میانگین قیمت خرده فروشی آیفون به لطف آیفون 13 14 درصد افزایش یافته است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

سامسونگ با درآمد کل گوشی های هوشمند 72 میلیارد دلار و ASP تنها 263 دلار در رتبه دوم قرار گرفت. پس از آنها Oppo (که اکنون شامل OnePlus است)، شیائومی و ویوو قرار دارند.

درآمد اپل از آیفون با رشد 35 درصدی نسبت به سال قبل به 196 میلیارد دلار در سال 2021 رسید. این درآمد 44 درصد از کل درآمد جهانی گوشی های هوشمند در سال 2021 را به خود اختصاص داد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

علیرغم کمبود قطعات، بازار گوشی های هوشمند سالیانه 7 درصد رشد کرد و اپل با اختلاف بیشترین سهم را از آن خود کرد.

بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده توسط سرویس نظارت بازار کانترپوینت، درآمد بازار جهانی گوشی های هوشمند در سال 2021 به بیش از 448 میلیارد دلار رسید. با وجود اینکه کمبود قطعات و محدودیت‌های COVID-19 همچنان زنجیره تامین را در سراسر جهان مختل می‌کند، نسبت به سال قبل 7 درصد و در سه ماهه 20 درصد افزایش داشت.

کانترپوینت ماه گذشته گزارش داد که اپل در اروپا از سامسونگ پیشی گرفته و به بالاترین سهم بازار خود در این منطقه دست یافته است. در حالی که میانگین رشد بازار گوشی های هوشمند اروپا 8 درصد بود، اپل شاهد افزایش 25 درصدی سهم بود.

عکس: Phuc Khang Mobile/پاشیدن

میانگین قیمت فروش (ASP) گوشی‌های هوشمند نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش یافته و به 322 دلار رسیده است، که عمدتاً به دلیل سهم بیشتر تلفن‌های هوشمند 5G است که ASP بسیار بالاتری نسبت به مدل‌های 4G دارند و همچنین به دلیل عرضه موفقیت‌آمیز آیفون توسط اپل. 13 دستگاه.

اپل 44 درصد از کل درآمد جهانی گوشی های هوشمند را به خاطر تقاضای زیاد و ASP که به 825 دلار رسید، به دست آورد.

شرکت اطلاعات بازار نقطه مقابل امروز آخرین برآورد خود را منتشر کرد.

میانگین قیمت فروش آیفون (ASP) در سال گذشته شاهد رشد دو رقمی بود و نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش داشت. محبوبیت آیفون 13 محرک اصلی بوده و به رشد بازار جهانی گوشی های هوشمند کمک کرده است تا درآمد سالانه 448 میلیارد دلاری را ثبت کند.

تقاضای شدید برای سری آیفون 12 و 13 مجهز به 5G به اپل کمک کرد تا رشد 14 درصدی در ASP کلی خود را به 825 دلار در سال 2021 ثبت کند. این برند همچنین توانست سهم خود را در بازارهای نوظهور کشورهای کلیدی مانند هند، تایلند، ویتنام و برزیل افزایش دهد. .