موبایل اچ تی سی (HTC) 9to5mac Farsi

برنامهها و فایلهای اضافی چون فیلمها و عکسها به فضای ابری منتقل کنید. دانلود برنامهها از منابع نامعتبر علاوه بر اختلالات نرم افزاری، باعث مشکلات سخت افزاری و داغ شدن گوشی شما نیز میشود. تعمیرکاران متخصص پین ورک قادر به تعمیر تمامی مشکلات گوشی اچ تی سی (از جمله مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و…) بوده و از این بابت هیچ نگرانی نخواهید داشت. سال 2016 گوشی پرچمدار اچ تی سی 10 روانه بازار شد که تا حدودی برخی ضعفهای طراحیهای این کمپانی مثل دوربین و نرم افزار در این مدل برطرف شده بود. از سال ۲۰۱۰ منازعات حقوقی برسرحق اختراع برخی فن آوری ها بین دو شرکت اچ تی سی و اپل در گرفت . برخی از ویژگی های محصولات این شرکت باعث شده است ، که موبایل سامسونگ انتخاب بهتری برای مشتریان باشد. سومی در حالت سلفی و با عنوان Live Makeup فعال شده و چهره کاربر را بهصورت real-time روتوش میکند و آخری هم که Face Fusion خوانده میشود، چهره دو شخص مختلف را به شکلی بامزه و برای رسیدن به شخصی واحد در هم میآمیزد. HTC در سال 2011 به عنوان نود و هشتمین برند برتر سال در اینتربرند شناخته شد.

این یک نقص بسیار بزرگ است که گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس در حالی که از پردازنده اسنپدراگون 820 بهره میبرد قادر به فیلمبرداری 4K نخواهد بود. گوشی اچ تی سی Desire 820 در سال 2014 ساخته و وارد بازار شده است. به گفته شرکت اچ تی سی، باتری Desire 820 میتواند حدود 424 ساعت در حالت Stand-by و بیشتر از 22 ساعت مکالمه در شبکه ی 3G، کاربر را پشتیبانی کند. به این صورت که اگر در هر روز تنها یک ساعت مکالمه ، مرور وب و پخش ویدیو انجام شود، این باتری میتواند بیشتر از 2 روز دوام بیاورد. در انتها و در بخش ویدئو، به لطف سیستمپردازشی قدرتمندی که روی این گوشی جای گرفته، فیلمهای Full HD به نرمی پخششده و جابهجایی در میانصحنههای مختلف به آسانی انجام میشود.

در واقع این محدودیتها در حدی آزاردهنده بودند که هر فردی را میدیدیم که به تازگی از اندروید به آیفون تغییر کاربری داده، به ما توصیه میکرد که هیچوقت سمت این پلتفورم نرویم و میگفت خودش هم از خرید آیفون پشیمان شده است. در این ویدیو ،گوشی HTC U 12 PLUS را مورد بررسی قرارا داه است که میتوانید در چند دقیقه در این ویدیو با این گوشی جدید اشنا شوید و در اخر نظرات خود را درباره گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس با ما در میان بگذارید. اچ تی سی یو 19 ای و دیزایر19 پلاس دو گوشی برتر این برند هستند که در سال 2019 در دسترس کاربران قرار گرفتند. خوشبختانه اپلیکیشن دوربین امکانات خوبی داشته و مدهای پیشفرض متنوعی را برای عکاسی در شرایط مختلف در دسترس قرار میدهد. پین ورک در تمامی مناطق تهران و البرز در دسترس شما بوده و آماده خدمت رسانی است. گوگل ۲۰۰۰ نفر از تیم طراحی HTC را برای کار روی گوشیهای «پیکسل» به خدمت گرفت. می باشد. گوشی های موبایل طراحی و تولید شده در این شرکت، دارای سیستمعاملهایی چون اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل هستند.

حالا تلاش کنید تا آپدیت iOS را به صورت OTA و با مراجعه به مسیر زیر نصب نمایید. علاوه بر گوشی تجهیزات جانبی و گارانتی هم دریافت می نمایید. جواب- بله. تمام گوشی های سامسونگ موجود در بازار شارژر به همراه دارند و دیگر نیازی نیست شما شارژر جداگانه برای آن خریداری نمایید. بنابراین کاربرانی که به گوشی های کامپکت علاقه دارند و در عین حال نمیخواهند اسیر عملکرد ضعیف دستگاههای میانرده شوند، گزینهای ایدهآل بهنام iPhone 13 Mini را پیش روی خود میبینند. در حال حاضر، اپل انواع مختلفی از آیفون را تولید میکند. شرکت اپل با ارائه محصولات خاص و با کیفیت و البته گران قیمت خود در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

دارای چند رنگ متفاوت از جمله مشکی، سفید، یاسی و بنفش است که هر کدام در ترکیب با ذرات درخشان زیبایی خاص خود را دارند. 0 مجهز است که در پایین آن فلش دوگانه LED با دو ته رنگ متفاوت برای بهبود کیفیت رنگی عکسها قرار دارد. به طور کلی هرچقدر تعداد هستههای پردازنده و میزان رم بیشتر باشد، احتمال هنگ پایین بوده و کمتر به هنگام کار شما را اذیت میکند. همان طور که گفته شد از نظر قیمت گوشی نیز این کمپانی بسیار متنوع ظاهر شده است. سری 5 ،6 و 7 گوشیهای میانرده دیزایر هستند و بالاخره سری 8 مانند دیزایر 826، گوشیهای میانرده رو به بالا این کمپانی میباشند. قاب گلاستیکی و فریم مات ویژگیهایی نیستند که در یک موبایل میان رده رو به پایین زیاد به چشم بخورند. همانطور که گفته شد، دو بلندگوی استریو به شکل شکافی باریک و در بالا و پایین صفحهنمایش جای گرفتهاند. در دورانی قرار داریم که بیشتر گوشیها ترندهای روز را دنبال میکنند؛ کمتر شدن حاشیهها تا جایی که امکان دارد؛ بریدگی ناچ (خوب یا بد)، شارژ وایرلس، دوربین چندگانه، صفحهنمایش ۱۲۰ هرتزی و همینطور این فهرست ادامه دارد و هرروز به تعداد آن افزوده میشود.

وایلدفایر ایکس از صفحهنمایش ۶.۲ اینچی با یک ناچ قطرهای بهره میبرد که تراکم ناامیدکننده ppi271 را در اختیار کابران قرار میدهد. آیفون ۶، آیفون 6S از نمایشگر ۴.۷ اینچی و رم ۱ گیگابایتی بهره میبرد. آیفون ۸ از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن استاندارد ۱۶:۹ بهره میبرد. آنها در تبلیغات گوشی M9 از بازیگر معروف «رابرت داونی جونیر» استفاده کردند؛ اما این تبلیغها آنقدر مفهومی بودند که کمتر ربطی به خود داشتند. برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای آنها حساب توییتر HTC را چک میکردم و دیدم که تقریبا تمام توییتها در مورد عینک واقعیت مجازی و حوزه VR است. بهطورکلی دوربین گوشیهای سری 13 نسبت به مدلهای پیشین ارتقا یافته و لنزهای واید و اولترا واید آنها میتوانند با دریافت نور بیشتر عکسهای واضحتر و روشنتری در شب ثبت کنند. استیو جابز همیشه سعی داشت تا تمامی افراد بتوانند به سرعت به برنامه هایی که میخواهند دسترسی پیدا کنند پس از ۶ صفحه برنامه ای یا به اصطلاح منو طراحی نکرد و تمام برنامه ها در صفحات اسلایدی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. مشتریان میتوانند با توجه به دسترسی که دارند برای ثبت درخواست تعمیر گوشی در پین ورک اقدام کنند. رنگها از کیفیت، دقت و کنتراست خوبی برخوردار بوده و گرایش اندکی به سمت طیف رنگهای سرد دارند که باکمی دقت در ته رنگ آبی پسزمینههای سفید قابلتشخیص است (البته این مورد کاملا معمول بوده و دقیقا مانند آن را در گوشی معروفی چون آیفون 6 هم میبینیم).

شرکت اچ تی سی در ساخت باتری های موبایل خود از تکنولوژی لیتیوم یونی استفاده کرده سایت 9to5mac است. تکنولوژی ساخت دکمه های حساس به فشار، حس لمس دکمه های فیزیکی را برای کاربر القا می کنند. به همین دلیل است که کار کردن با آیفون آسان و لذتبخش است و کاربران مختلف با سطح اطلاعات متفاوت، بهراحتی میتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. البته دلیل پرطرفدار بودن این برند فقط قیمت مناسب آن نیست. برند سامسونگ از همان ابتدای ورودش به بازار، به این نکته پی برد که باید طراحی های حرفه ای در محصولات خود داشته باشد. شرکتی که گوشیهایی مثل ONE یا مدل افسانهای EVO 4G را به بازار عرضه کرده؛ حتی این شرکت اولین سازندهای بود که از دوربین دوگانه در گوشیهای خود بهره برد. برد بخش اصلی موبایل های هوشمند است. باتری لیتیوم یونی گوشی موبایل اچ تی سی در مقابل باتری های لیتیوم پلیمری از توان و طول عمر کمتری برخوردار هستند. چیزی حدود 6 ماه طول کشید تا اولین گوشی اپل، درحالیکه طرفداران آن در صفهایی طولانی انتظارش را میکشیدند، در اختیار مردم قرار گرفت.

با پرداخت این پول 12 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی به دست خواهید آورد. برای خرید اقساطی اپل فقط گوشی یا محصول مورد نظرتونو انتخاب کنید و حداقل 30 درصد مبلغ فاکتورتونو نقدا پرداخت کنید و الباقی رو طی اقساط 2 تا 10 ماهه پرداخت کنید. پس اگه وجود حسگر اثر انگشت، نمایشگر و طراحی براتون اولویت داره، میتونین Redmi 10A رو انتخاب کنین. این دستگاه به سنسور اثر انگشت مجهز است و در برابر آب و گرد غبار مقاومت نشان میدهد. این ماژول دوربین شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 ، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با میدان دید 115 درجه، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۴۰ سانتی متر و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است. دوربین جلو نیز از سنسوری 13 مگاپیکسلی بهرهبرده و طبیعتا بهواسطه نوع کاربرد خود، لنزی عریضتر با فاصله کانونی 22 میلیمتر و دیافراگم f/2.

در آغاز شرکت اچتیسی بهعنوان یک سازنده کامپیوترهای همراه (نوتبوکها) به فعالیت پرداخت، در سال ۱۹۹۸ اچتیسی یکی از نخستین دستگاههای بیسیم لمسی دستی قابلحمل را طراحی کرد. اچ تی سی گوشیهای زیادی تولید کرد که در بیشتر آنها از فلز استفاده میشد؛ اما در سال 2012 رویکرد جدیدی در پیش گرفت و از پلیکربنات در ساخت گوشیهای سری وان بهره گرفت، درحالی که باز هم بعد از مدتی این شرکت به رویکرد سابق خود در استفاده از آلومینیوم در ساختن گوشیهایش بازگشت. بله؛ HTC علاوه بر واقعیت مجازی، هنوز هم روی ساخت گوشی همراه کار میکند؛ اما راستش را بخواهید من هنوز احساس میکنم همان راه گذشته را طی میکند یا اگر هم اینطور نیست خیلی فروش گوشیهایشان برایشان اهمیتی ندارد. امروزه تاثیر گوشیهای موبایل بر زندگی را نمیتوان نادیده گرفت. اجازه دهید موبایل اطلاعات درون کارت را بازخوانی کند. از قسمت تنظیمات، سیم کارت را غیرفعال کردهاید. آداپتور ۱۵ واتی و سیم شارژر type-c به type-a. ممکن است پورت شارژر خراب شده باشد. تعمیرکاران موبایل آموزش دیده و باتجربه در پین ورک، گوشی اچ تی سی شما را به بهترین شیوه ممکن تعمیر میکنند.

اما پول برای اکثر مردم وقتی به دنبال تلفن هوشمند جدید هستند نگران کننده است و افزایش قیمت بزرگ ممکن است برای بیشتر افراد سوال باشد وقتی آمار را در کنار آیفون 11 قرار دهید. EYE Experience از هفت ویژگی مختلف شکلگرفته که در کنار هم حس و حالی تازه و لذتبخش را به تجربه تصویری ما میبخشند. مدل تستی که در اختیار ما قرار گرفت، نمونهای بهرنگ آبی بود. اگر عملکرد گوشی اچ تی سی (HTC) شما دچار اختلالاتی شده است، پین ورک، به عنوان مرکز تخصصی تعمیر گوشی اچ تی سی در خدمت شما خواهد بود. اما مشخصات فنی آن همانند آیفون ۵ بود و به عنوان جایگزینی برای نسخه عادی آیفون ۵ شناخته میشد. در عملکرد فنی هم به لطف وجود حافظه رم بیشتر در نسخههای پرو، عملکرد آنها روانتر و بهتر است. EYE لبههای منحنی خوشفرمی دارد و به لطف انحنای ملایم بخش پشتی و همینطور توزیع وزن متعادل خود، حس خوبی در دستان کاربر به او میدهد. در نیمه بالایی کناره راست دکمه یکپارچه تغییر حجم صدا و در فاصلهای مناسب از آن، دکمه پاور جای گرفته و در نیمه پایینی دکمه اختصاصی شاتر دوربین را میبینیم که ساختاری دومرحلهای دارد (در بخش دوربین به آن خواهیم پرداخت).

داغ شدن گوشی میتواند به CPU آن آسیب وارد کند. به تنظیمات گوشی رفته و اطلاعات شبکه وای فای را وارد کنید. گاهی اوقات که مشغول استفاده از گوشی اچ تی سی هستید، به صورت ناگهانی گوشی هنگ میکند. گاهی اوقات بعضی شرکتها جوری محو میشوند که انگار از اول وجود نداشتهاند. در مقابل، استفاده از این فناوری در آیفون جدید باعث شده تا در مقایسه با نسخهٔ قبلیاش وزن و ضخامتی بیشتر داشته باشد. مخفی کردن عکس و فیلم در آیفون موضوعی می باشد که احتیاج همه ی کاربران می باشد. همه گوشی های تولیدی این شرکت بعد از معرفی به طور مداوم بروز رسانی دریافت می کند. همه افراد تقریبا با مزایای بینظیر گوشیهای شرکت اپل آشنا هستند. اینجا متوجه میشویم که سختگیری اپل در عرضه گوشی چطور به نفع آنها تمام میشود؛ با این حال، اپل هم هرسال تعداد گوشیهای معرفی شده خود را بیشتر میکند؛ ولی فقط ۴ گوشی عرضه میکند نه ۱۰۰ تا! از آنجاییکه تعداد دستگاههای مبتنی بر iOS قابلمقایسه با انبوه گجتهای اندرویدی موجود در بازار نیست، کوپرتینوییها برای پشتیبانی محصولات خود، کار راحتتری در پیش دارند.

آیا فروشگاه جی اس ام باتری فروش حضوری هم دارد؟ از با این هدف فروشگاه اینترنتی گندم مشخصات گوشی های سامسونگ را مورد بررسی قرار می دهد و کمترین قیمت در بین فروشگاه ها و فروشندگان محصولات سامسونگ را کاربر خود معرفی میکند . البته نگران نباشید فروشگاه سورن با توزیع انواع مختلف باتری گوشی اچ تی سی، می تواند مشکل شما را برای تهیه باتری اصلی برای مدل های مختلف گوشی اچ تی سی حل کند. گاهی اوقات با انجام تمامی موارد نام برده مشکل حل نمیشود. تفاوتهایی از قبیل طراحی منحصر به فرد، سیستم عاملهای آی او اس و اندروید که از نظر پایهای تفاوت بسیاری میانشان وجود دارد، سختافزارهای قدرتمند و موارد بسیار دیگر، همگی باعث سختتر شدن انتخاب بهترین موبایل میشوند.

تقریباً یک سال پس از طوفانی که اپل در ژوئن ۲۰۰۷ با معرفی اولین نسل iPhone به راه انداخت، دومین عضو این خانواده نیز با تغییرات کم و بیش قابل توجه به بازار ارائه گردیدهاست و دو فاکتور توزیع گسترده و حوزه قیمتی مناسب، آن را به بزرگترین رقیب برای iPhone کلاسیک بدل کردهاست. البته تنها وارد شدن ضربه به نمایشگر موبایل اپل نیست ک موجب آسیبدیدگی آن میشود گاهی اوقات هم آبخوردگی این دستگاه موجب سوختن مجموعه تاچ و ال سی دی آیفون میشود که باید آنها را تعویض کرد. تمامی هنرجو های این مرکز می توانند بلافاصله بعد از گذراندن دوره های سخت افزاری و نرم افزار ما وارد بازار کار شده و هریک از آن ها به یک تعمیرکار متخصص تبدیل شوند. از این میان میتوان گزینههایی همانند نمایشگر خوب، عرضه به میزان کافی، دوربین هوشمند، مشخصات سخت افزاری برتر و نرم افزار روان اشاره کرد. نرم افزارهای نصب شده روی گوشی خود را آپدیت کنید.

گلکسی نوت 10 پلاس بهترین موبایل سامسونگ با نمایشگر بزرگ است که به لطف اندازه 6.8 اینچی، جزو بهترین گوشی های سامسونگ 2020 نیز است. جالب اینکه برخلاف گوشیهای رده بالایی چون سونی اکسپریا Z3 و سامسونگ گلکسی S5، پورت microUSB هیچ درپوشی ندارد که همین مساله احتمال شل شدن درپوش در اثر جابهجایی متوالی و کاهش مقاومت آن در برابر نفوذ آب را منتفی میکند. پنل پشتی این گوشی موبایل مجهز به حسگر اثر انگشت و دوربین اصلی دو گانه ای می باشد. هنگامی که حرف و حدیثهایی از معرفی و عرضه پرچمدار جدید اچتیسی یعنی One M9 شنیده میشد، دو مساله در این پرچمدار انتظار میرفت که حل شده باشد، وجود سنسور اثر انگشت و دیگری صفحه نمایشهای با وضوح بالای QHD که تایوانیها در هر دو مورد طرافداران خود را نامید کردند. این تلفن ، یک انقلاب در زمینه تولید گوشیهای هوشمند بحساب می آمد و تمامی کمپانی های ساخت گوشیهای همراه نیز در این زمینه سرمایه گذاری کردند . آنها زمانی که گوشیهای آیفون هنوز شیشهای بودند، اولین گوشیهای یکپارچه فلزی را با HTC One به بازار عرضه کردند. گوشی سامسونگ Galaxy S معمولا هر سال اولین گوشی دارای تراشهی کوالکام است که وارد بازار میشود.

برای این منظور میتوانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس گرفته و پس از راهنمایی گرفتن از کارشناسان پین ورک، در صورت نیاز برای تعمیر اقدام کنید. این مجموعه شامل پرچمداران مانند Samsung Galaxy S20 Plus و Samsung Galaxy Note 20 Ultra، تا گوشیهای تاشو پیشرفته مانند: Samsung Galaxy Z Fold 2 و گوشیهای مقرون به صرفه تری مانند Samsung Galaxy S10e است که سالها پس از عرضه آن هنوز هم گوشیهای قدرتمندی به حساب میآیند. در سال 2007 نیز دومین گوشی که نمونه ی پیشرفته تر نسخه اول بود با نام آیفون 2G طراحی و روانه بازار شد. حال این گوشی از روز 3 آبان ماه و با قیمت 600 دلار روانه ی بازارهای جهانی می شود. این محصول که از بهترین گوشی های موبایل اچ تی سی در سال های اخیر می باشد، در رنگ های گوناگونی طراحی و به بازار جهانی عرضه شد. این گوشی موبایل مجهز به تراشه اسنپدراگون 636 بوده و در دو مدل رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی طراحی و عرضه بازار جهانی شده است. تراشه این اسمارت فون اسنپدراگون 710 بوده و دارای رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و همچنین باتری ای با توان 3830 میلی آمپر می باشد.