مفهوم: چگونه Apple Card+ می‌تواند با سایر کارت‌های پریمیوم با مزایا و پاداش‌های انحصاری رقابت کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل همچنین می‌تواند به مشتریان ارسال سریع سفارش‌ها، 5% اضافی را هنگام معامله با یک دستگاه، و یک سال دیگر Apple Care در صورت خرید با Apple Card+، به مشتریان ارائه دهد. از نظر پشتیبانی مشتری، اپل می‌تواند به مشتریان خود با Apple Card+ رزروهای Genius Bar در همان روز ارائه دهد. این یکی از بزرگترین مشکلات در مورد وضعیت فعلی فروشگاه اپل است – تقریبا غیرممکن است که فوراً برای کمک به یک مشکل وارد یک فروشگاه اپل شوید. و با توجه به اینکه مشتریان زیادی با پیکاپ در فروشگاه خرید می‌کنند، ما همچنین می‌خواهیم اپل زمان‌های تحویل اولویت را برای مشتریان Apple Card+ ارائه دهد.

در نهایت، Apple Card+ به اشتراک Apple One نیاز دارد و احتمالاً کاربران را ملزم به رعایت حد اعتبار معین می‌کند. برای اپل منطقی نیست که Apple Card+ و تمام مزایای آن را به همه بدهد.

یکی از ایده های واقعا سرگرم کننده ما، پیشنهادات انحصاری اپلیکیشن iOS است. اپل می‌تواند در مواردی مانند خریدهای درون‌برنامه‌ای، برنامه‌های پولی، و سفارش‌های تخصصی اپلیکیشن فیزیکی، امتیازات ویژه‌ای را به مشتریان Apple Card+ ارائه دهد. اپل در حال حاضر پیشنهادهای ویژه ای را به کاربران اپل کارت که از اپلیکیشن هایی مانند Panera استفاده می کنند ارائه می دهد، بنابراین اغراق نیست.

اولین چیزی که مایلیم برای یک “Apple Card+” ببینیم یک کارت فیزیکی بهبود یافته و رک و پوست کنده تر است. با یک پایان تیره جدید شروع می شود که در صورت تمایل می توانید آن را خاکستری فضایی بنامید. اپل تمایل دارد محصولات گران‌قیمت خود را در رنگ‌های تیره‌تر تولید کند، بنابراین در اینجا یک فرصت طلایی برای خودنمایی است. اپل کارت فعلی فاقد یک ویژگی بزرگ است، و آن ضربه زدن به پرداخت است. شما باید تراشه خود را با کارت فعلی بکشید یا وارد کنید، بنابراین بسیار خوب است که اپل Apple Pay را به کارت بعدی اضافه کند. من دوست دارم بتوانم کارت های بانکی خود را به پایانه ها متصل کنم، درست مانند کاری که با آیفون یا اپل واچ انجام می دهم. منطقی نیست که اپل کارت فاقد چنین ویژگی ساده ای از کارت های اعتباری مدرن باشد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

یکی از بهترین خدمات اپل، اپل کارت است. مطمئناً، ممکن است این کارت اعتباری دیگری باشد که دارای یک برنامه عالی در کیف پول باشد، اما اپل کارت می تواند بسیار بیشتر از این باشد. در حال حاضر، Apple Card پشتیبانی عالی از مشتری، ویژگی‌های امنیتی قدرتمند و یکی از بهترین کارت‌های فیزیکی را ارائه می‌کند. مردم دوست دارند مارک گورمن به بلومبرگ با این حال نمی‌پرسید قدم بعدی اپل کارت چیست؟ ما همین سوال را از خود پرسیدیم، و در اینجا به ایده های ما نگاه می کنیم.

بنابراین این ایده‌های ما برای Apple Card+ است. چه ایده هایی برای بهبود تجربه اپل کارت دارید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

یک افزوده نسبتاً ساده و امیدواریم واضح، یک پنجره بازگشت گسترده برای محصولات است. اپل در حال حاضر دو هفته برای بازگشت یک خرید پیشنهاد می دهد، اما با Apple Card+ اپل می تواند 30 روز کامل را ارائه دهد. پنجره فعلی به سادگی برای اکثر مشتریان بسیار کوتاه است که نمی توانند ایده خوبی از محصولات خاص داشته باشند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

در مرحله بعد مزایای فروشگاه های خرده فروشی اپل است. در حال حاضر، اپل برای محصولات اپل که از طریق اپل استور خریداری شده اند، 3 درصد بازپرداخت نقد ارائه می کند. من فکر می‌کنم که Apple Card+ باید 5% پول نقد ارائه دهد. به هر حال، هر کسی که Apple Card+ داشته باشد، به احتمال زیاد طرفدار اپل است. همچنین می‌خواهم درصد بازپرداخت نقدی عمومی را به سطح استاندارد 3 درصد افزایش دهند.