موتور ویبره بدنه پیلسا پارسیان ۳۰۰۰ دورسه فاز ۱۱۷۰کیلوگرم ۱٫۵ کیلووات مرکز موتور | shahbazmotor

موتور ویبره بدنه پیلسا پارسیان ۳۰۰۰ دورسه فاز ۱۱۷۰کیلوگرم ۱٫۵ کیلووات مرکز موتور | shahbazmotor

موتور ویبره بدنه برای دریافت کاتالوگ که شامل مشخصات مکانیکی ویبره بدنه، مشخصات برقی ویبره، مشخصات ابعادی ویبراتور و تصویر موتورهای ویبره می باشد بر روی لینک های زیر کلیک نمایید. عملکرد این دستگاه پیچیدگی خاصی ندارد اگر الکتروموتور صنعتی را دیده باشید، به خوبی می توانید ساز و کار موتور ویبره را متوجه شوید. دستگاه با توجه به نیروی الکتریکی و حداکثر نیروی گریز از مرکز اظهار شده باید انجام گیرد. میتوان این سرویس های دوره ای را در هر زمانی با توجه به شرایط و نوع استفاده از ویبراتور انجام داد.

  • این تغییر در سرعت چرخش یا دور موتور ویبره در محدوده 20 درصد کمتر یا بیشتر به موتور آسیبی نمی رساند.
  • عملکرد این دستگاه پیچیدگی خاصی ندارد اگر الکتروموتور صنعتی را دیده باشید، به خوبی می توانید ساز و کار موتور ویبره را متوجه شوید.
  • هنگام کار با دستگاه اگر لغزش غیر عادی احساس نمودید آن را خاموش کرده و علت را بررسی کنید.
  • یکسری میزها وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به تولید لینک سایت قطعات بتنی پرداخت.
  • آموزش دادن و بالا بردن سطح معلومات کارگرانی که در بخش صنعت کار می‌کنند در رعایت الزامات ایمنی توسط آن‌ها هنگام کار با موتورهای ویبره صنعتی نقش بسزایی دارد.
  • با توجه به نوع صنعتی که موتور ویبره در آن کارایی دارد، قیمت آن نیز مشخص می شود.

این دستگاه برای تمیزکردن حبوبات استفاده می‌شود و موتور ویبره بدنه به خوبی می‌تواند با ایجاد لرزش کمک به حذف سنگ‌ها کند. گفتنی است که در بعضی دیگر از صنایع‌غذایی مانند صنعت بسته‌بندی نیز از چنین دستگاهی برای زودتر پیش رفتن کارها به‌کارگیری خواهد شد. اگر بنا به نیاز در صنایع مختلف، تشخیص داده شود که استفاده از ویبره بدنه برقی احتیاج نباشد، تصمیم به تهیه موتور ویبره بادی گرفته می‌شود.

آیا می‌توانم جهت چرخش موتور ویبره را تغییر دهم؟

طول عمق ویبره ها در بتن 15 سانتی متر می باشد در صورتی که حجم عمق بتن ریزی زیاد است توصیه می شود از دو موتور ویبره در کنار هم استفاده شود. برای قالب های بیشتر از عرض 2.5 متر باید از دو موتور ویبره به صورت ردیفی بسته شده استفاده نمود. برای قالب های کمتر از عرض 2.5 متر یک موتور ویبره در وسط قالب کافی می باشد. در میز ویبره از نصب موتور به دو صورت تکی و یا خطی (دوران معکوس دو ویبره) استفاده می شود. نصب موتور ویبره روی این هاپر مثل هاپر مخروطی شکل در یک سوم طرف شیب دار آن می باشد.

سیستم هایی که از موتور ویبره استفاده می کنند بر چه اساس دسته بندی می شوند؟

امروزه ویبراتورهای قابل حمل با سیستم‌های نصب بادکش در بازار موجود می‌باشند و به طور معمول با باد (هوا) کار می‌کنند. موتور ویبره، ویبراتور یا ویبره بدنه در صنایع مختلف در بخش‌هایی که نیاز به لرزش و ارتعاش خود خواسته است، استفاده می‌شود. اگر در بخشی از صنعت که ارتعاش چه در ابعاد کوچک و چه در ابعاد بزرگ و سنگین نیاز باشد، باید به این نوع از موتورها مراجعه نمود. این موتورها اغلب به عنوان موتور ویبره، موتور ارتعاشی، ویبراتور، الکترو ویبره یا ویبره بدنه شناخته شده است. دور موتور ویبراتور ها از 750 دور تا 3000 دور میتواند متغیر باشد. هرچه دور موتور بالاتر میرود ضربه هایی که تولید و وارد میشود ریزتر و سریعتر میگردد.

ویبراتور

موتور ویبره TOOLS (تولز) با دور های متفاوتی تولید می شوند که هر یک با داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود ، می توانند در بخش های متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرند. موتور ویبره TOOLS (تولز) با دور های 750 ، 1000 ، 1500 و 3000 دور که قدرت ارتعاش از 10 تا کیلوگرم را دارند ، می توان به راحتی خریداری نمود. اجزاء اصلی موتور ویبره TOOLS (تولز) شامل پوسته (از آلیاژهای مخصوص فولادی) ، محور ، الکتروموتور برقی ، یاتاقان ها ، وزنه و ….. اساس کار موتور ویبره‌ بدنه استفاده از نیروی گریز از مرکز می‌باشد.