تصور می کنید متن یا تصویر را روی یک کاغذ با وضوح بسیار بالا مشاهده می کنید. از قابلیت هایی که به iphone 8 اضافه شده است True-tone برای تنظیم میزان روشنایی نور و رنگ نمایشگر است.

و در پایان خاطر نشان می شویم که شما عزیزان می توانید پس ورود به حساب کاربری خود و انتخاب دکمه نارنجی رنگ “افزودن به سبد خرید” گوشی Apple iPhone 8 را با تضمین رجیستری و بهترین قیمت از گوشی شاپ خریداری نمایید. ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.

گوشی نوکیا C2-01 (اصلی)

اگر با سیستم عامل ios راحت نیستید و دوست ندارید زیاد هزینه کنید می‌توانید به سراغ گوشی‌های ارزانتر اندرویدی بروید. درنهایت باید ذکر کنم که این گوشی یک گوشی خاص برای آدم‌های خاص است. در فروشگاه آریا می‌توانید از بروزترین قیمت گوشی آگاه شوید و همچنین به خرید گوشی موبایل دلخاهتان بپردازید.

اپل مدل مک بوک ایر ۱۳ اینچ مدل MGNA3 سال ۲۰۲۰

همانند نسل‌های گذشته شاهد استفاده بهترین نمایشگر در این گوشی هستیم. درست است نمایشگر همانند نسل گذشته بوده اما آیفون ۸ از ویژگی جدیدی به نام True-Tone بهره می‌برد که تا قبل از این برای آی پد استفاده می‌شد. پردازنده گرافیکی وبلاگ 9to5mac.ir جدید اپل نیز ۳۰ درصد سریعتر شده و ۵۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند. در کنار پردازنده شاهد حافظه رم ۲ گیگابایتی هستیم که به لطف سیستم عامل عالی هیچ مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید.