مهمترین روندهای تکنولوژی و فناوری های نوظهور در سال ۲۰۲۰ 9to5mac Farsi

به علاوه امکان فیلم برداری ۴k با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه امکان پذیر است و با استفاده از این دوربین ها می توانید عکس های و لحظات فوق العاده ای را ثبت کنید و از مرور خاطره ها خود لذت ببرید و یا آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. اما بگذارید دستتان روی دکمه کاهش صدا بماند تا وارد صفحه روت شوید. همانند گذشته بریدگی کوچکی در بالای نمایشگر (ناچ) وجود دارد که از ماژول های مربوط به Face ID، اسپیکر و سایر سنسورها میزبانی می کند اما این بار میزان مقاومت آیفون در برابر آب و گردوغبار با استاندارد IP68 تطبیق دارد و این بدان معناست که می توانید به مدت 30 دقیقه تا عمق 2 متری از این گوشی استفاده کنید.

شیائومی بعد از اپل و سامسونگ، یکی از قویترین برندهای تولید کننده تلفن همراه توی دنیا محسوب میشه که هرساله تعداد زیادی تلفن رو وارد بازار میکنه. بعد از آن، مجددا فیس آیدی آیفون x را امتحان کنید. شرکت اپل از بزرگ ترین شرکت های حال حاضر در حوزه تولید انواع گوشی و لپ تاپ می باشد که هر ساله محصولات منحصر به فردی را به بازار عرضه می کند. البته همان طور که می دانید، با این کار تمام تنظیمات روی آیفون x حذف می شود و اصطلاحاً به حالت پیش فرض کارخانه برمی گردد. ریست تمام تنظیمات گوشی نیز یکی از راه حل های رفع مشکل فیس آیدی می باشد. همانطور که می دانید با سرعت گرفتن اینترنت در کشور و ورود انواع کالاهای دیجیتال همچون اتوسکوپ دیجیتال به بازارها می توانیم دماسنج دیجیتال برای گوشی را نیز در لیست فروش محصولات ملاحظه کنیم زیرا اکثر موبایلها به صورت پیش فرض دارای دماسنج نمی باشند و شما می توانید این دستگاه را در اختیار داشته باشید و به این صورت دما بر روی گوشی شما قابل مشاهده است شاید بپرسید که چگونه دستگاه و موبایل به هم متصل می شوند و جواب بسیار راحت است زیرا همه چیز به وسیله سیستم اندروید اداره می شود دستگاه اولیه دارای یک سیستم عامل هوشمند می باشد که قادر است اطلاعات مربوط به درجه گرمی و سردی را به یک دستگاه ثانویه مخابره نماید و به این صورت شما می توانید با در دست داشتن موبایل نسبت به نصب نرم افزار ویژه اقدام نمایید که تنها چند لحظه از وقت شما را به خود اختصاص می دهد.

این باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت پشتیبانی می شود که با فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 پشتیبانی می شود. سطح باتری نسبت به iPhone XS Max 4 ساعت سرسام آور بهبود یافته است ، که در آزمایش ما صدق می کند. انحصارگرِ دیروز، بهناگهان میشود یکی از خیلِ رقبا و اغلب همین کافی است تا بهتمامی به زیر کشیده شود. این ترفند یکی دیگر از ترفندهای جالبی است که اغلب کاربران آیفون های جدید اپل و iPgone X این شرکت از وجود آن مطلع نیستند. وی در ادامه مواردی همچون مصنوعات، دانش، فرایندها، اخلاق و زیباشناسی، فلسفههای فراگیران، و مسائل عملی در آموزش تکنولوژی را شرح داده و در پایان نیز منابعی برای مطالعة بیشتر پیرامون مسئلة تکنولوژی را معرفی کرده است.

به عنوان مثال Huawei Nova 7i دارای دوربین 4گانه با سنسور اولیه قدرتمند میباشد اما سایر ویژگی های آن ضعیف عمل میکنند. گاهی اوقات از Pocophone بخاطر ارائه مشخصات بالارده با قیمت مقرون به صرفه به عنوان “قاتل پرچمدار” یاد میشود. متاسفانه در اکثر مواردی که از باتری غیر اصل استفاده شده است؛ گزارش شده که عملکرد آیفون ضعیف شده و گاهی باعث ریست یا لوپ بوت میشود. در این مقاله میخواهیم به معرفی 21 ترفند آیفون X بپردازیم که میتوانند تجربهای فوقالعاده را برایتان به همراه داشته باشند. در ایفون X این قابلیت وجود دارد که شما شماره اضطراری را تعریف کرده و در شرایط خاص خیلی سریع و بدون نیاز به اجرای بخش دایلر (Dialer) یا همان شمارهگیر گوشی بتوانید با آن شماره اضطراری مورد نظرتان تماس بگیرید. در این شرایط قابلیت اپل پی آماده به کار میشود و در صورت نیاز قادر به استفاده از آن خواهید بود.

باید مدل قانونی تعیین کنید که مشخص کند چه کسی قادر به دسترسی و ایجاد تغییرات است. به علاوه تغییرات ظاهری مانند گذاشتن عینک یا ریش و موارد دیگر مانند آن در دقت و سرعت این قابلیت تاثیرگذار نخواهد بود. علاوه بر قاب و گلس گوشی ایفون ایکس اس مکس، در این صفحه می توانید کابل شارژ اورجینال اپل، محافظ لنز گوشی و همچنین انواع کیف چرمی گوشی را بررسی و با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. استفاده از گوشی های هوشمند حتی از این هم فراتر می رود! دقت داشته باشید که خیلی از این ترفندها ممکن است به شیوه مشابه در نسخه های جدیدتر آیفون از قبیل آیفون 11 هم قابل استفاده باشند. برای انجام این کار کافیست از نوار باریکی استفاده کنید که در لبه زیرین صفحه گوشی ارائه شده است.

شرکت اچ تی سی از زمان تاسیس تاکنون جزو شرکتهای موفق در عرصه جهانی بوده است. ناگفته نماند که جنس پشت گوشی سری A پلاستیکی است و شاید برای افرادی که ظاهر برایشان مهم است، خوشایند نباشد. در بخش دوربین این پرچمدار، شاهد قرارگیری یک ماژول دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی هستیم که در قاب پشتی دستگاه زیر هم قرار گرفتهاند و در قابی هستند که از پشت گوشی بیرون زده است؛ همچنین هردوی این دوربینها از سیستم لرزشگیر اپتیکال بهره می برند و دارای لنزهای عریض و عملکرد خوبی در محیط های با نوز ضعیف دارند. آثار مربوط به تکنولوژی عمدتا به تشریح و توضیح موضوعاتی چون روش ها و فرآیندهای به کار رفته در تولید کالاها و خدمات مبتنی بر فناوری، تأثیر تکنولوژی بر زندگی کنونی و آینده ی نوع بشر و سایر رویدادهای مربوط به این حوزه می پردازند.

گاها پیش می آید که برای ریست کردن ایفون قفل شده با انتخاب گزینه ی به روزرسانی (Update) سیستم شما را با خطا مواجه میکند در این موارد حتما باید از گزینه ی Restore استفاده نمایید. سامسونگ تنوع بسیار زیادی داره که دست شما رو در انتخاب بهترین گوشی باز میذاره. ولی وقتی حرف از عملکرد پردازشی میشه، Samsung A03 عملکرد خیلی بهتری رو از خودش به نمایش میذاره. قاب گوشی و گلس صفحه نمایش دو مورد ضروری برای محافظت از انواع گوشی های موبایل است که باید برای ایفون XS Max هم تهیه کنید اما به غیر از این موارد پیشنهاد می شود از محافظ لنز دوربین نیز برای مراقبت از لنز این گوشی استفاده کنید. طراحی این گوشی به صورتی انجام شده که قسمت های جلویی و پشتی گوشی از شیشه ساخته شده که بر طبق گفته های شرکت اپل با دوام ترین شیشه ای است که تاکنون برای ساخت گوشی های هوشمند به کار برده شده است. بر طبق گفته شرکت اپل تراشه به کار برده شده در این تلفن هوشمند از نوع A11 Bionic می باشد که از قدرتمندترین و باهوش ترین تراشه هایی است که تاکنون در تلفن های هوشمند به کار برده شده است.

برای افرادی که فایل ها یا اطلاعاتی شخصی خود را در گوشی خود ذخیره می کنند و نمی خواهدند افراد دیگری به گوشی آن ها دسترسی پیدا کند این قابلیت بسیار با ارزش خواهد بود چرا که هر کسی نمی تواند به گوشی آن ها دسترسی پیدا کند. همچنین دارای ویژگیهای جدید هوشمندانهای است که به سادگی در iPhone های قدیمی وجود ندارد، مانند Animoji که به شما امکان میدهد ایموجیها را شخصی سازی کنید تا شبیه شما باشد و حرکات صورت را تقلید کند. استیو وازنیک 21 ساله و استیو جابز 16 ساله بنیان گذاران اپل در سال 1977 اولین محصول اپل را که رایانه ای شخصی بود با نام اپل I طراحی و روانه بازار کردند.

علاوه بر این اپل عملکرد این صفحه نمایش را با افزودن 60 درصد رنج دینامیک بهتر به HDR 10 موجود و فیلم های Dolby Vision بهبود بخشیده است. بله. علاوه بر انواع گلس حریم خصوصی، گلس مات و گلس ها فول اچ دی، می توانید از گلس های پشت و رو برای محافظت از این گوشی استفاده کنید. آیا می توان برای گوشی آیفون XS Max از گلس پشت و رو استفاده کرد؟ اگر درب پشت گوشی یا ال سی دی شکسته باشد، قبل از انجام هرکاری آن را با چسب نواری 5 سانتی بپوشانید تا از بیشتر شکسته شدن درب پشت یا ال سی دی جلوگیری کنید و مکش هم بهتر صورت گیرد. بسیاری از کسانی که به دنبال خرید تلفن هوشمند هستند، قیمت برای آنها مهم بوده و اگر اسمارتفونی گران قیمت باشد، شاید از خرید آن صرف نظر کنند که خوشبختانه شرکت شیائومی محصولات مورد نظرش را با قیمت ایده آل روانه در بازار ارائه میدهد. اگر فناوری نبود، فرآیندهای پیچیده صنعتی چگونه انجام میشد؟ شرکتهای بزرگ، ازجمله مایکروسافت و آمازون، سرمایهگذاری زیادی در این فناوری انجام دادهاند.

این نوع وساطت میگوید که کنش ما در پیوند با تکنولوژی، دیگر کنش مختص ما نیست، بلکه کنش وساطتشده است. صفحه نمایش 6.43 اینچی این محصول از نوع امولد است و دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل می باشد. این ترفند آیفون X از آن دسته ترفندهایی است که خیلی از کاربران این گوشی و حتی آیفون های جدیدتر اپل از وجود آن مطلع نیستند. به بیان دیگر تصور کنید لیستی از نوتیفیکیشن ها روی کاور شیت آیفون X شما نمایان شده است و بنا به هر دلیل شما از آن عبور میکنید اما حالا میخواهید دوباره قادر به دیدن همان صفحه کاور شیت و نوتیفیکیشن هایش باشید! مهمترین هدفی که فناوری دارد برقراری ارتباطات است که از طریق رسانه های اجتماعی خانواده ها را دور هم جمع کرده است. این فناوری های پیشرفته با همدیگر کار می کنند تا بتوانند قفل ایمن آیفون را فعال کنند. با اینکه قاب های سیلیکونی و قاب های ژله ای معمولا بیشتر از همه ی قاب های دیگر به فروش می رسند اما در این صفحه از فروشگاه جانبی سعی کرده ایم تا در کنار انواع لوازم جانبی آیفون xs max طیف گسترده ای از انواع قاب آیفون xs maxرا فراهم کنیم. فتوکاتالیستها معمولا نیمهرسانا هستند و به نور ماورای بنفش و انرژی بالا برای تولید الکترونهای دخیل در تبدیل کربن دیاکسید نیاز دارند.

البته باید توجه داشته باشید که این آموزش ها برای ایفون های سری x کاربرد دارند پس با جی اس ام باتری همراه باشید. اگر عضو افرادی هستید که به فیلم و ویدئو دیدن علاقه دارند این باتری میتواند در این زمینه تا 12 ساعت به شما کارایی دهد. کلیه ی محصولات اوافون مهلت تست 7 روزه دارند و شما با خیال راحت می تونید از این مجموعه خرید کنید. حقوق دانان این گونه تکنولوژی را تعریف می کنند، تکنولوژی همان مالکیت معنوی است که باید مورد حمایت و حفاظت قرار بگیرد. این گوشی دو سیم کارت بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است. برای بسیاری از افراد که به منظور خرید موبایل اقدام میکنند، قیمت مناسب گوشی های شیائومی وسوسه کننده است؛ اما، این قیمت مناسب باعث تردیدشان در کیفیت این گوشیها میشود و این سوال را در ذهنشان ایجاد میکند که گوشی شیائومی بخرند یا نخرند؟ شما می توانید در بخش گوشی های آیفون سایت هاکان موبایل انواع مدل های آیفون را مشاهده کنید و به صورت کامل با قابلیت های آن ها آشنا شده و لیست قیمت گوشی آیفون را مشاهده نمایید. دوربین گوشی Apple iPhone X دارای دوربین جدید ۷ مگاپیکسلی TrueDepth است که قابلیت شناسایی چهره، تصویر برداری با طیف وسیعی از رنگ ها، تثبیت کننده خودکار تصویر، کنترل دقیق قرار گرفتن در معرض نور و حالت پرتره را برای آن ارمغان می آورد.

در مجموع باید گفت این گوشی یکی از بهترینهای بازار در بخش میانرده است و به نوعی پرچمدار شیائومی در این قسمت از بازار است! اما واقعیت کمی تفاوت دارد و در بررسیهای مختلف گوشی iPhone 11 برای اجرای انواع بازیهای سنگین، در رتبههای بالاتری قرار گرفته است. در نسخه های قدیمی تر آیفون ها دسترسی به این قسمت با دو مرتبه فشردن دکمه هوم امکانپذیر میشود اما در iPhone X و نسخه های جدیدتر سری آیفون ای اپل دیگر نمیتوان از این روش برای دسترسی به لیست اپلیکیشن های اخیر استفاده کرد! آیفون ایکس (Apple iPhone X) اولین آیفونی بود که با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نسخه های پیشین سری آیفون های اپل روانه بازار شد. یکی دیگر از جالب ترین ترفندهای آیفون X که باز هم در آیفون های جدیدتر اپل هم به شیوه مشابه قابل استفاده خواهد بود مربوط به امکان جهش سریع مابین دو برنامه اخیر میشود. برای انجام این کار مجبور نیستید که لیست اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) را اجرا کرده و از بین برنامه های این بخش، اپلیکیشن آخر مورد نظرتان را برای اجرا انتخاب کنید، بلکه جهش مابین دو برنامه آخر خیلی ساده تر از این امکانپذیر خواهد بود. این روش نه تنها یک ترفند آیفون X است بلکه در آیفون های جدید تر این شرکت از قبیل آیفون XS، XS Max، آیفون XR، آیفون 11 و دیگر نسخه های جدیدتر آیفون که دکمه هوم ندارند هم به شیوه مشابه مورد استفاده قرار میگیرد.

مورد بعدی که باید نسبت به آن دقت کافی داشته باشید این است که اگر دستگاه شما چند کاربره است، برای انجام به روز رسانی باید به عنوان کاربر اصلی به سیستم وارد شوید و در نهایت مراحل بعدی را طی کنید. به طور کلی باتری آیفون X اگر یک بار شارژ کنید و روزانه با گوشی آیفون X یک ساعت فیلم نگاه کنید، وب گردی کنید، مکالمه انجام دهید و در بقیه ساعات در حالت استند بای بگذارید، باتری تا 74 ساعت دوام میآورد و نیاز به شارژ مجدد پیدا نمیکند. باتری گوشی Apple iPhone X نسبت به گوشی های آیفون ۷ دوام بیشتری را دارد و می تواند حدود ۲ ساعت بیشتر دوام بیاورد. خب گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ گوشی های سری Note می باشد که ویژگی های بسیار بالا به بازار عرضه می شود.

Phone X با دو حافظه داخلی ۶۴ GB و ۲۵۶ GB تولید و در دو رنگ نقره ای و خاکستری به بازار عرضه شده است. وقتی که بومرنگ در حالت عمودی پرتاب میشود، حالت بالا برنده و کشش آن در دو انتهای متفاوت آن نوعی گشتاور تولید میکند که در ادامه باعث یک شتاب حرکت زاویهای شده که پیش رفتن بومرنگ را در پی داشته و مسیر حرکت منحنی آن را باعث میشوند. شیائومی خود را یک شرکت سختافزاری نمیداند، شیائومی شرکتی نرمافزاری است که به تولید سختافزار نیز میپردازد. بهترین محافظ برای گوشی ایفون ایکس اس مکس کدام است؟ در دسته قاب ها، انواع قاب برند نیلکین و در دسته کیف ها، کیف محافظ هوانمین بهترین و مناسب ترین محافظ ها از نظر کیفیت و قیمت هستند. انعطافپذیری بالا: استفاده در تمامی شعب یک سازمان بهصورت یکپارچه و مدیریت متمرکز آن ممکن است.

همه این موارد در سایه تقویت مهارت رهبری با استفاده از تکنولوژی شبکهسازی در دنیای مجازی سایت 9to5mac به دست میآید. جدا میشوند. این جدا شدن آنها را به عرصه مجازی و هویتهای شناور وارد میکند. در بخش چیپست نیز شاهد حضور تراشه جدید A12 در قلب تپنده این گوشی(IPHONE XS) هستیم که در آن پردازنده­ای شش هسته ای و قدرتمند قرار گرفته تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت­ های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. در ساختار این پرسسور شش هسته ای از دو هسته قدرتمند و چهار هسته کوچکتر که به ترتیب ۲۵ درصد و ۷۰ درصد سریع تر از A10 Fusion هستند، استفاده شده است. سری آیفون 13 نیز که آخرین مدلهای آیفون را تا سال 2021 در بر میگیرد به پیروی از نسل پیشین خود در چهار مدل عرضه شد که این چهار مدل شامل آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس می شود. همچنین اگر تجربه خرید گوشی آیفون ایکس اپل را دارید می توانید در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید و یا سوالات خود را در مورد خرید گوشی آیفون با مشاوران ما در هاکان موبایل به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.